هدف امنیت ملی از نشر این تصاویر و فیلم ها چیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۷/۴/۲۳ کد خبر: 152671 منبع: پرینت

سریال بدرفتاری با محافظین قیصاری به تدریج رسانه‌ ای می‌ شود.

اول فقط عکس‌ های محافظین قیصاری بدون اینکه صورت نیروهای ویژه غنی دیده شود نشر شد بعد عکس‌های صورت نیروهای ویژه غنی هم منتشر گردید و در نهایت فیلم بدرفتاری با آنها نیز رسانه‌ای شده است من بر این باورم که این عکس‌ ها و فیلم‌ ها حتما از سوی خود امنیت ملی و نیروهای مهاجم غنی گرفته شده و از سوی خود آنها نیز به تدریج رسانه‌ ای می‌ شوند.

اکنون پرسش اصلی و معمای لاینحل این است که امنیت ملی و نیروهای ویژه غنی که بر نیروها و محافظین قیصاری حمله و با آنها بدرفتاری کرده‌ اند از نشر این عکس‌ ها و فیلم‌ ها چه هدفی را دنبال و چه پیامی را منتقل می‌ کنند؟

محمد نسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امنیت ملی
تصاویر
فیلم
محافظان قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   ظاهر است.هدف شعله ور ساختن جنگ داخلی است.

>>>   به احتمال زیاد کماندو ها افغان هستند و مردم هم همینطور فکر میکنند اما از آنجای که از اتحاد ازبیکان و فارسیوان ها میترسند لذا مقامهای امنیتی غنی خان صحبت های اصلی کماندو ها یعنی پشتو راحذف و دیالوگ ها را به زبان فارسی دست کاری کرده اند

>>>   هیچ هدفی شنیده ای که زور قالب ندارد.

>>>   درزمان امیرعبدالرحمان خان جابر. هزاره هارا برعلیه تاجکها اوزبک ها وبرعکس همه اقوام را برعلیه یکدیگر استعمال وازکشته اوزبک تاجک4هزاره پشته هاساخت با شیطنت وپشتبانی استعمار انگلیس وکل ناقل را درسمت شمال جابجا کرد. این همان سیاست شیطانی است. مواظب باشید مسلمان ازیک سوراخ دوبار گذیده نمیشود. فارسی زبانان متحد باشید متحد باشید.
بااحترام

>>>   پاينده باد اتحاد عطا دوستم محقق. اين تيم برنده صد درصدي انتخابات پيشرو است انشاالله . از همين جهت فاشيزم در تقلا افتاده.

>>>   بنظر ميرسد صدا پشتو بوده اديت شده به فارسي . يك فلم را ميتوان ديالوگش را به هر زبان و جمله تعغير داد.

>>>   هدف از نشر تصویر ها و ویدو ها از بد رفتاری در برابر افراد قیصاری ایجاد ترس و هم در بین مردم است مردمی که بر ضد طالبان ترورست دشمنان مردم و اله دست پاکستان هستند معصوم استانکزی ریس امنیت ملی ره همه با سابقه حال و گذشته ان میشناسند ضرورت به تشریح و توضیح ندارد همه اگاه هستند که انتحاری فرستاده شده طالبان شب در کجا بود و همراه کی بود و همان انتحاری بنام پیام اور طالبان ترورست همرای کی و چطور بدون تلاشی وارد خانه استاد پروفیسور ربانی ریس جمهور سابق و ریس شورای عالی صلح کرده بود با بم پنهان شده اش در بین لنگی اش که با حمله ترورستی اقای ربانی را بشهادت رسند و و در حین فرار خودش توسط فیر مرمی محافظین خانه اقای ربانی اکنون لنگ گشته و اکنون عصا بدست گردیده .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است