کمک های ناتو تا سال 2024 به افغانستان ادامه دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۷    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152605 منبع: پرینت

یکی از موضوع های مهم در نشست سران ناتو در بروکسل تداوم کمک های این سازمان به افغانستان بوده است.
سران ناتو طی اعلامیه ای تعهد شان برای پشتیبانی از افغانستان را اعلام کردند.

در اعلامیه آمده است که همپیمانان ناتو توافق کردند که کمک های مالی این سازمان برای نیروهای افغانستان تا سال ۲۰۲۴ میلادی ادامه پیدا کند و از آنجایی که حکومت افغانستان کار برای صلح و مذاکره را ادامه می‌دهد، ما کمک های خود را با تمدید کردن همکاری های مالی مان برای نیروهای افغانستان تا سال ۲۰۲۴ میلادی ادامه می‌دهیم و تعهد می کنیم که به کوتاهی‌ها، به ویژه در بخش‌های دارای اولویت، رسیدگی شود.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناتو
بروکسل
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   مردم افغا نستان غیرتی در طول تاریخ جیره خور کفار اند از خود امت و غیرت ندارند

>>>   اگر راستی خارجی ها همرای ما وشما دوستی می داشت باید یک چند فابریکه را در کشور ما جور می کردند فقط این کمک ها به خاطر است که امریکا در همین کشور ما باقی بماند

>>>   خو یک چیزی واضع است که یعنی جنگ را خود خارجی ها صد فیصد میدانند وپروگرام شان است که جنگ دوام دار است تا سال ۲۰۲۴ .
کسانیکه فراری هستن فرار کنند.
کسانیکه هستند در فکر پیدا کردن خرچ و خوراک خود شوند .هیچ فایده ندارد کمک خارجی ها.
هیچ فایده ندار بودن عساکر خارجی ها.

>>>   یک چیزه نتوانستم بفهمم، افغانستان که سی صد تریلیون دلار معادن و گرانترین معدن دنیا رو دارد چرا دست گدایی به این و اون دراز میکند، و الان که معلومه از سال 1999 به ابن ور همش در حالت استخراج هستند این استخراج از زمان طالبان شروع شد و تا الان جریان دارد به این همه معادن نمی تونن خرچ کشورش بکند؟ دیگران همه روزه می برند و شما؟ نظاره‌گر تماشا و کاسه چه کنم همراه کاسه گدایی رو همش بدست بگیرید جالب ها، کشوری که دیگران را ثروتمند و خودش فقیر، هیچ جای دنیا نیست، یعنی کمک های ناتو تا سال 2024 و بعدش هیچ ذخایر باقی نمی ماند باز سر خط اول.

>>>   تا همان زمانيكه معادن افغانستان است جنگ وكمك ناتواست هر زمانيكه معادن را بخير به كمك غنى جان بردن باز جنگ خلاص ميشود وافغانستان هم يك كشور كدايگر در دنيا ميماند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است