زمامداران کشور حقیر در برابر باداران خارجی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۷/۴/۲۰ کد خبر: 152561 منبع: پرینت

چنانکه در کتاب‌ های تاریخ آمده است اکثر زمامداران معاصر افغانستان به همان اندازه که در مقابل مردم و ملت خود ظالم و مستبد بودند و بر ایشان بشدت ناروا روا می‌داشتند چندین‌ ده برابر آن در مقابل باداران خارجی خود ذلیل و خوار و کرنشگر بودند.

یک‌ نمونه‌اش را در این تصویر می‌ توانید ‌ببینید! همین آقایی که با نگاهی مظلومانه به تصویربردار خیره شده و در پس کسی‌ که نباید قدم می‌ گذارد چند روز پیش چنان با نخوت و استکبار از کنار مردمش در لغمان عبور ‌کرد که جان یک دختر 11 ساله را به آسانی گرفت و از کنار آن بی‌ هیچ توجهی گذشت!

همین آقا چندی پیش که برای افتتاح یک پروژه‌ی دروغین به هرات آمد و یک هفته جز بیکاری و بیگاری برای این ملت نیافرید به مردمش اجازه داده نمی‌شد که در ده‌ کیلومتری محل سکونتش عبور و مرور کنند!

همین آقا در دور قبلی سفرش به هرات در هنگام بازگشت در راه میدان هوایی جان یک جوان را گرفت و همین آقا خیلی جان‌های دیگر را با سیاست‌های ناروا و فاشیستی خود گرفت و فراوانی از آدم‌ ها را به کام مرگ فرستاد آن وقت یکعده افراد بی‌چشم و رو در صدد آنند که تمام اعمال ناروای او را توجیه کنند و از او یک رهبر پرافتخار و یک بابای دیگر برای خود بتراشند!


وزیر خارجه آمریکا اشرف غنی افغانستان باداران خارجی



سید مسعود حسینی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
باداران خارجی
نظرات بینندگان:

>>>   از چهرش یک انسان ذلیل،حقیرو مزدور هویدا میگردد.

>>>   مثل معروف است که میگویند گور بسوزد خیر است که دیگ بجوشد
یعنی گرچه حرام وظلم وناروای وبدست اوردن پول غیر مجاز باعث سوختن قبر وعذاب بارگاه الهی میشود ولی در برابر پولهای حرامی که بدست می اید ظاهرا توجیه دارد
عین وغین ما نیز رسیدن به قدرت را از میمنت وتوجه ای خارجی ها دانسته ودرین راستا هرنوع تحقیر وتذلیل را روا میدارند انهای که پایه ای مردمی ندارند وبا تقلب وخدعه ونیرنگ به کرسی رسیده اند جز این راهی دیگری ندارند که با ید خاضع وتابع ارباب باشند تا مبادا مانند کرزی تعویض نمایند وبه دور اندازند
اگر از اسمان افتند امید زندگی دارند
وگراز تاق ابروی پامییو بی افتند بر نمی خیزند
انهای که به ذلت وخواری عادت کرده اند واین راه را بهترین وسیله برای رسیدن به کرسی میدانند اصلا برایش مهم نیست که نیکتای خودرا از رنگ بیرق امریکا بسازند ویا ده قدم از وزیر خارجه ای کشور متبوع با بسیار عاجزی وفرو تنی عقب بگردند
انا لله وانا الیه راجعون
جگر خون

>>>   تمام شما .....ها تا زمانیکه در قدرت هستید مشکلی وجود ندارد اما وقتیکه سبکدوش شدید.....میسوزد ودایم پشت حرف های بیمورد هستید شرم است بس کنید ملت را بیچاره کردید

>>>   این جای بس افتخار است که درتمام افغانستان غ اولین نفر است که بعد از پمپو قدم میزند !

>>>   وی من فکر کردم غنی گک سکرتر این کله سرخک است.
HA.AF

>>>   وقتي اوباما در زمان رياست جمهوري حامد كرزي ؛ به كابل به ارگ امده بود اخبار انرا از طريق تلويزيون ها تعقيب كردم . كرزي به اوباما اجازه نميداد كه پيشتر از او حركت كند و با قدم هاي استوار و بزرگ ، تا محل برگزاري كنفرانس مطبوعاتي ، چند سانتي متري جلو تر از اوباما راه ميرفت . متأسفانه اقاي غني اين غرور افغاني را ندارد. از طرفي هم خود وزير خارجه امريكا نبايد اين قدر احمق ، از خود راضي و خر باشد كه نسبت به رييس جمهور يك كشور ( حتي اگر اين كشور افغانستان باشد) تا اين حد فضولي و بي حرمتي بكند. چيزي گندم تر است و تا حدي اسياب هم كُند !

