تا دوماه دیگر حکومت موقت تشکیل می شود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۹    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152630 منبع: پرینت

مایک پمپو وزیر خارجه آمریکا با رهبران حکومت افغانستان، جلسه پر تشنجی داشته است...
در جلسه ای که میان صلاح الدین ربانی، داکتر اشرف غنی و‌ داکتر عبدالله برگزار شده بود، میان آقایان غنی و ربانی درگیری شدید لفظی صورت گرفته است.
آقای ربانی در این جلسه، مقصر اصلی شکست و ریخت سیاسی و بحران موجود، تیم ارگ و اشرف غنی را می داند و به پمپو می گوید: اگر همینگونه اشرف غنی کارهای غیر ملی خود را پوشش امریکایی بدهد، شما به سرنوشت روس ها دچار می شوید.
در این جلسه، پمپو به غنی هشدار می دهد که اگر تا دو‌ ماه دیگر به این وضعیت پایان ندهید، حکومت موقت را بوجود می آوریم.

در یک گزارش دیگر آمده است که سردار محمد ”رحمن اوغلی“ سفیر افغانستان در اوکراین در اعتراض به استبداد حاکم و نسل کشی اخیر از سمتش استعفا کرد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حکومت موقت
نظرات بینندگان:

>>>   رستگار دهگان
دولت فاشیستی ارگ؛ افراد باند جنایتکار گلبدین را در چوکات نیرو های ویژه کوماندو جابجا نموده تا اقوام غیر افغان را بیرحمانه سرکوب نمایند.

>>>   Murtaza
برخی از #هواداران_حزب_جنبش امروز در بلخ از حضور نیافتن #باتور_دوستم در جمع اعتراض کنندگان انتقاد کردند، آنان میگویند که او اکنون رهبر حزب جنبش است و از روزی که اعتراضات مردمی در فاریاب و سایر ولایات شروع شده او حتا یکبار صدای خود را بخاطر مردم بلند نکرده است.

>>>   Bahrom Khorosoni
قابل توجه هموطنان عزیز ترکتبارم !
" خواهشمندم که این نوشته را همگانی نمایید..."
به فرزند جنرال دوستم برسانید ، اگر وجدان وشرفی درمیان است واحترام به خون پاک ده ها هموطن خویش دارید وبلاخره اگر بدرغه شدن پدرت را ننگ میدانی ، لطفآ با این بازی شرم آور دوگانه خاتمه بدهید وتصویر اشرف غنی احمد زی این فاشیست متعصب را به کثافات دانی بینداز ؛ درغیر آن معلوم میگردد که اینجا بازی های دوگانه جریان دارد وفقط فریب مردم شمال است وبس.
با احترام

>>>   Mahmodi
این مهمانخانه دوستم است
هنوز هم با افتخار عکس بزرگترین شونیست را نگاه کدده اند

>>>   Reza
جنرال دوستم را بد نام فراری ساخت هنوز هم عکس وی را در مهمانخانه خود نگاه کرده این را میگن دوست وفا دار
Beheren

>>>   Omar Ahmad Parwani
تا چند سال دیگر ارتشی نخواهیم داشت
با توجه به بلند رفتن آمار تلفات نیرو های امنیتی که در چهار ماه گذشته گراف صعودی خودرا طی نموده با تاسف میتوانیم فاجعه چند سال بعد مدیریت ناقص سرقوماندان قوای مسلح را پیش بینی نماییم.

متاسفانه درین اواخر سطح تلفات نیرو های امنیتی بشکل نگران کننده ای افزایش یافته است. از این سر تا آن سر کشور روزانه در حدود ۱۰۰ نفر از نیروهای امنیتی شهید میشوند. فساد تدارکاتی، رهبری نا شایسته، ضعف مدیریت، عدم رسیدگی به خانواده شهدای امنیتی و سهل انگاری در مداوای زخمیان از جمله عوامل منفی دیگریست که صفوف نیرو های امنیتی را روز بروز خالی ساخته و رو به فرسایش نهاده است.
افزایش تلفات نظامیان در یک ماه گذشته بی سابقه بوده است‌. این در حالیست که حکومت اشرف غنی برای راضی ساختن پاکستان تمام کارت های خود را به آزمایش گرفته و تا کنون هیچ نشانه‌ای از بهبود اوضاع به چشم نمی خورد.
از سوی دیگر افزایش این تلفات، سیاست و چهره امنیتی غنی را ناکاره تر از پیش ثابت کرده و نشان می دهد که سرقوماندان خود خوانده‌ای قوای مسلح! به مردم افغانستان و حامیان بین المللی در مورد سطح احضارات، قابلیت ها و توانایی های نیروهای امنیتی و دفاعی و دروغ می گوید.

