جنایت علیه بشریت را تماشا کنید
اگر علیه این رژیم قیام ملی نمی کنید ایمان و نمازتان باطل و حضورتان در کنار ملت ما غیرقابل قبول است و ما شما را دشمن جان، ناموس و مال ملت خویش می شماریم 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۷/۴/۲۳ کد خبر: 152659 منبع: پرینت

این جنایت یا موجب سرنگونی رژیم و تشکیل حکومت موقت یا شاه کلید تجزیه افغانستان است.

هموطنان گرامی السلام علیکم
در برش ضمیمه این مطلب شما جنایت های سربازان و تکاروان جنایتکار و حرامی رژیم منحوس وحشت و دهشت ع و غ را علیه طرفدران نظام الدین قیصاری تماشا کنید این قاتلین مردم ما باید دستگیر، محاکمه و به اشد مجازات گرفتار شوند.

نظامیان آمریکایی و دول عضو ناتو مربیان این نیروهای جنایتکار در افغانستان هستند. آمریکا و دول عضو ناتو که به دروغ خود را متمدن، حامی حقوق بشر و مردم سالاری در سرتاسر جهان می خوانند با میلیاردها دالر این ارتش جنایتکار و اجیر را تربیه کرده اند که با انجام دادن چنین جنایت ها علیه بشریت در افغانستان زمینه عیسوی ساختن مردم ما را فراهم سازند.

این سربازان و تکاوران رژیم رجیم ع و غ هرگز انسان و مسلمان نیستند این دشمنان مردم ما باید از صفحه روزگار حذف گردند کشتن و شکنجه کردن انسان های غیر مسلح و اسیر گرفته شده جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

چرا تا حال همه سازمان های نام نهاد حقوق بشر و نهادهای گویا مدنی افغانستان در برابر این جنایت ارتش مزدور رژیم ملعونان حاکم بر افغانستان سکوت مرگبار را اختیار کرده اند؟ آیا اعضای این نهادهای نام نهاد حقوق بشر و جامعه مدنی وجدان و شرف و وقار دارند؟ جمعیت اسلامی افغانستان که این رژیم را دستاورد سالیان جهاد و مقاومت می شمارد چرا در برابر این جنایت علیه مردم ما سکوت کرده است؟ آیا جمعیت اسلامی افغانستان در خفا شریک جرم و جنایت علیه مردم ما بخصوص ازبک تباران ما است؟

حضور جمعیتی ها در کنار این رژیم هیچ حجت شرعی ندارد و اگر اعضای جمعیت اسلامی افغانستان با دیدن این تصاویر هولناک هنوز به بودن در کنار این رژیم شیطانی و اهریمی پافشاری می کنند از دایره دین مبین اسلام خارج محسوب می شوند مگر اینکه همه این سربازان و افسران و تکاروان را دستگیر و بدون درنگ محاکمه و به اشد مجازات برسانند.

ما بالای محمد اسماعیل خان، استاد سیاف، عطا محمد نور، صلاح الدین ربانی، محمد یونس قانونی، احمد ضیا مسعود، احمد ولی مسعود، محمد محقق، سرور دانش، کریم خلیلی، بسم الله محمدی، عبداللطیف پدرام، حاجی عبدالظاهر قدیر، همایون همایون، عبدالرازق و سایر شخصیت های مطرح صدا می زنیم که اگر علیه این رژیم قیام ملی نمی کنید ایمان و نمازتان باطل و حضورتان در کنار ملت ما غیرقابل قبول است و ما شما را دشمن جان، ناموس و مال ملت خویش می شماریم.

ما بالای همه احزاب سیاسی، ملی، دینی و مذهبی و نهادهای حقوقی و مدنی صدا می زنیم که اگر شما با ملت و مدافع ملت و حامی حقوق ملت هستید باید از کنار این رژیم جهنمی دور شوید و با قیام ملی خویش این رژیم را سرنگون کنید و همه این جنایتکاران جنگی را بشمول سران این رژیم دستگیر، محاکمه و به اشد مجازات برسانید در غیر آن شما هم شریک جرم و جنایت علیه مردم ما هستید.

ما به اشغالگران افغانستان اعلان می کنیم که این جنایت دست نشاندگانتان زمینه ساز قیام ملی ملت ما علیه شما و نوکرانتان گردید و شما دیگر نمی توانید با شعار و نیرنگ های اهریمنی یهودی-عیسوی-لائکی خویش ملت ما را فریب بدهید و با کشتن فرزندان ما سرزمین ما را بیش از این تحت اشغال خویش قرار دهید.

