راه پيروزی اعتراض نيست، مبارزه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۴    ۱۳۹۷/۴/۱۹ کد خبر: 152525 منبع: پرینت

جناب احمد ته اينچ سلام!
اين دقيقا سخن شما است: {امروز به بزرگان خود گفتم: براي پيروزي يک راه داريم؛ دوام و گسترده شدن اعتراض، اعتراض و اعتراض!}

آيا شما از طريق اعتراض به پيروزی می رسيد؟ چرا در مورد چيزهايی كه انجام می دهيد و بيان می كنيد فكر نمی كنيد؟! فكر نمی كنيد اين رفتار نادرست افرادی مانند شما در جامعه غيرپشتون بوده است که مردم را به چنين روز سياهی كشانده است.

اعتراض مدنی بجايی نمی رسد اين دولت استبدادی نژاد پرستانه پشتونی است اينجا قانون و مدنيت حاكميت ندارد قدرت حكمرانی می كند، اگر اعتراض با قربانی هزاران نفر بجای هم برسد تنها آزادی قيصاری و برگشت دوستم خواهد بود و ممكن است آنها را دوباره در يک عمليات غافلگيرانه از بين ببرد و باز مردم در ميدان بمانند پس خواهشا سعی كنيد فكر كنيد بعد سخن برانيد و عمل كنيد تا مردم بيشتر قربانی كج فهمی های شما نشوند همانطور اشتباه امروز زايده كار ديروز شما است كه دست غنی را گرفتيد به فارياب برديد آن را ناجی مردمتان معرفی كرديد.

جناب ته اينچ!
از خودخواهی و اقدامات يكجانبه پرهيز كنيد، از عطا و محقق بخواهيد دوستم را به هر طريقی وارد كشور كنند، با ديگر گروه ها، بزرگان و فرماندهان هماهنگی نحوه براندازی حكومت را كنيد. با لطيف پدرام مشورت كنيد، پدرام را سمبول مبارزه و پيروزی تان بدانيد برای تغيیر نظام اقدام كنيد نه برای اصلاح آن!

راه پيروزی اعتراض نيست مبارزه است مبارزه سخت است اما پايان شيرين دارد!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مبارزه
اعتراض
ته اینچ
نظرات بینندگان:

>>>   امیری برار ازی رابرا چیز جور نمیشه، اینا از سایه خود میترسند. یعنی حتی از همان مردمی که ادعای احقاق حقوق شانرا دارند میترسند. صادقانه بگویین، در طول اینهمه سال آیا حتی و فقط برای یک بار دیدین که این به اصطلاح احزاب ملیت های محروم طرحی داده باشند که همه مردم این سه قوم خود را در آن ببینند. حالی زور اوغانا و ناتواست که خود را در خطر دیدن و در انقره یکجای شدند. بارها شاهد بودیم که اگر در مزار قدرت در دست دوستم بود، آنوقت حتی مردم عادی تاجیک و هزاره ره در سرک راه رفتن نمیماند. و اگر دست عطا بود آنوقت مردم عادی هزاره و ازبک نفس کشیده نمیتانست و اگر دست محقق بود آنوقت تاجیک و ازبک از خانه خود برآمده نمیتانست. بیایین اگر میتانین در صفوف متحد شوین یک نظام حزبی مشترک جور کنین و حتی از مردم با انصاف اوغان هم عضو گیری کنین؛ آنوقت است که مبارزه میتانه معنی پیدا کنه وصرفا مردمی شوه.

>>>   براي پيروزي يک راه داريم؛ دوام و گسترده شدن اعتراض، اعتراض و اعتراض!

>>>   akhshi Zafari
مردم را از قیام باز نمانید!
اگر وزیر خارجه به پمپو چیزی گفته یانگفته زیاد چیزی را تغییر نخواهد داد.اما قیام عمومی میتواند شما را از حمل یوغ استبداد و ستم های ارگ رهایی بخشد.پس به دوومی بپردازید و خود را مصرف این چه کرد‌و آن چه گفت نسازید.

>>>   Najib Salam
تاريخ شاهد است كه حاكمان پشتون تبار با توهين و تحقير خارجى ها عادت كرده اند و اين راز موفقيت شان در سياست بوده است ، خارجى ها مى دانند كه اين طايفه حاضر است تن به هر گونه ذلتى دهند در بدل حاكميت ، براى همين خارجى ها ، استعمار و استكبار اين طايفه را برگزيده است .
اينجا بحث لابى گرى و اين واژه ها نيست ، بل انتخاب استكبار ميان مزدور ها و رستم ها و سر بلند ها است .

>>>   Baha
خدایا زمین لرزه ای
اوج وحشت و بربریت حکومت اشرف غنی تا تنزل انسانیت در حد کشتار دسته جمعی، تیرباران سربازان قیصاری به دستور اشرف غنی، جنایت بشری محسوب می‌شود.
مگر کجاست رهبران پوشالی با یک مشت حرف های مفت و کجاست خدا که تاب توان این همه فاجعه انسانی را دارد و زمین لرزه ای نمی کند تا همه کشور را در کام خود فرو ببرد و این مردم بینوا از هر روز مردن یک بار بمیرند و من هم می خواهم با اینها بمیرم، خدایا زمین لرزه ای.

>>>   اعتراض راه پیروزی است وقتیکه زور آمد باز گریان است اگر زورتان رسید باز دنیا را چپ و راست میکنید واگر نرسید مظلومیت تان را مانند فاحشه ها در کوچه ها نشان می‌دهید که این نشانه های منافقت است و منافق دایم ذلیل است

>>>   Bakhshi Zafari
همان هایی که میگفتند ما طرفدار ساقط نمودن نه که طرفدار اصلاح نظامیم،امروز به این باور رسیده اند که این نظام قابل اصلاح نیست و باید تغییر کند.در حالی که داکتر#لطیف #پدرام از روز اول شکل گیری این حکومت تحت زمامت غنی به اینباور بود.

یعنی سیاسیون کشور به خصوص بزرگان حوزه ی مقاومت ده سال بعد به مسایلی پی خواهند برد که پدرام امروز،
پس قناعت کنید که شما نمی دانید او‌میداند.

وقتی پدرام سالها قبل مسله تغییر بنیادین نظام ریاستی فرسوده و‌نا کار آرا را مطرح کرد شما در هر مجلس و گرد همایی او را متهم به تجزیه طلب ی نمودید.حالا هم مطمینن شما حرف های او را ۱۵ سال بعد خواهید دانست.پس چه بهتر اگروقت مردم را ضایع نکرده در راستای تغییر نظام به نظام اسلامی و دیموکراتیک فدرال که تضمین کننده ی عدالت و حقوق مساوی تمام اقوام است،کوشش کنید.

>>>   حکومت غنی احمدزی کوچی به دو دلیل در استانه سقوط یکی تحمیل هویت تک قومی افغان بالای اقوام غیر افغان د یگر اسکان کوچی ها ی پاکستان !
متفکر دو جهان اشرف غنی احمدزی کوچی کشتی لرزان افغانستان را در طی بیشتر ازچهار سال به ساحل کشیده نتوانست .
غنى احمدزی و اطرافيان اش يک باند مافياىی دارای عمل ناسالم بر خورد دوگانه وي در برابر ساير اقوام غیر افغان كشور در امورات رسمي بخصوص در اداره امورمشهود مانند ثواب الدين مخكش کوچی از گروه طالبان ترویست بحیث معاون اداره امور در ارگ جمع كرده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است