عکس ها از جوانان بخون خفته‌ی بیس اردو در تخار است که شب قبل بشهادت رسیده اند.

>>>   تنها راه بيرون رفت از فاجعه كنونى استعفاى ع و غ و تشكيل حكومت موقت است.
جوينده

>>>   عطا صفوی
ازواژهای اصیل وبنیادین نباید سوء استفاده نمود...!
-----------------------------------------------
آنچه در کشوری بنام افغانستان ازهمه زیاد تر اهمیت وارزش واقعی وبنیادین خودرا ازدست داده است ، همانا استفاده ویا بکار برد بیمورد وغیر واقعبینانه درپسوند هر جمله واژه "ملی" زیرنام وحدت ملی، نجات ملی، ایتلاف ملی، پول ملی، سرود ملی، آجندای ملی، امنیت ملی ،، اردوی ملی، پولیس ملی، اقتصاد ملی... است ، که درواقعیت امرهیچ ارتباط منطقی نه ازنظر معنی ونه هم از نظرمفهوم استفاده واژه " ملی " همخوانی با اینها نداشته وندارد ، زیراعملکرد اینها درمجموع بامعنی ومفهوم این کلمه درتضاد کلی قرارداشته وحتی کاملا بیگانه میباشد ، درحقیقت این یک نوع تجارت سیاه است با واژه ها. درحالیکه برای بکار بردن واقعی این کلمه ( ملی) هنوز فرسنگ ها ی زیادی را باید پیمود.
بلاخره حتی واژه ها درامان نیستند...

>>>   Fekri
کار با دوستم برای مردم مظلوم ازبیک همان خرک وهمان درک است با گفتن چند فکاهی از جانب دوستم انگار نه انگار بهتر است مرد بر محوریت قیصار جمع شوند

>>>   ادفر اویانی
گیریم که قیصاری زنده است و آزادش کنند؛ دیگه چی؟
و یا گیریم که آقای دوستم را آوردند و او را بر همان چوکی «بز کشی» ( به گفته احمدزی) باز نشاندن؛ دیگه چی؟
یعنی دست روی دست گذاشتن و به فاشیزم تن در دادن و برده شدن؟

هممیهن گرامی!
این ستم و تفنگ همراه با شتم و نیرنگ، فاشیزم است و ایدون به مکتب تبدیل شده است.
مکتب فاشیزم پشتونیزم هتا با خدا در ستیز است.
این فاشیزم هنوز در دو سد سال پیش زندگی دارد.
تا هنوز بسیار هم دور است از آیین و فرهنگ شهرآیینی.
هنوز سخت آشفته و سرگران خوی دریدن و ترکاندن و ویرانگریست.
این فاشیزم هیچ گفتمان و عهد و پیمان و راه و روان‌ آدمیت و همزیستی را پذیرا نیست؛ چون نمیشناسد آیین همزیستی را؛ چون اگر شناخته بودی، فاشیزم نبودی..
این فاشیزم نه قران آسمانی را شناسد و نه گفتمان شهروندی را.
این فاشیزم بدون رستاخیز مردمی و مقاومت و رزم، از کردار سادیستی و کشتار های تباری-بومی و از کوچی سازیهای چند سد ساله افغانی ی خود دست بر داشتنی نباشد.

پس، بر خیز برای شکستن دستگاه این فاشیزم و برای آزادی و برای دگر ساختن بنیادیی ساختار فرمانروایی در کشور و برای دگرسازیی نام و نشان و سرود و پرچم و زیربنا و روبنای کشور !