>>>   فقط یتیم چه ها واری دنبال بابای خود میروه

>>>   خود و اطرافیانش بهتر است ببیند و قضاوت کند. مردم از دیدن این صحنه ها نفرین می کنند زیرا این ذلت را به خودشان توجیه می کنند.

>>>   اشرف غنی نوکری را خوب یاد دارد به دنبال ارباب به صورت ذلیلانه روان است. نباید هیچ اشتباهی از او در برابر بادار و ارباب مشاهده شود واگر نه از این مزدوری برکنار خواهد شد.

>>>   واقعا نوکری را به نصاب رسانده است این کلک احمدزی

>>>   ننگ و شرم باد بر تو اشرف غنی!!! شمله 5000 ساله مردمان این سرزمین را به زمین زدی!!!!!

>>>   وقتی اوباما ریاست جمهوری امریکا؛به کابل به ارگ امده بود......نظراین نگارنده محترم که نامی از خود نوشته نکرده اند را بیشتر به حقیقت نزدیک دیدم هرچند کاری به نظر ایشان درمورد حامد کرزای ندارم ولی بسیار بجا در مورد غنی ووزیر خارجه امریکا درست گفتند.عرف دیپلماتیک و رعایت جایگاه ومرتبه یکی از اصول دیپلماسی است جایگاه غنی جایگاه ریاست جمهوری است وجایگاه مایک پمپئو جایگاه یک وزیر که البته این رفتار زشت مایک پمپئو ناشی از باد نخوت وغرور کاذب یانکی هاست والبته ذلت وخواری مخصوص سرسپرده ونوکر انها غنی است واین ربطی به مردم بزرگ افغانستان ندارد.این رفتار زشت مایک پمپئو معنی اش اینست که دولتمردان امریکایی مست باده غرور وبی فرهنگی هستند .شما رفتار ولادیمیر پوتین وکیم جونگ اون رهبر کره شمالی را در برخوردشان با ترامپ را ببینید اصلا ترامپ جرات نداشت خارج از عرف دیپلماتیک رفتار نماید چون با واکنش شدید انها روبرو میشد واین نشان دهنده استقلال ونبود نقطه ضعف انهاست اما اشرف غنی چون دست نشانده انهاست با وی مثل نوکر رفتار میکنند//
داکتر عبدالرب آچک زی

>>>   شير خانه روباه صحرا

>>>   ما پمپئو را داخل آدم نمی دانیم. ای امریکایی کله خر نفهم لیاقت غلامی یک افغان را هم ندارد.

>>>   کمک های خارجی اکثرا در جهان توسط قدرت های بزرگ بنا بر ملحوظی صورت گرفته اما کم اتفاق افتاده که پروتوکول دیپلوماسی رعایت نگردد. از اداره ترامپ و اشرف غنی نمیتوان چنین توقع داشت . ترامپ و اکثر اعضای اداره اش مشتی از افراد بی دانش و محافظه کاران متعصب هستند و اشرف غنی هم انسانی است که از امور دیپلوماسی و آداب حکومتداری فرسخها دور است. شما به طرز لباس پوشیدن او نگاه کنید ، پیراهن و تنبان افغانی با کرتی از منابع غربی و بوت . این طرز لباس پوشیدن همه مسوولین در افغانستان مود شده است . اگر لباس افغانی میپوشند با ید با واسکت و چپلی باشد. زمانی شاه امان الله به ایران سفر داشت ، آگاهی او و ملکه ثریا از آداب و معاشرت شاهی و نزاکت های دربار پادشاه ایران و دربارمان را متحیر ساخته بود و آنها احساس کرده بودند که نسبت به شاه امان الله و ملکه ثریا عقب مانده تر اند . تمام رهبران گذشته ای افغانستان به جز رهبرانی که بعد از سال ۱۹۹۲ با حمایت ناتو ، کشور های خلیج ، ایران ، دولت چین و مار خطرناک پاکستان در افغانستان به قدرت تکیه زده اند، بصورت عمو م میدانستند که در برابر رهبران و مقام های همتای شان چگونه تبارز نمایند.
قارن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است