نشست عربستان هیچ تاثیری در جنگ کشور ما ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152610 منبع: پرینت

نشست علمای دین در عربستان سعودی هیچ تاثیر مثبت و یا منفی بالای جنگ و صلح در افغانستان ندارد

در تاریخ کشورهای اسلامی دیده نشده است که جنگ با جلسه علمای دین، موعظه علمای دین و فتوای علمای دین ختم شده باشد البته این موضوع فرق می کند با شروع جنگ چون در شروع جنگ در پشت جلسه، موعظه و فتوای علمای دین پول استخبارات کشورهای ذیدخل قرار دارد واضح است که در شعله ور نمودن جنگ علمای دینی نقش های را ایفا کرده اند.

اکنون در افغانستان علمای دینی در شعله ور نمودن جنگ نقش خود را ایفا کرده اند و در ختم جنگ نمی توانند نقش داشته باشند چون جنگ افغانستان در بعد داخلی برای رسیدن به قدرت و حفظ قدرت و در بعد خارجی یک جنگ کاملا استخباراتی بین قدرت های منطقوی و بین‌المللی می باشد که هرکدام از این قدرت ها مهره های خود را در داخل افغانستان دارند و توسط این مهره ها منافع خاص خود را دنبال می نمایند.

جلسه علمای دین در عربستان سعودی ادامه ده ها جلسه دیگر علمای دین که در داخل و خارج کشور دایر شده است کوچک ترین اثر بالای جنگ و صلح در افغانستان ندارد و جنگ افغانستان یا در میدان جنگ و یا هم با اجماع کشورهای ذیدخل می تواند حل و فصل گردد.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ
علمای دین
عربستان
نظرات بینندگان:

>>>   مشکل اصلی جنگ افغانستان همان افکار خبیث و خشن وهابی است که از سوی آل یهود(سعود)تمویل می شود. خیلی جالب است که برای صلح خواهی نزد گرگ وحشی رفته اند. امروز دنیای اسلام گرفتار خباثت و کینه رژیم مسلمان نمای آل یهود است. این ژی مسبب بسیاری از جنگهایی است که مسلمانان را گرفتار کرده است. به نظر من مسلمانان برای رهایی از جنگ و تقرقه باید رژیم آل یهود را از بین ببرند. در این صورت جهان اسلام روی آرامش را خواهد دید. در همین چند سال اخیر هرجا که جنگ شده است دست آل یهود آلوده بوده است. برای مثال می توان به جنگ های اعراب با رژیم صهیونیستی، جنگ صدام با ایران، جنگهای طولانی در افغانستان، جنگهای تحمیلی در عراق و سوریه که هنوز هم ادامه دارند(فتنه داعش و سایر گروه های ترورییستی) و اخیرا هم می توان به جنگ تحمیلی علیه ملت مظلوم یمن اشاره کرد. بهتر است که دولت مردان افغانستان به رژیم آل یهود اعتماد نکنند. جنگ و خونربزی بخشی از اعتقادات گروه وحشی وهابی است. اصولا این گروه را انگلیس برای تفرقه و جنگ در بین مسلمانان ایجاد کرده است. اعتماد به وهابی ها همانند رها کردن گوسفندان در مقابل کفتار های وحشی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است