تبدیل نیروهای مسلح به نیروهای شخصی غنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۱    ۱۳۹۷/۴/۲۳ کد خبر: 152654 منبع: پرینت

شکنجه وطنداران فاریابی ما توسط ملیشه های شخصی اعزام شده از کابل که لباس امنیت ملی را به تن دارند تکان دهنده و شرم آور است.

یگانه راهی که می تواند این زخم را مرحم بگذارد این است که تمام مسوولین شامل در این عملیات به محکمه معرفی و علنی مجازات گردند قرار اطلاعات موثق ملیشه هایی که در ویدیو دستان زندانیان را می بندند و شکنجه می کنند متعلق به یکی از مقام هایی می شود که خاص از کابل بخاطر انجام این عملیات به فاریاب اعزام گردیده بود.

در ویدیو به وضاحت دیده می شود که فرد مربوط به کماندو در این عمل فجیج و شرم آور دست ندارد و در گوشه ای ایستاده است. چهره هایی که شکنجه را انجام می دهند بدرستی و وضاحت قابل شناسایی اند.

انتباه و تصویر زیبا که از نیروهای ملی کشور ایجاد شده بود با این عمل غیر انسانی و عجولانه خدشه دار شده است اگر این موضوع بصورت واضح و غیر مغرضانه بررسی و تحقیق نشود نام نیروهای مسلح ملی کشور به ملیشه های شخصی اشرف غنی و ممکن هم بدتر از آن مسما خواهد شد انتخاب با ارگ است.

آنچه مردم ستون پنج می گفتتد همین است یعنی یک حلقه بسیار عقده مند و حقیر با عمل فجیع غیرانسانی آدم های ضد طالب را شکنجه می نمایند. بحث قیصاری در جایش برخوردی که با این وطنداران مظلوم ما صورت گرفته است هر آدم با وجدان را وامی دارد تا در برابر این ظلم آشکار موقف بگیرد. شرم باد برآنهایی که تلاش نمایند بر روی این فاجعه و بی آبرویی خاک بریزند و از آن به سادگی بگذرند.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیروهای ملی
حکومت
جنایت
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است