>>>   Khorasani
جنرال دوستم همانقدر هوشیار است به همان اندازه خوشباور ویکنفر است ولی با ارگ اکنون شیطان لغین گل بی دین که همه سناریو های پیگیری قوماندان آنست به غنی اتمر لنگ استانکزی کرزی وهزار زی وغر دوس دیگر برعلاوه مشوره ای اس ای ونماینده آن در شورای امنیت تر س آنست که بخاطر از هم پاشیدن شورای نجات صدها پلان در روی میز است تخریب حوص ذخیره توسط هلیکوپتر ها در نیمه های شب ‌گرفتاری قیصاری توسط گارد گل بی دین بنام کوماندو همه پلانهای بچه گانه غول بی دین است این را همه بدانند که گل بی دین وطالب با دست باز اقوام قوماندانان غیر پشتونها را نشانه گرفته است

>>>   قایم بگیر که نفتی ؟؟؟؟؟؟

>>>   زنده باد آقاي اوغلي، و آفرين به فرزند رشيد جهاد صلاح الدين رباني، لعنت به همه ستمگران ملي.

>>>   Homayoun Paiez
وای مردم!
اشرف غنی میگه، بی قانونی ره نمیپذیرم!!!
کسی که به رای گوسفندی و تقلب ملیونی و حمایت بی دریغ خارحی،... قدرت راغصب کرده و سالهاست توزیع تذکره را که نماینده گان مردم تصویب وخود توشیح کرده بود را غیر قانونی، بند نموده و گروگان گرفته و صد ها کار قانوی و حقایق دیگر را در پای قوم گرایی اش سر بریده...آیاچنین قانون شکن قهار و متصلبی می تواند از قانون سخن زند؟! ...مگر اینکه وجدانش را پیشا پیش در معبد و مسلخ فاشیسم قربان کرده باشد!!!

>>>   خدا کند وزیر خارجه امریکا همین کار را اجرا کند تا از این بی ننگ ها رها یابیم

>>>   اگر ربانی این حرکت نموده باشد هزار آفرین برایش

>>>   مر راوی
وضع به حدی روشن است که نیازی به گپهای اضافی دیده نمیشود. همین موج خیزشهای مردمی که در شمال به راه افتاده و بیشتر از ده روز ادامه یافته است، اگر رهبری درست و عدالتخواه و به راستی مردمی میداشت، هنوز هم پیش اشرفغنی و بادارانش عریضه نمی برد و عذر و زاری نمیکرد. شما را به خدا، ایتلاف عریض و طویل شان را ببینید و این تظاهرات میلیون نفری را تماشا کنید و بعد بنگریید که به اصطلاح رهبران چه میخواهند و از کی میخواهند؟! همه اش گردن پتی، همه اش تسلیم طلبی، همه اش از یک میزوف فاشیست وحشی تمنای ترحم کردن !‌
فقط بلد اند که معامله کنند، آنهم معامله های که به ضرر مردم شان باشد و ریشه های فاشیزم را محکمتر سازد. من برای مردم متاسفم که با تمام سلحشوری و فداکاری و حضور میلیونی شان در صحنه ، همیشه به حق شان خیانت میشود.

>>>   آن آقای پمپو چنین حرفی را بخاطر این زده که خشم مردم کاسته شود ويک امیدواری برای مردم ایجاد کند مثلا مردم فکر یک تغيرات درحالی رخ دادن است.این قوم سلطه گر چنان خارجی ها و آمریکایی ها را جادو گری کردن.این رسم از گذشته گانشان برایشان ارث مانده با همین ترفندسالهاست مردم را فریب دادن

>>>   اشرف غنی رییس جمهور کشور یک شخص بسیار وطن دوست است ومامردم شریف این کشور ازیشان دفاع خواهیم کرد

>>>   هر قدر داد زدیم ، فریاد کردیم و نوشتیم و نویشتیم که ترم ریاست اشرف مفلس ( اشرف غنی ) در اول جوزای امسال ۱۳۹۷ = ۲۰۱۸ پایان یافته
هیچ توجهی نه شد تا او از کرسی پایین آورده شود .
با برگزاری انتخابات ماه میزان بهانه ای غیر موجه ( بعد از انتخابات )
هم از بین می رود باید شاه اشرف مرخص گردد و حکومت موقت تا انتخاب
ماه حمل ۱۳۹۸ تشکیل گردد که تدابیر انتخاب رییس جدید و اصلی قانونی
گرفته شود .
م. ش ف کابل

>>>   هله زود کنید که نا وقت است!

>>>   ترک تباران باید هوشیار باشید و یک بار دیتگر در دتام چال و فریب شورای نظار نیافتیم.
مراد

>>>   ترسم نه رسی به کعبه ای اعرابی
این رهی که تو میروی به شبرغان است
فواد کوهستانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است