امنیت ملی و توجیه رفتار غیر انسانی به"افغانی"
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۷/۴/۲۴ کد خبر: 152701 منبع: پرینت

پس از دوازده روز صدای مردم شمال، بسیار خفیف و کم به گوش اشرف غنی با تیم مفسد اطرافش رسیده است.
از دوازده روز قبل، از چهار تقسیم یک تقسیم مردم افغانستان، در سراسر افغانستان، بخصوص قسمت‌های شمال کشور گلو پاره میکنند، تا شود که حکومت به داد شان در حد اقل ترین شکل ممکن برسد. اما حکومت پس از دوازده روز با نشر اعلامیه‌ی بنام "امنیت ملی" بسیار کوتاه میگوید؛ رفتار سربازان در قرارگاه نظامیان ۲۰۹ زیاد خوب نبوده، باید کمتر از این، با این بخش از مردم رفتار میکرد. در این اعلامیه به وضاحت تمام بیان میشود که رفتار این سربازان مطابقت با رفتار "افغانی" نیست و همچنان، گفته که اصول رفتار سربازان باید پیگیری شود تا برای کسانیکه که سر این افراد را در زیر پاهای شان کرده جایزه تنظیم، رتبه و مدال "شاه امان الله خان" در نظر گرفته شود. امنیت ملی همچنان در بخش اعلامیه آورده است "ويديو و تصاویری که در پیوند به قضیه ولایت فاریاب در رسانه‌های اجتماعی پخش و نشر شده‌اند، نه تنها احساسات ما را جریحه دار کرده‌ بلکه احساسات تمام مردم (افغانی) را متأثر ساخته" یعنی این بیان میدارند که از چهار تقسیم مردم که ۱۲ روز است گلو پاره میکند، ب گفته بچه‌ایشچی همه‌ی شان "احمق" هست.

در بخش دیگر اعلامیه ریاست امنیت "قومی" ملی آمده "‏‎حرکت‌های که در ویدیو مشاهده می‌شود با تمام ارزش‌های اسلامی، مدنی و "افغانی" در تضاد بوده و به‌هیچ صورت نمایان‌گر کرکتر واقعی نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی کشور نیست".

در تفسیر این بخش گفته میتوانیم، رفتار این سربازان که خود نشان دهنده‌ی قومی "افغانی" است، اصلا مزاج حکومت را خوش نیامده چون "افغانی" همیشه انسانها را سلاخی میکند بعد پاره پاره میکند، اگر دوباره نفس میکشید زمان جزا برای مرحله بعدی همان بازی کردن با سر افراد گرفته میشود. در این بخش همچنان ذکر شده؛ سربازان که در این قرار گاه این رفتار را داشته قهرمان است و از قهرمانی است که نعمت بازی با اجساد را به مردم "شهید" پرور که از قوم "افغانی" نیست است سر شان می آورد.

در بخش پایانی اعلامیه ذکر شده است "‏‎نیروهای دفاعی و امنیتی پرافتخار ما که شب و روز سرگرم مبازره مقدس برای دفاع از کشور عزیز ما می‌باشند و در این ماموريت دشوار قربانی‌های بی شمار داده‌اند، نباید عمل ناشایسته یک حلقۀ بی ديسپلين به تصوير عمومی نیروهای با شهامت ما تاثیر بگذارد" این بخش خوب به تصویر کشیده شده و توصیف شده است. خوبی این بخش این است که این مردم بی دیسپلین‌ها باید در ملا عام "دار" زده میشد تا هم افتخار افغانیت را بازگو میکرد و هم سربازان دلیر میدان جنگ که بیشتر "افغانی" نیست توسط اینجور افراد نیست و نابود میشد. چون به آنها روحیه‌ی خون دادن به "افغانی" می‌بخشید.

همچنان به این هم اشاره شده که نیروی "افغانی" در کارنامه‌چهل سال و اندی، تاریخ با شکوهی از خونریزی و تصفیه کردن قومی در کار نامه‌ی خود داشته است.
فردا نوبت وزارت خانه‌های دیگر است منتظر باشید، وزارت‌خانه ها و دیگر بخش های حکومت غیر مشروع حکومت وحدت ملی چی گندی میزند و چی توهینی میکند به مردم غیر "افغانی" کشور افغانستان.

جمیله امین


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمیله امین
رفتار غیرانسانی
نظرات بینندگان:

>>>   امنیت ملی هدف شما شرکت انحصاری پنشیر وردک است که سابق بنام ریاست امنیت ملی یاد میشد اما در زمان صالح به بخش خصوصی سپرده شد ؟؟
این اداره ناکام هیچ دست آوردی ندارد بجز دروغ ومکاتب متحد المال برای همه شعبات رسمی وغیر رسمی مبنی براینکه شما زیر تهدید هستید!!!
اگر تصادفا واقعه ئی شد آنوقت میگوید ما گفته بودیم !!!
واگر نشد هیچ خپ ما وچپ شما!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است