در برابر جنایت های ستم سالارانه سکوت نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۳    ۱۳۹۷/۴/۱۹ کد خبر: 152535 منبع: پرینت

خدا نکند چنین ادعایی حقیقت داشته باشد!
عکس های محافظان قیصاری گویای وقوع یک جنایت تکان‌ دهنده ضد بشری به تمام معنی‌ است.

اگر واقعیت دارد پس باید:
1ـ سران و اعضای حزب جنبش ملی‌ اسلامی باید به طور دقیق و جدی این جنایت قبیح ضد انسانی را مستند و با مراجع بین‌ المللی حقوق بشری و دادگاه‌ های جهانی کیفری رسیدگی به جنایت‌ های ضدبشری شریک ساخته و رسما شکایت درج نمایند.

2ـ تمامی‌ کسانی که وجدان بیدار و دغدغه انسانیت دارند بدون درنظرداشت مسایل قومی برضد طراحان و محرکان چنین وقایعی‌ که در مباینت کامل با تمامی موازین و اصول اسلامی و حقوق‌ بشری‌ قرار دارد صدایشان را بلند کنند.

3ـ نیروهای نظامی متعلق به تمام ملت‌ است هیچ حلقه سیاسی‌ خاص حق ندارد تا از آنها در منازعات سیاسی و قومی سوءاستفاده کرده و باعث بدنامی آنان گردد پس خود نیروهای امنیتی کشور باید در برابر چنین دستورهای خاینانه، تمرد و مقاومت کرده و دامان شان را با وقوع چنین جنایت‌ ها نیالایند.

4ـ در صورت واقعیت با کمال تاسف باید بگوییم‌ که نیروهای امنیتی‌ کشور به شدت سیاسی‌ شده و این بلای‌ مهلک می‌تواند سرآغاز فروپاشی همه‌ چیز باشد.

یادآوری: همه و همه بدانند که سکوت در برابر اینگونه جنایت‌ های ستم‌ سالاران باعث تسریع چنین فجایع در سطح کشور و شامل حال همه خواهد شد.

کلام‌ آخر اینکه: اگراین ادعا حقیقت‌ ندارد مراجع مربوط باید خلاف آن‌ را ثابت‌ نمایند.

سلمانعلی ارزگانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   عطا صفوی
خود کرده را نه درد است ونه درمان...!
---------------------------------------
وقتی خود کمر یک قاتل تاریخی وتفنگ به دست مادر زاد را برای کشتن مردمت بدون هیچ تمکینی وغیر آگاهانه محکم میبستی و با افتخار وبه شکل خیلی سبکسرانه وبدون درنظر داشت حد اقل نگاه به گزشته تلخ تاریخ ویادی از زخم های نامرحم شده خونین بجا مانده از گزشته های نه چندان دور فریا د میکشی : " که ما نفرخودرا ( اشرفغنی احمدزی) پیدا کرد ه اییم ..... " بلاخره عاقبتش چنین باید بوده باشد ....
احترام وحرمت به کرامت انسانی این هموطن به خون غلطیده ام که نمیخواهم وآرزو هم ندارم که حرف تحقیرآمیزی به آدرس ایشان در این حال احوال بنویسم.
ولی اگر یاد تان بوده باشد اشرف غنی درجریان کمپاین انتخاباتی تیم تحول وتداوم گفته بود : داگز دا میدان هرکه با ما بزکشی میکند بفرماید...!
درحقیقت این صحنه دلخراش مهر تا ییدی است برحرف های حساب شده اشرفغنی ...ومطمینا هدف از "بزکشی" اشرفغنی احمدزی این صحنه درد آور که فرزندان پاک سرشت وپاک دیانت این مرزبوم را یک نیروه اجیر شرفباخته نظامی به میدان بزکشی انداخته اند میباشد ؛ زیرا وی ادامه دهنده راه سیاست امانی ومومندی است....!!
ولی فراموش نباید کرد که نوبت آنانیکه که کفته بودند" : " دربین افغانهاکسی دیگری که یک دیدگاه را ترسیم کنند که مانفت داریم ، سرمایه داریم ؛ تاریخ داریم واین احساسات واین رود طوفانی بخاطر سرسبزی وآبادی استفاده کنند , این نیاز به یک ادبیات نو داشت ؛ این ادبیات نو را درافغانستان دااکتر صاحب« اشرف غنی احمدزی» معرفی کردند .. " روزی خواهد رسید ، ویکی پی دیگری به این وضعیت دچار خواهند شد واگر به حال نیاید این شتر بدبختی عقب خانه وکاشانه هرکدام مان لم خواهد زد ....
بقول رودکی بزرگ :
هرکه ناموخت ازگزشت روز گا ر
نیزناموزد زهیچ آموزگار

>>>   Ahmad Parwani
هشدار مایک پمپو به غنى :
متوجه باشيد كه شما ريس حكومت كل افغانستان هستيد نه ريس يك تيم كه شما دست به تصفيه قومى بزنيد.
نکته: قومگرایی و تصفیه قومی تیم ارگ بحدی عریان و خطرناک است که وزیر خارجه آمریکا را وادار به واکنش علنی نموده است.

>>>   Durandesh
امروز فاریاب فردا پروان وکاپیسا وپنجشیر وقندهار وهرات ومزار وجوزجان وننگرهار؛ بدخشان وتخار وقندوز وبغلان۰
امریکا مانند دوران امیر عبدالرحمن ؛ امیر آهنین دستان غنی بابا را در قتل وآدمکشی داخلی آزاد گزاشته است ولی در سیاستهای خارجی دستانش را بسته است۰ در نامه ایکه مرحوم امیر آهنین به انگلیسها فرستاده است۰ امیر عبدالرحمن به انگلیسها تاکید نموده بود که : من بدون اذان شما با هیج کشور خارجی رابطه برقرار نمیکنم ولی مرا در مسایل داخلی ام آزاد بگذارید۰ تاریخ تکرار میشود۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است