بارکزی: جنگ با مظاهره چیان شمال جهاد اکبر است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۷/۴/۲۳ کد خبر: 152672 منبع: پرینت

بارکزی در تلویزیون شمشاد: "جنگ با مظاهره چیان شمال و شمال‌ شرق جهاد اکبر است".

مظاهره چیان شمال و شمال شرق چه کسانی اند؟!
مادران و پدران اند که با عالم مشکلات اولاد بزرگ کردند پس از اینکه پشت لب سیاه کرد آنها را به صفوف ارتش، پولیس و امنیت ملی می فرستند تا از خانواده شما در مناطق جنوبی، پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار، قندهار، غزنی، زابل، لوگر و... محافظت کنند، سینه هایشان را در برابر میله های تفنگ افراد همفکر تو (طالب و داعش) سپر می سازند تا زن، دختر و نوامیس تو از تجاوز و دست درازی انها بدور بوده و در امن بسر ببرد.

آنها جوان هایی اند که پس از اتمام دوره تحصیل (لیسانس، ماستری، دکترا و...) برای دفاع از نوامیس ملی، در سردترین فصل زمستان و یا گرمترین آفتاب سوزان بخاطر حفاظت از زن و دختر و فامیل و خانواده شما در بلندترین قله های خشک و بی آب و نان مناطق شما با چانته ها و زمین اسلحه و مهمات با تحمل بی خوابی و بدور از فامیل و خانواده برای حفاظت از زنان و دختران شما در نبرد در برابر طالبان همفکر و هم عقیده افرادی مانند تو می جنگند تا آدم نمایی شبیه تو در پارلمان و شورا آرام زندگی کنند.

واقعا آنها نمی دانند که دشمن مردم افغانستان (طالب و ستون پنجم که حامی طالب است) در پایتخت مصروف شراندازی و نفاق افکنی میان اقوام شریف کشور است. یک مثال بیاور که در طول تاریخ مانند جوانان شمال و شمال شرق بخاطر تامین امنیت مناطق آن مردم به قدری که امروز اینها کشته و زخمی می دهند شما متقبل شده باشید برای حفاظت مناطق شمال و شمال شرق؟

رحمت نیکان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بارکزی
مظاهره چیان
نظرات بینندگان:

>>>   لعنت به اندیشه شما که به هیچ دین و آین مطابقت ندارد. مردم شمال را تو به دنیا آورده ای که جهاد اکبر را در برابر این مردم اعلان میکنی با این اندیشه تاریک و نفاق افگن جطور به پارلمان راه یافته ای؟

>>>   اتل از ولایت خوست/ بارکزی بی غیرت همین قهرمان های سمت شمال است که ازوجب وجب خاک وطن دفاع وپاسبانی میکند وگرنه خودت وامثال خودت بزودترین فرصت ممکن مملکت را به چتلستان که همفکر وهم اندیشه ات است بفروش میرسانی
( زنده باد دیار مولا علی سمت شمال کشور )

>>>   .....به چورلمان آورنده اند بی فکر وبی منطق

>>>   آغای رحمت نیکان فکر نمیکنید که توقع زیادی داری؟
این جماعت از خورد تا بزرگ شان همه اقوام غیر پشتون را سیال خود حساب نمیکنند و فکر میکنند که برترین قوم هستند و از نظر آنها اقوام دیگر باید در ردیف های دوم ، سوم ، چهارم و ... قرار بگیرند و این طرز تفکر خصلت ذاتی شان است که از اجداد شان به ارث گرفته اند. شاهد هستیم که کاکا زاده های پشتونها در فلسطین با اعراب چه رفتار زشت دارند واین در حالیست که یهود ها با جمعی از اعراب اودور زاده و هم نسل هستند چون یهود ها فرزندان اسحاق و آندیگری فرزند اسماعیل اند که هر دو تا فرزندان ابراهیم ع میباشند . راه حل گله و شکایت نیست باید در مقابل زیاده خواهی های شان مردانه ایستاد.

>>>   این مظاهره چیان ان مردم بغیرت اند که دشمن ناموس و عزت ازبیک را بزمین زد! اینها از دزد قاتل و بی ناموس دفاع می کند!

