برای پیروزی بر فاشیسم، صاحب رای و تفکر خود باشید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152612 منبع: پرینت

سیاست فاشیستی و ضد دموکراتیک اشرف غنی بستر اتحاد فاسدترین سران مافیا و بانکداران قومی را که سال ها است سرمایه، مدیریت محلی، آزادی مدنی و حق مشارکت سیاسی مردم را به انحصار گرفته اند و دارای سرمایه های باد آورده غیر مشروع هستند را فراهم ساخته است.

این اتحادهای مافیایی نه تنها هیچ نفعی برای شهروندان مظلوم ما ندارد بلکه مانع انسجام طبیعی و ظهور زعامت های جدید و صالح در کشور می گردد. از این اتحادها که اقطاب متناقض و اضلاع متضاد تنها برای حفظ ثروت، تضمین امنیت و تثبیت میراثی شدن قدرت خواب تاراج دایمی سرمایه های کشور را دیده اند هیچ نوع نفعی برای شهروندان مظلوم در پی نخواهد داشت.

تنها راه درست، مبارزه هدفمند و راهبردی در جهت تغییر اساسی نظام، قانون اساسی، نام و هویت کشور از مسیر دموکراتیک و مردم سالار است نه مافیا سالار یگانه راه پیروزی عبور از تمام چهره های فاسد تمام هویت ها در کشور می باشد تا نسل نو و مبارز رهبری و زعامت خود را از طریق انتخابات و روش های دموکراتیک برگزیند.

نهضت احیای خراسان در همراهی با رهبران فاسد و مافیا هر گز دست یافتنی نخواهد بود و بستر انحراف را فراهم می سازد. شهروندان کشور نباید از هر نمایش بدون استراتژی و چشم انداز راهبردی حمایت نمایند برای پیروزی بر فاشیسم اول باید صاحب رای و تفکر خود باشید تا مافیای فاسد از شما بعنوان برده در برابر فاشیسم استفاده نکند.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیست
تغییر نظام
نظرات بینندگان:

>>>   Najib Salam
اكنون كه بخش بزرگى از مردم عملن اين حكومت را نه گفته اند ، قدم بعدى چيست ! مشكل در اين نيست كه غنى خواست هاى اين مردم جدى مى گيرد و يا نه !
مشكل و پرسش اساسى بر مى گردد به خود مردم كه به خواست هاى مقطعى و كوچك اكتفا مى كنند و روزى با معامله ى تيكه داران دوباره فروكش مى كنند و يا مصمم اند جدا از عملكرد اين معامله گران حرفوى ، خود تا آخر خط كه سقوط اين حكومت و تغيير نظام است خواهند رفت و تن به تسليم شدن نخواهند داد !
فرض كنيد غنى خواست هاى كوچك شمارا كه آزادى قيصارى و برگشت دوستم است با يك چرخش تاكتيكى بيپذيرد ، باز چه ! آنگاه تصوير هاى غنى را دوباره بلند مى كنيد و باز او را رييس تان مى خوانيد ؟
آيا مى دانيد در فرجام چه مى خواهيد و چه را مى خواهيد تغيير دهيد !

>>>   Durandesh heeft een bericht gedeeld.
اشرف غنی باید در بروکسل خود کشی کند که در میدان هوائی بروکسل موتر دیپلوماتیک به اختیارش نگزاشته بودند اشرف غنی و همرانشان از میدان تا مجلس به بس های شهری با یک رهنما قدم زنان رفتند.ههههههه

>>>   عنت:
از برکت پیمان امنیتی با آمریکا و برخورداری از حاکمیت تدبیر زیر سایه دومین متفکر جهان، طالبان فرصت و تجهیزات کافی بدست آورده اند.
خبر:
طالبان تروریست امشب #مکتب اسلام قلعه ولسوالی شرین تگاب ولایت فاریاب را توسط دو عراده اسکواتور تخریب کردند.
جاوید سلیم

>>>   فراخوان
کمپاین جهانی به محاکمه کشانیدن اشرف غنی احمدزی رییس جمهور افغانستان به دادگاه لاهه
به خاطر کشتار مردم بیگناه افغانستان به بهانه های مختلف
۹ جولای ۲۰۱۸

