نیروهای امنیتی افتخار مردم هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۲    ۱۳۹۷/۴/۲۴ کد خبر: 152702 منبع: پرینت

نيروهاى امنيتى و دفاعى افغانستان افتخار مردم افغانستان هستند:

ديدن صحنه هاى شكنجه در ولايت فارياب توسط چند اوباش اجير واقعا زجر دهنده است اما به قربانى هاى نيرو هاى امنيتى و دفاعى ما بايد احترام گردد و برخورد عقده اى چند تن محافظ شخصى اجير شده يک مسوول دولتى نبايد از آدرس قوم و زبان خاص و يا هم در كل عملكرد نيروهاى امنيتى و دفاعى ما تلقى گردد. نه اشرف غنى نماينده يک قوم است و نه هم اين محافظين نماينده نيروهاى امنيتى و دفاعى قهرمان ما.

معلوماتى كه من دارم اين است كه تطبيق كننده اين پروژه يكى از ماموران بلندرتبه دفتر شوراى امنيت ملى و فرماندهی کل قواى مسلح موظف گرديده بود تا اقدام به گرفتاری قيصاري نماي، ضمن فجيعانه ترين عمل اين مسوول تطبيق كننده مسوليت اصلي آن برمي گردد به آمرين مستقيم و دستوردهندگان اين عمل زشت و غير انساني.

اگر واقعا "فرمانده کل" در حرف و عمل خود صادق است به قربانى هاى نيروهاى امنيتى و دفاعى ما ارج بگذارد و مسول مذكور را به محكمه علنى بسپارد در غير آن مي توان گفت كه در حق تمام قربانى ها و ايثارگري هاى نيروهاى امنيتى و دفاعى افغانستان خيانت صورت گرفته است و نام مقدس شان بين مردم به نفرت و نفرين تبديل شده است.

لطفا جايگاه مقدس نيروهاي امنيتي و دفاعي افغانستان را با اوباش گري ها لكه دار نسازيد.

رحمت الله نبیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیروهای امنیتی
اوباش
فرماندهی کل قوا
نظرات بینندگان:

>>>   جناب نبیل! ،اردوی ملی و امنیت دولتی که دولت، از توان و ناتوانی دولت رنج می برد، و هیچگونه صلاحیت و خود مختاری از خودش ندارد طالب، داعش، همه با هم قاطی پاتی شده و توان تشخصی در بین اردو مشکل است و کی ها و چه کاری رو انجام بده ، طالبان دولت جدا کار انجام میده طالبان پاکستان جدا کار انجام میده و می ماند داعش که ماشالا خیلی جسور بین ستون ها از اول تا پنجم فعال هستند اینجا است تفکیک جنسیتی و معاربوی دچار مشکل میشه خودی و نا خودی قاتی پاتی با هم کار میکنه و از کشتن سربازان و مردم عادی سلفی می گیرند و ابراز افتخار هم می کنن چه باید کرد.هیچ.

>>>   یک ضربالمثل است که میگویند شیر خانه روبای بیرون
در مقابله با دشمن ودرگرفتاری دشمن خواب هستند ودر خانه افغان ها و تلاشی شان خوب جرعت دارند کجایش افتخار آفرین از حکومت دفاع میکنند که سر تا پا فساد و خیانت است عوض آنکه در پهلوی مردم باشند در پهلوی وطن فروشان استاده میشود اردو وپولیس در یک مملکت هر تغییر آورده میتوانند تا فرد فرد همه از بین بروند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است