حقوق بشر و عدالت را مقدم بدانیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۵    ۱۳۹۷/۴/۱۹ کد خبر: 152534 منبع: پرینت

چرا کسی ننوشت "فاریاب در غمت شریکم".

اخبار و عکس هایی که از فاریاب می رسد حکایت از جنایات فجیع بشمول تیرباران افراد دست و پا بسته و حتی سربازان دولتی که در خدمت فرمانده قیصاری گماشته شده بودند دارد.

من از گذشته جنرال رشید دوستم انتقاد دارم ولی همین اشرف غنی با شناخت از گذشته ی او "دست و پای او را بوسه می زد" تا رای ترکتباران را برای او در بدل پست معاون اول جمع کند. این اقای غنی که قهرمان تشکیل کمیسیون تحقیق در هر مورد جا و بیجا بود چرا از تشکیل یک کمیسیون تحقیق در مورد فاجعه فاریاب سر باز می زند.

حقوق بشر و دفاع از حق و عدالت برای من مرز و قوم و ملیت نمی شناسد چنین اعمال غیر انسانی را (باز هم با این ذکر که توسط منابع معتبر تایید شود) در هیچ جای دنیا نه در رژیم های ترور نظامی که آمریکا در عقب آن قرار داشت نه در شیلی پینوشه، نه در اندونزیای سوکارتو، افریقای جنوبی نژادپرست، نه در رژیم شاه ایران، نه در رژیم قرون وسطایی عربستان سعودی، نه ادرار کردن سربازان آمریکایی را روی نعش طالبان .... تحمل کرده ام و درقدم اول نه در زادگاه و میهن اصلی ام می توانم تحمل کنم.

کریم پاکزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت
حکومت
فاریاب
محافظان قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   Arianfar
شگفتا!
در چهار دهه گذشته که در افغانستان رودباری از خون روان بود و میلیون ها نفر کشته، زخمی، بی خانمان و در به در شدند، علمای اسلام؟!!!! هیچ کنفرانس صلحی برگزار نکردند.
در همه این سال ها شیوخ مرتجع عرب میلیاردها دالر هزینه ویدانی، بربادی و تباهی کشور ما کردند. در این جنایت بزرگ تاریخی پاکستان و ترکیه همدست شیوخ و صهیونیسم جهانی بودند.
اما اکنون که امریکایی ها کشور را اشغال نموده، پایگاه های شان را مستحکم و یک رژیم دست نشانده را در کابل حاکم ساخته و طالب و داعش را هم در مرزهای ایران و آسیای میانه جا به جا نموده اند، شیوخ مرتج عرب کنفرانس صلح برگزار می نمایند.!
طرفه این که علمای از کشور ما هم در چنین مضحکه اشتراک می کنند.
این را می گویند خینه بعد از عید.

>>>   نیروهای بخش فاشیستی ارتش ملی جنایت نابخشودنی را در فاریاب انجام دادند.

>>>   Najib Salam
تاريخ شاهد است كه حاكمان پشتون تبار با توهين و تحقير خارجى ها عادت كرده اند و اين راز موفقيت شان در سياست بوده است ، خارجى ها مى دانند كه اين طايفه حاضر است تن به هر گونه ذلتى دهند در بدل حاكميت ، براى همين خارجى ها ، استعمار و استكبار اين طايفه را برگزيده است .
اينجا بحث لابى گرى و اين واژه ها نيست ، بل انتخاب استكبار ميان مزدور ها و رستم ها و سر بلند ها است .

>>>   کدام‌حقوق بشر در افغانستان هیچ بشر نیست حیف مصارف که در دفتر حقوق بشر کش میشود باید از بین برود ۳ ملیون نفر محتات درافغانستان است فقد یک نام برای فریب مردم جور کردن غیر چند مملکت خارجی ها او هم ۳تا‌۴ مملکت است دیگر در هیچ جای دنیا حقوق بشر نه این ونه بگویند من برای ما ثبوت میکنم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است