>>>   نیکا ن می توانید که خود وهم تباران شما اززن ودختر تان درشهرکابل مزار هرات پدجشیر دفاع کنید واواین زن ودختران تان را زا روسپی خانه ها امن بیرون اورده ومصون سازید بروید ویدوهای نشر شده سربازان امریکا که با دختران پروان کاپیساوپنجشیر درمیدان هوای بګرام شغول عشق بازی است بیبنید شرم تان باد وقتی ازناموس خود دفاع کرده نی می توانید ازناموس دیګران هیچ امکان نه دارد برادر همه ما شمامردم این سرزمین را میشناسیم ګلون پاره می کنید که قدرت به دست پشتونها است باز میګوید که ما از ناموس دیګران حفاظت می کنیم دروغ ګوی حافظه نه دار د
ګیلانی

>>>   ای بارکزی بی عقل تو چه وقت هوشیار شوی ؟

>>>   اين چورى فروش ....نوكر دال خور ها يك مفصد رزيل است.
اين هم يكى از اعظاى باند ارگ است. اين جنايت پيشه ها فقط به جنگ اقوام خوش اند. ولى نميدانند كه قوم محترم پشتون را دشمن تمام ملت ميسازند تا تباه و برباد شوند اين جاهلين خود تجارت پيشه هاى خون مردم خود كسى بيش نيستند.

>>>   جنگ با آدمخواران فاشیست بدوی و متعصب و خودپرستان غاصب جهاد اکبر است

>>>   بخاتری دلار های امریکایها میجنگد نه ناموس خودیشان ناموس فروش هستند

>>>   در روایت خوانده بودم چون قیامت نزدیک میشود ودجال ظهور مینماید مسلمانها را گروه گروه ودسته دسته میکشند واسلام ضعیف میگرددو... اما وقتی میدیدم که در جهان سازمان ملل است وسازمانها حقوق بشر وده ها سازمان ظاهرا مدافع حقوق بشریت باورم با این روایت ها ضعیف میشد ومیگفتند که وقتی دجال ظهور نمود اکثریت ایمان خودرا از دست میدهندوتابع اومیشوند ومسلمان واقعی بسیار نایاب وکمیاب میگردد باز این روایت خوشم نمی امد میگفتم یک ملیارد وسیصد ملیون مسلمان در دنیا باشد میشود این دجال همه را تابع وخاضع خود سازد وباز میگفتند از مقعد دجال طلا ونقره میریزد وهرکه ان را گرفت بی ایمان میشود این روایت نیز در نظر ضعیف میرسید که کجاست اینقدر طلا ونقره که یک ملیارد وسصد ملیون مسلمان را بی ایمان بسازد حال که دقیق میشویم قیامت نزدیک است ودجال چه که دجالها برامده اوباما وترازمی ونتنیاهو وترامپ و وزعمای کشور های اسلامی همه دجالهای اند که برای بیرون کشیدن مسلمانها از ایمان شان دالر توزیع مینمایند واز یکسوروزانه حد اقل یک هزار مسلمان کشته میشود از سازمانها حقوق بشر و... خبری نیست از انسانیت وشرافت واخلاق خبری نیست از افغانیت به ذره بین نمیتوانی چیزی رابیابی ایکاش باریکزی ویون وکرزی وغنی واتمر غلام نمی بودند ولی حاکم مطلق ما میبودند به جان ودل قبول داشتیم ولی اینها همه سرباز های دجال اند وبرای بی ایمان ساختن ملت مسلمان ما کار میکنند ودر خدمت اجانب اند وبا صدور فتوا های مغایر افغانیت واسلامی وانسانیت چهره های دجالی شان را نمایان میسازند ولی پیامبر اسلام فرمود {فتوبا للغربا}خوشا بحال کسانی که در غربت اسلام یار ومددگار اسلام میشوند امید واریم که اگر باریکزی ها ویونها وحکمتیار ها از ما هر چه را میگیرند ایمان مارا به هیچ نیرنگ ودسیسه نتوانند وما از زمره ای همان غربا باشیم که پیامبر فرموده است
تبنگ چی

>>>   واقعا اولاد های مردم شریف شمال و شمال شرق و شمالی است که در خط اول اردو و پولیس افغانستان با دشمنان در نبرد اند و بیشترین تلفات را دارند.
در حالیکه قومانده در دست دیگران است همه امتیاز را میگیرد بدون تلفات..
از کابل

>>>   بارک زی اگر عقل میداشت فرزندش قربانی نمیشد.
راه حل محلی سازی امنیت است.
فرزندان شمال امنیت شمال را تامین کنند و بارک زی برود و امنیت ارزگان را تامین کند .

