مرگ یکبار شیون هم یکبار !
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۲    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152596 منبع: پرینت

آوازه هست ایتلافی به رهبری چهره های شاخص مملکتی اعم از جهادی و سیاسی و نظامی و اقتصادی بزودی اعلان موجودیت خواهد کرد ... اما!
با کمال بیطرفی به کدام شخصیتی چند جمله ای درد دل دارم.

بزرگوارانی که دم از رهبری و زعامت قوم و مردم خود میزنید، به کدام خدا بنده اید؟ به کدام دین معتقدید؟ به کدام ارزش پایبندید؟ که شما را به همان خدا و دین و راه و روش قسم دهیم که باز اگر معامله ای در راه هست و باز با خون و سرنوشت مردم میخواهید بازی کنید نکنید. بس است دیگر. چهل سال است مردم تکه تکه قطعه قطعه شدند... کدام خانواده این سرزمین شهید و یا معلول و یا گمشده ای ندارد؟ به عزت و جلال خدای یکتا قسم قطره قطره خون مردم از شما پرسان خواهد شد.

اگر به فردای قیامت باور دارید فردای قیامت دست بسیاری از یتیمان و صغیران گلاویز شما خواهد بود اگر از آه مظلوم در هراسید آه هزاران مادر نصیبتان هست... بس است دیگر اما اگر معامله ای در کار نیست و بعد از گرفتن چند معیینیت و وزارت خاموش نمیشوید و واقعا برای احقاق حقوق مردم دست به دست هم میخواهید بدهید خداوند جبار و قهار یاورتان و ملت حامی تان بستانید حق مردم را از حکومت و از حامیان خونخوار بین المللی شان که برای منافع منطقه ای و فرامنطقه ای خود از هیچ جنایتی فروگذار نیستند و قریب به دو دهه هست خاک به چشم مردم ما میپاشند.

هر روز به بهانه جنگ با تروریزم از ما قربانی میگیرند با پروژه های مصنوعی خودشان بنام طالب و داعش و غیره .... در این میان مردم بیگناه ما از هر طایفه ای قربانی میشوند عساکر شجاع و دلیر ما فروخته میشوند و بدست خونخواران زمان اسیر و کشته میشوند معادن ما به تاراج میرود سرمایه های علمی و اقتصادی ما از کشور گریزانند و هزاران درد و رنج ملت ما که مجال گفتنش نیست.

خلاصه کلامم به ایتلاف جدید اینبار به هر نحوی هست داد مردم را بستانید به هر طریق ممکن خاموش نشوید. اگر نیت تان پاک باشد و توکل بخداوند کنید هیچ نیروی جلودار شما نیست چون ملت را باخود دارید خشم ملت هم خشم خداست . مرگ یکبار شیون هم یکبار.

هادی بیگزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بیگزاده
ایتلاف
نظرات بینندگان:

>>>   یوسف بن احمد العثمین، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی گفت: تجاوز بر خون، مال و عزت مسلمانان حرام است و از همین رو تاکید می ورزیم که حمله‌های انتحاری که مردمان بی گناه را آماج قرار می دهند و جنگ میان مسلمانان از سوی خدا و رسول او حرام شده اند.
کشتار مردم بیگناه ازبک بدستور اشرف غنی اتمر و استانکزی و وزیردفاع خاین از سوی خدا و رسول حرام نیست؟؟ باید عاملین قصاص شرعی شوند و در حضور مردم اعدام شوند. غنی اتمر و استانکزی و وزیردفاع که دستور کشتار مردم ازبک را دادند باید محاکمه و قصاص شدند

>>>   آزموده را آزمودن خطاست - اینها در مجموع خاینین اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است