عمق فاجعه تا کجا است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152603 منبع: پرینت

داکتر غنی و داکتر عبدالله حتی برای چند ساعت نمی توانند همدیگر را تحمل کنند تا در یک طیاره به نشست بروکسل بروند.

گرفتاری افراد باعث سوزانیدن تعمیرات و اموال دولتی می شود، قوم پرستی، زبان محوری و سمت اندیشی به اوج آن می رسد، دهشت افکنان حتی بالای زنان، کودکان و کهن سالان ما رحم نمی کنند، سطح فقر و بیکاری به بالاتر از 54 درصد می رسد اما طرف دیگر قضیه شور و هیجان عاشقان چوکی و قدرت است که جز منافع شخصی کوچکترین اندیشه و برنامه برای کاهش درد و اندوه ملت مظلوم افغانستان ندارند.

محمدجواد رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
عبدالله
اوضاع کشور
نظرات بینندگان:

>>>   این یک مصرف اضافی است که هردویشان در دو پرواز جداگانه به بروکسل رفتند.
باید جامعه جهانی که تمویل کننده بودجه عادی و انکشافی و نظامی افغانستان است و دولت افغانستان از خیرات سر آنها میچلد، این عمل آنها را یک مصرف اضافی پنداشته و آنها را محکوم کنند که در آینده غرض جلوگیری از مصارف اضافی، دست به چنین اقدامی نزنند.

>>>   Najib Salam
اكنون كه بخش بزرگى از مردم عملن اين حكومت را نه گفته اند ، قدم بعدى چيست ! مشكل در اين نيست كه غنى خواست هاى اين مردم جدى مى گيرد و يا نه !
مشكل و پرسش اساسى بر مى گردد به خود مردم كه به خواست هاى مقطعى و كوچك اكتفا مى كنند و روزى با معامله ى تيكه داران دوباره فروكش مى كنند و يا مصمم اند جدا از عملكرد اين معامله گران حرفوى ، خود تا آخر خط كه سقوط اين حكومت و تغيير نظام است خواهند رفت و تن به تسليم شدن نخواهند داد !
فرض كنيد غنى خواست هاى كوچك شمارا كه آزادى قيصارى و برگشت دوستم است با يك چرخش تاكتيكى بيپذيرد ، باز چه ! آنگاه تصوير هاى غنى را دوباره بلند مى كنيد و باز او را رييس تان مى خوانيد ؟
آيا مى دانيد در فرجام چه مى خواهيد و چه را مى خواهيد تغيير دهيد !

>>>   تا بينى عبدالله و غنى شايد بالا تر ٠

>>>   نخیر غنی بایدبه میز محاکمه کشانده شودبا قیصاری در یک اتاق زندانی گردد جرم قیصاری به مراتب از غنی کرده کمتر است. قتل های زنجیره یی را که غنی احمد زی انجام داده قیصاری نکرده وغنی باید به پروژه عدالت انتقالی سپرده شود

>>>   غنی که خود عامل خلق کردن انواع فقر در افغانستان است چطور میتواند که دگران را به پای میز محاکمه بکشاند غنی مسبب تمام فجایع در افغانستان است که باید به پای میز محاکم کشانده شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است