>>>   Shabir Kakar
سیاستهای تفرقه افګنانه ازین به بعد؛ به سود هیج کس تمام نمیشود۰
جناب اشرفغنی؛ اګر حوصلهء بازخوانی تمام تاریخ این سرزمین را ندارد لا اقل از سرنوشت داکتر نجیب سلف خود پند بګیرد۰ دکتر نجیب با سیاستهای تفرقه افګنانه ایکه دستور آنرا از مقامات سفارت شوروی در کابل دریافت میکرد؛ تمام نیروی استخباراتی ومالی خود را صرف ملیشه سازی و تشدید جنګهای قومی میان باشنده ګان این سرزمین ساخت تا آنکه خودش در تارهای عنکبوتی توطئه و نفاق افګنی به وحشیانه ترین وفجیع ترین شکل کشته شد۰ به عبارت دیګر: آقای غنی باید از سر بریدهء ګرګ پند بګیرد۰ داکترنجیب با دوستم روابط خیلی صمیمانه داشت؛ دوستم هرقدر در شمال با نیروهای جمعیت میجنګید و وحشت می آفرید مدالهای افتخاری بر سینه اش آویزان میشد؛ اما زمانیکه تنګی واغجان را از وجود لشکر ایثار برادر مجاهد حکمتیار تخلیه کرد؛ دکتر نجیب ؛ بنای کینه توزی را با دوستم ګرفت تا آنکه دوستم مجبور ګردید با جنرال مومن اندرابی یکجا به مسعود تسلیم شوند۰ بعدا این تجربهء ناکام را شخص برادر مجاهد حکمتیار نیز تکرار کرد۰ برادر مجاهد حکمتیار فکر کرد که اګر دوستم را باخود داشته باشند ګلیم دولت ربانی و مسعود را خیلی به آسانی جمع میکند ولی این امر محقق نشد وحالا آقای غنی به همان خط کهنهء دکتر نجیب و برادر مجاهد حکمتیار روان استند ۰ این سیاست یک سیاست ناکام و خیلی خبیثانه است۰ غنی و تیم ارګ در روزهای دفن امیر حبیب الله کلکانی میخواستند از دوستم و افرادش بحیث سګ جنګی در برابر شمالی والها استفاده کنند زمانیکه دیدند که دوستم آماده ګی برای این کار ندارد آهسته آهسته در صدد حذف او بر آمدند وبرایش دوسیه و پرونده درست کردند وحالا سخن بجایی کشیده است که کشتار مردم فاریاب را جهاد اکبر می نامند۰ کدام جهاد اکبر؟ تا زمانیکه دوستم وقیصاری علیه جمعیت بودند شما او را حاجی صاحب دوستم ګفته همه جا نوازش میدادید حالا آفتاب از کجا طلوع کرد که در فکر جهاد اکبر شدید؟

>>>   رحمت نیکان؛
.....
صحبتهای آقای بارکزی در یوتیوب و فیسبوک موجود است.
او گفت که مبارزه رئیس جمهوری با ظالمان و قاتلین جهاد اکبر است که مثالش را هم با بیان چهار نفر اظهار دستگیر شده بیان کرد(یکی را گفت درانی و دومی را گفت غلجئ ، سومی را گفت تاجیک بدخشی و چهارمی را گفت نظام قیصاری٫٫ که توضیح داد دوتا پشتون بودند یعنی درانی و غلجایی)
....
هروی

>>>   اوغام مردم با آنکه بی سواد ترین مردم در افغانستان می باشد ولی همه شان خود را پیامبر خدا می داند و هی فتوایی جهاد بر علیه این و ان صادر می کند. خدایا ما را از دست این قوم نجاد بدی.

>>>   اوبارکزی .... تو اگر عقل وغیرت میداشتی بچیم خوده از ولایت ارزگان کاندید میکدی چطور تو خوده این بار ازکابل کاندید کدی برو تو دال پاکستان بخور بتو وهم فکران باصدای بلند صدا میزنیم که افغانستان به برکت ولایت های سمت شمال به پاایستاده است( کسانیکه بالای عفت مردمان سمت شمال بد نامی میکند .....همرای امریکائی ها کدام کارکده که دیده باز بنام سمت شمال کده

>>>   ما تا به حال ندیدیم کدام قهرمان از انطرف سالنگ یعنی شمال در تاریخ گذشته باشد صرف یک تعداد.....ش کمونیست ملحد به شوری خدمت کرده و آوا مر آن ها. را اجرامیکرد وفعلا هم نو کر آن ها است با آقای با رمزی موافق هستم این با عیان وقیصاری میمون باید محاکمه شود مردمان عزیز ازبک ازین خاین که یه قتل وادمکشی در منطقه شمال انجام داده باید حمایت نکند