ای مردم ترکتبار ما!
به عبدالرشید دوستم بگویید که فریب ارگ را نخورد و به کابل نرود حنفی ها یک فتوایی دارند که اگر درباره یک موضوع سوگندی خوردید می توانید آن سوگند را بشکنید و سه روز روزه بگیرد تا گناه تان بخشیده شود. محمد نادر غذار هم پای قرآن امضا کرد و سوگندش را شکست و امیر شهید حبیب الله کلکانی را به قتل رساند حالا هم همین سران نامسلمان رژیم پلید ع و غ از همان سوگند علیه رهبر ازبک تباران افغانستان استفاده ابزاری می کنند. فتوای صادر شده اصل قرآنی ندارد اما این فتوای شکستن سوگند را عالمان درباری و سرکاری به نفع سیاست بازی های نوکران و دست نشاندان امریکا در افغانستان استفاده می کنند تا همه سران اقوام و جریان های سیاسی ما را نابود کنند متوجه این نیرنگ مکاران روزگار باشید.

رژیم سعی دارد با استفاده از نقش سرور دانش رهبر جنبش ملی اسلامی افغانستان را به کابل آورده اسیر بگیرد. سران رژیم با همکاری ناتو کوشش دارند که عبدالرشید دوستم را اغوا کنند که به کابل برگردد بار آخر معاون اول محمد اشرف غنی احمدزی با بیش از دو هزار نیرو وارد کابل شده بود و امنیت وی توسط نیروهای تحت فرمانش تامین می شد اینبار رژیم کوشش دارد که دوستم را از طریق هواپیما و بدون موجودیت و حضور رزمندگان تحت فرمانش به کابل آورد و او را تحت اسارت تکاوران جنایتکار خویش محبوس نگهدارد تا از این طریق نیروهای مسلح جنبش ملی اسلامی افغانستان را مجبور به تسلیم شدن و خلع سلاح سازد.

هم اکنون رژیم با همکاری طالبان امنیت تیربند ترکستان را به دست گرفته است اگر طالبان بالای فاریاب تسلط حاصل کنند راه مهاجرت مخالفان شان به ترکمنستان و ایران مسدود می گردد. ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان حاضر نیستند در صورت سقوط ولایات فاریاب، سرپل، جوزجان، بلخ، قندوز، سمنگان، تخار و بدخشان مرزهای خود را به روی صدها هزار مهاجر آن ولایات باز کنند.

ازبکستان با پاکستان روابط حسنه دارد و در حال مذاکره با طالبان است تا در صورت تسلط شان بر شمال افغانستان موجب مهاجرت مردم سمت شمال بخصوص ازبک تباران به آن کشور نشوند ترکمنستان هم منتظر عملی شدن برنامه تاپی است و به دلایل مشکلات اقتصادی و ترس از ناامنی های داخلی توانایی پذیرش ده ها هزار ترکتبار فاریابی را ندارد تاجیکستان که میزبان ده هزار سرباز روسیه است هم نمی خواهد کشورش خیمه گاه ده ها هزار مهاجر افغانستان گردد.

تسلط طالبان به شمال مرحله پایانی برنامه سقاوی دوم را به انجام خواهد رساند در شمال کشور نیرویی وجود ندارد که تحت قیادت یک رهبر مدبر و مجرب مانند احمدشاه مسعود را علیه دهشت افکنان طالب بسیج و رهبری کند. سقوط فاریاب موجب سقوط بادغیس، هرات، غور، فراه نیمروز به نفع دهشت افکنان طالب خواهد شد.

از همه مردم شریف ما در سرتاسر جهان تقاضا می کنیم که این برش (ویدیو) را به مالیه پردازان کشورهای عضو ناتو نشان بدهند و به آنان تفهیم کنند که این است نتیجه پرداختن مالیات تان به رژیم جنایتکار ع و غ. به همه مالیه پردازان غربی که حامی این رژیم دست نشانده آمریکا در افغانستان هستند بگویید که شما هم شریک جرم این سربازان و تکاوران و افسران موجود در افغانستان هستید.

رحمت الله جل شانه با ما و لعنت الله جل جلاله با شما جنایتکاران جنگی و عاملین جنایت علیه بشریت در افغانستان است.

مهم نیست که این اسیران مربوط به کدام قوم و تبار و گروه بوده اند یا هستند بلکه مهم این است که این جنایت علیه بشریت بر این افراد غیرقابل بخشش است. استاد سیاف کجا است تا ببیند که این جنایتکاران واقعا مسلمان و مدافع جان و مال و ناموس و خاک مردم افغانستان هستند؟

سید حسیب مصلح




ویدیو در : vnama.com

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت
محافظان قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   غنی و گلبدین فاشیست بدکار
جنایتکار و بیدین و تبهکار
ترور و قتل اقوام مینمایند
برای دولت فاشسیت مکار

>>>   خود كرده نه درد هست و نه درمان!! خائنين كه شما انها را مدبر خطاب ميكنيد يكى از همان جواسيس هست كه سال ها براى رسيدن به قدرت و انحصار قدرت كه جه دست و با بوسى ها كه نكرد!! ديكر خاينين كه هميشه به مكر و درغ در مقابل مردم اصيل افغانستان ايستند و جيزيكه از دست شان مى امد مى كردند!!! حالا روزى حساب هست!! ...

