تظاهرات بی نتیجه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۷/۴/۲۴ کد خبر: 152710 منبع: پرینت

بی تردید تظاهرات بسیار گسترده است و از هر طیف و قشری در این تظاهرات شرکت دارند.

این نوع تطاهرات و با این شرایط نارضایتی عمومی از دولت در هر کشوری می تواند نظام ها را چه بر اساس قانون و یا به زور سرنگون سازد اما متاسفانه در سرزمین ما اشرف غنی آسوده تر به خواب می رود.

حیف خون سربازان قیصاری و افسوس به جوانان مبارز و شجاع فاریاب، تخار و...! هیچ مدیریت، خواسته و اهداف بلندمدت مشخص در تظاهرات وجود ندارد و بیشتر این مردم به علت نارضایتی از وضعیت نظام ظالمانه موجود اعتراض داند اما رهبر این جریان و خواسته آنها چیست هنوز مشخص نیست هرچند برگشت دوستم و آزادی قیصاری را اعتراض کنندگان شعار می دهند.

اين درخواست اعتراض كنندگان برای غنی يک امتياز محسوب می شود. اشرف غنی دوستم را درگير يک پرونده دروغين كرده است و قيصاری را افراد مسلح غيرمسوول معرفی كرده اند و در داخل در مقابل مردم سكوت كرده و به جهانيان مي گويد اينها مسوول ناامني كشور هستند!

جنبش های اعتراضی در مورد نظام ها هدفشان غیر از تغییر حکومت نیست و اعتراض کنندگان هدف و مدیریتشان مشخص می باشد اما اینجا نه مدیریت است و نه هدف والا. اگر رهبران غیرپشتون وارد عمل نشوند این تظاهرات با این وسعت مثل جنبش روشنایی آهسته آهسته بی نتیجه می شود.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات
اعتراضات
رهبران غیرپشتون
نظرات بینندگان:

>>>   Shamal
اهداف این تظاهرات باید به تغیر نام مملکت به خراسان و تغیر نظام به یک نظام فدرالی مسجل شود این وظیفه همه تائید کننده های تظاهرات است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است