اشرف غنی احمدزی در انتخابات سال ۱۳۹۳ خورشیدی/۲۰۱۴ مسیحی به نماینده گی تیم «تحول و تداوم» بعد از تلاش های سودجویانه و غیر قانونی به همکاری یک کمسیون فاسد اداری انتخابات، سهم ۵۰ فیصد را به دست آورد و رقیب دولتی و امور حکومتی داکتر عبدالله "اصلاحات و همگرایی" گردید. با گذشت زمان بیشترین امور کاری دولت را از عبدالله و وزرای او سلب کرد و کرسی های کلیدی وزارت خانه ها را برای تیم خویش کسب کرد.
با مرور زمان، نظریات و علایق برتری جویی او و گروه اش نسبت به اقوام دیگر کشور در کارکرد ها، سخنرانی ها و واکنش هایش تبارز یافت و مردم بیشتر از پیش به ماهیت اهداف او پی بردند. دولتی که از آمیزش دو تیم متخاصم به میان آمده است، نهایت بی مسؤولیت، فاسد و غیر مردمی است. بیشترین تلاش تیم غنی نا امن سازی صفحات شمال کشور بوده است. پیش از قدرت او مردم شمال در آرامش نسبی به سر میبردند. اینک مردم همه ولایات کشور در دشوار ترین شرایط امنیتی،‌ اقتصادی و سیاسی به سر میبرند و نسل کشی در کشور جریان دارد.
ما اشخاص و نهاد های اجتماعی، فرهنگی، حقوقی و سیاسی در داخل و خارج کشور، به نماینده گی مردم ستم دیدهٔ افغانستان، با اطمینان کامل میگوییم که اشرف غنی و تیمش در مواردی از این دست مجرم و محکوم میشوند:
گلبدین حکمتیار را که نامش در لست تروریستان جهان بود و متهم به کشتار مردم افغانستان به ويژه هزاران کابلی در جنگهای سال ۱۹۹۲ میباشد، بر علاوه یی که به محاکمه نکشانید، با حرمت و امکانات فراوان با تمام ملیشا و افراد مسلح در کابل راه داد؛
در صورتی که طالبان دست به حملات انتحاری می زنند و هزاران هموطن ما را در این بیش از ده سال اخیر کشته و یا زخمی نموده اند، اشرف غنی ایشان را از زندانها رها نموده و مورد عفو قرار میدهد؛
به عساکری که در برابر تجاوز طالبان می جنگند اکمالات محاربوی صورت نمی گیرد و حتی گرسنه می جنگد تا جان میدهند؛
حوادث انتحاری حتی در قلب پایتخت کشور به ساده گی سازمان دهی و تطبیق میشود و دولت صرف مردم را تسلیت میگوید و از تضمین امنیت مردم شانه خالی می کند؛
حوادث انتحاری، کشتار فارسی زبانان و ترک تباران در فرقه های عسکری، شفاخانهٔ جمهوریت، هوتل کانتیننتال، به خون کشانیدن جنبش روشنایی، جنبش گذار، جنبش رتاخیز، کشتارهندوان در جلال آباد وصد ها مورد دیگر برعلاوه که پیگیری نشد، به فراموشی سپرده شد؛
در جریان جنبش ها و حرکت های مدنی و مسالمت آمیز مردم، یا از جانب دولت به روی مردم آتش کشوده میشود یا این که مردم مورد حملهٔ انتحاری قرار میگیرند و دولت هیچگونه حس مسؤولیت نکرده است؛
در صورتی که دولت هیچگونه تضمینی برای امنیت شهروندانش داده نمیتواند، این حکومت چه معنی دارد و چرا استعفا نمیدهد؟
دولت برای بهبود وضعیت مناطق جنوب و کشیدن پشتون ها از سطلهٔ فرهنگی و سیاسی طالب هیچگونه اقدام ننموده و طالبان و داعشیان بیشترین عسکر خود را از این اقوام میگیرند و درنهایت جوانان پشتون قربانی بی تفاوتی دولت و اعمال شوم طالبان می شوند که در نتیجه این جنگ، به جنگ تباری میان اقوام مبدل شده است؛
وضع زنان در دوران حکومت اشرف غنی رقتبار بوده، قتل فرخنده در کابل، سنگسار رخشانه در ولایت غور، بریدن گردن شکریه تبسم در ولایت زابل از نمونه های هولناک این جنایات اند که متخلفین در پناه حکومت فاسد و جنایتکار بدون مجازات زندگی می کنند.
قتل و کشتار انفرادی و جمعی ژورنالیستان در دوران حکومت غنی بخاطر خاموش ساختن صدای مردم و خفه نمودن آزادی بیان به اوج رسیده که در تاریخ بشریت نظیر آن دیده نشده است. کشتار جمعی کارمندان تلویزیون طلوع به علایم قومی و مذهبی از نمونه های آنست.
و در نهایت، ما همواره شاهد خطکشی های تبعیض آمیز منطقوی و قومی در داخل مردم نجیب پشتون، همچنان کشتار هزاره ها، تاجیک ها، ازبیکها و اقلیت های مذهبی و قومی کشور چه در شاهراه ها و چه در مراکز دولتی و فرقه های عسکری بوده ایم. در حالی که این موارد هیچگاه پی گیری نشدند و هرروز ادامه دارد، اینک کماندو های دولتی شماری از جوانان شمال را بدون محاکمه با دستان بسته تیر باران می کرده و حکومت اشرف غنی، سران قومی را تبعید یا ترور نموده و یا با شکنجه در بند می کشند.