>>>   Anwar Rawi heeft een bericht gedeeld.
با فاشیست ها مزاق نمیشه ؛ اینست نتیجه خوشخیالی های کسانیکه فاشیزم اوغانی را درست نشناخته اند و هنوز هم توقع انسانیت و برادری با فاشیست ها دارند . اگر فاشیست ها بیش از این مجال داده شوند و قدرتمند گردند همه اقوام دیگر را نعل خواهند کرد ؛ از این موقع استفاده کنید و بیخ و بنیاد فاشییزم را بر اندازید ؛ با فاشیزم مدنی بازی بدرد نمی خورد ؛ اگر کلی عمر هم شعار بدهید و به ؛ خیابانها بریزد و شعار داده گلوی تانرا پاره کنید از فاشیست ها چیزی اصول نخواهد شد ؛ فاشزم فقط با زور کپ را می فهمد فقط بازور!

>>>   سلام خدمت همه!!!
بنده در رابطه به عمل کرد ناشايسته سربازان قواي مسلح کشور چنين نظر دارم..... از اينکه جرم يک عمل فردي است اين عساکر بايد به محکمه نظامي معرفي شوند و طبق قانون جزاي اعمال خويش را ببينند! اما توحين و تهمت بالاي همه منسوبين قواي مسلح نظر به وضعيت عمومي کشور خود يک خيانت ملي، ديني و وجداني است.... چون اين امکانات و آزادي را که خودت داري و اين مطلب را در صفحه انترنيتي نوشتي و ساير آزادي هاي ديگر را منسوبين قواي مسلح به بهاي خون خويش خريداري کرده برايت اين فرست را محيا ساخته است، اگر آنان نباشند شايد حالا (غيرتي) هاي مانند شما شايد هم جرأت اين را نمي داشت که در حال قدم زدن در کوچه و بازار با زوجه خويش باشيد و يک مرد نا محرم و بيگانه ناموست را در مقابل چشمت شلاق ها بزند اما تو (غيرتي) حداقل بپرسي که ناموس از من است و تو چرا وي را شلاق ميزني!!!!!!
با تائيد فرموده برادرمان در مورد خائينين اين را نيز ذکر ميدارم که نويسنده در نخست به سران حزب جمعيت و سپس با ستايش به احمدشاه مسعود خطاب کرده است، در اصل اگر مروري از تاريخ حقيقي احزاب افغانستان را داشته باشي اين نکته را حتمي متوجه ميشوي که دليل اساسي شکست و از هم پاشيدن حزب جمعيت و اختلافات سياسي احزاب آن زمان که حدود 2 مليون را کشت همه نتايج قدرت طلبي مسعود و جدا شدن وي از جمعيت و تاسيس شوراي نظار بود چون اين طور کمک هاي مالي سازمان سيا و بعداً همان روس هاي که در مقابل آنان جهاد ميکرد را بطور مستقيم و مستقل بدست مي آورد.....
تا زماني که فرهنگ مرده پرستي از بين نرود حالات تعغير نمي کند!!!!
عجيب مردمي اول خود ميکشيد و سپس گريه و ناله کرده آرزوي موجوديت وي را ميکنيد!!!!
با احترام
مسلمان افغانستاني!

>>>   ه اساس معلومات منبع، قیصارى در کنار آزار و اذیت مردم با سازماندهی جنگ های تنظیمی و قومی، وضعیت امنیتی را در سطح فاریاب مغشوش ساخته، استفادۀ سوء به نفع سازمان سیاسی و عملکرد های فراقانونی خویش نموده است. در قسمتى از این اوراق منبع آمده است که قیصاری تقریبا ۸۰۰ تن افراد مسلح غیرمسئول، بیش از ۸۰۰ میل سلاح های مختلف النوع شامل کلاشنکوف، هاوان، دهشکه، راکت انداز، زیکویک و توپ ۸۲ میلی متری، ۲۰ عراده واسطه رینجر، ۶ عراده هاموی و تعداد زیادى وسایط شخصی در اختیار دارد.

« قیصاری حدود ۲۰ دوسیه جرمی شامل (زورگویی، قتل، اخاذی وغیره جرایم) در څارنوالی ولایت فاریاب داشته، معتاد به مشروبات الکولی بوده و افراد تحت امرش نیز به فساد اخلاقی آغشته بوده که اکثرآ از سرای ها، صرافی ها، وسایط مسافربری، قراردادی های ملکیت های شخصی اخاذی می نمایند.»

در قسمتى از متن در اوراق تذکر داده شده است، « قیصاری متهم به قتل، اختطاف، توطیه و اخاذی بوده و بارها با نیروهای امنیتی درگیر شده و مقامات حکومتی به شمول والی محترم فاریاب را تهدید نموده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است