>>>   .... کند عبیدالله بارکزی این دست بوس گلبدین را که با گریه دست منافق مثل خودش را میبوسید و گریه میکرد همین عبید الله بارکزی خبیث وطنفروش جاسوس ای اس ای طرفدار ترورستان طالبان با جعل و تقلب رای پارالمان راه یافته در هر دوغ مگس است و در هر مرداری غوطه میزند تا به بادار پاکستانی اش نشان دهد که در هر جایی که باشد غلام حلقه بگوش انها است این خبیث چنان منافق است که چندین درجه بالاتر از رهبر خاین و مزدور اش که سال ها قبل تا امروز حلقه غلامی ای اس ای را بر دوش دارد و هم بیشتر از شیطان رجیم عمل میکند از بسکه غرق در مزدوری و غلامی پاکستان است فرزند اش را که ترورستان طالبان غلامان پاکستان مثل خودش در حمله بخانه یک وکیل شورا بقتل رساندند از ترسی که مبادا بادار پاکستانی اش ازرده شود مانند یک پدر بقتل پسراش عکس العمل و نیگویش از خود در برابر ان عمل طالبان نشان نداد پس گله کردن از چنین خاین وظنفروش ضد اقوام غیر پشتون بی فایده است و اصلاح ناپذیر هم است چون .... و خیانت و غلامی در رگ و پی و خون ان اجین است تا زمان مرگ اش انرا با خود دارد تا رهسپار جهنم با این عمل ضد اسلامی و انسانی اش از جانب الله متعال گردد.

>>>   جناب بارکزی، چرا همچو جهاد رو علیه طالبان، داعشیان اعلام نمی کنید ؟ چون آنها دلار های زیادی رو به حساب بانکی تان واریز می کند و مردم شمال هم وطنت هستند، ....

>>>   دوستان من یک افغانم از سادات افغانستان .دوستان بجای دشنام دادن توحین به ناموس همدیگر بیاید این اختلافات را کنار بیندازیم و با همدیگر از مهر محبت دوستی انسانیت همبستگی صحبت کنیم و تا میتوانیم همبستگی را ترویج بتیم حال در این فضای مجازی به ناموس همدیگر دشنام دادن اصلا چه سودی داره ما همه افغانیم و افغانستان ره همه دوست داریم نژاد پرستی ره کنار بگذاریم گذشته گذشت و با یاداوری ان فقط و فقط بیشتر از همدیگر دور میشویم پس بیاید هر کدام ما وظیفه خود را در قبال وطن انجام بدیم و تا میتونیم تبلیقات سازنده کنیم نه مخرب زنده باد تمام اقوام افغانستان از بزرگ تا کوچک زنده باد افغانستان

>>>   دوستان انتقاد از دولت یا احزاب سیاسی کنید و از قوم گرای نژاد پرستی خود داری کنید که فقط تخم نفاق ره زیاد میکنه دیگه فایده ای نداره مردم افغانستان با تمام اقوامش مردم شجاع نجیب و موئمن هستن اما مشکل اساسی از بیرون به ما اعمال میشه و تمام این تفرقه افکنی ها سازمان یافتس خداوند شر شیطان ره از دولت و مجلس افغانستان دور بسازه
سادات

>>>   کلمات که اتحاد وهمبستگی افغانستان را خراب میکند لطفا از آن بپزیرید ،همه مردم افغانستان اولاد این وطن اند همه در دفاع این مرز وبوم حق وحقوق ایمانی خود را به اثبات رسانیده ،امید هموطنان ما تبیض لسانی وقوم پرستی را کنار بگزارند و در جستجوی علم و. دانش ومعرفت انسانی شوند
عبدالله ریحان

>>>   چرا مردم افغانستان اینقدر بد شانس است و کم طالع هستن همیشه به اشخاص فهمیده و باسواد مهربان واز ذهنیت بالای برخوردار اند اهمیت داده نمیشود.وانسان های نافهم شرور وفاسد چاپلوس درسطح قدرت قرار میگیرند.ما چهار نفر ....دیگری مثلی بارکزی در پارلمانداشته باشم آشوب کینه وکدرت سراسری افغانستان را فراميگيرهد...

>>>   كلمه مقدس "جهاد" را اين نوكران بيگانه به مسخره گرفته اند. مليون ها إنسان اين سرزمين را نوكران و جاسوسان روس قرباني كردند، متباقي را نوكران چند جانبه به خاك و خون كشيدند. هميشه جهاد در مقابل يكديگر بود. حالا يك گروپ متجانس متشكل از غني كه از دين و اسلام نه خبر دارد و نه بآن پابند است همراي دو خلقي استانكزي و يون، همراي يك خاديست قاتل بنام اتمر همراي كسيكه مبارزه نامنهاد خودرا به جاسوسي و قتل شروع كرده ، يكجا شده و سر نوشت مليونها إنسان اين وطن را رقم ميزنند. باركزي ، اصولي و أمثال شان خو دور از كلمه انسانيت، .....پاده استند. اينها هميشه در مقابل ديگر اقوام غو غو ميكنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است