با توجه به این وضعیت در افغانستان وبه منظور درجریان نهادن مردمان، مؤسسات و نهادهای مدافع حقوق بشری و جلب توجه دادگاه لاهه نخست برای محکومیت اشرف غنی این فراخوان را انتشار میدهیم.
ما همه اقوام مردم افغانستان برای راه اندازی این کمپاین جهانی از داخل و خارج کشور همصدا و هم پیمان برای به محاکمه کشایندن اشرف غنی در قدم اول می ایستیم و هرگونه اسناد و شواهد را در دسترس این حرکت قرار خواهیم داد و از دادگاه جهانی لاهه خواهشمندیم تا بر این وضعیت دشوار مردم افغانستان توجه کنند.
ما مردم افغانستان در سراسر جهان اعم از از مهاجر و متوطن از نهاد حقوقی بشری و کیفری جهانی خواهشمندیم که اشرف غنی و گروه وی را مطابق میثاق های جهانی محاکمه نمایند.
غنی و دستگاه استبدادی اش ناقض آشکار اعلامیه جهانی حقوق بشر و کلیه میثاق های بین المللی، منجمله کنوانسیون ضد شکنجه و سایر مجازات یا رفتار بی رحمانه، غیر انسانی یا تحقیر آمیز، مصوب 18 دسامبر 2002 در پنجاه و هفتمين اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل متـحد؛ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی؛ میثاق بین المللی حقوق اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی؛ کنوانسیون رفع کلیه تبعیضات علیه زنان؛ کنوانسیون جلوگیری از نسل‌کشی و مجازات آن ؛ کنوانسیون ژنو در مورد رفتار با اسیران جنگی و نورم ، اصول و قوانین جنایات علیه بشریت هستند که خلاف این رژیم خون آشام در هزاران تصویر، مقاله و اسناد در رسانه ها نشر شده اند و مردم افغانستان و سربازان قوای بین المللی شاهد این جنایات بوده اند.
به آرزوی امنیت، برابری و عدالت در کشور!
با حرمت
کمپاین جهانی به محاکمه کشانیدن اشرف غنی احمدزی

>>>   فعلاً وقت استراتژی تفرقه های وارداتی نیست ، بلکه وقت پذیرش و تمکین در مقابل یکدیگر است! پارلمان افغانستان بزودی قوی و ملی نمیشود و باید معامله گران را رآی ندهیم تا با بیرون و داخل معامله کند.
افغانستان جایگاه آزادی بیان و حقوق بشر شده و همچنین جایگاه استندردهای اقتصادی و فرهنگی خواهد شد و فاشیزم و مافیاگری در مقابل چشمان کشورهای غربی و حامیان بین المللی رشد نخواهند توانست و نباید پیش از مردن گپ از کفن پاره کردن بزنیم

>>>   Badry
هنگامی به کوچی ها ۱۰ کرسی پارلمان به گونه فوق العاده داده میشود ، اقوام دیگر مانند گجر ها ، ایماق ها ، نورستانی ها ، عرب ها ، سادات ها و چی کمی و کمبودی از کوچی ها دارند که محروم ازین بخشش حکام شوونیست قبیله می شوند .
آیا این نماد شوونیسم و فاشیزم قبیله نیست ؟ ( پدرام )

>>>   خراسانی! ازین امیدت دست بشوی! ما زنده و هوشیاریم و شادی بازی تانرا می بینیم!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است