فصل ناتمام تره كى و امين
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۷/۴/۲۴ کد خبر: 152719 منبع: پرینت

در حاليكه غنى ادعا دارد فصل ناتمام امان الله خان را تكميل مى كند همتبار تسليم شده ى غلجايى اش حكمتيار كه دل و درونش از عقده و نفرت نسبت به ساير اقوام پر است نسخه حكومت عبدالرحمن را پيشكش نموده است اما چنانكه معلوم است غنى در تلاش است تا بر كشتار و دهشت افکنى همتباران چپگرايش سنگ تمام گذاشته و دست آنها را در قساوت ببندد و روى سياه شان را سفيد نمايد.

تصاويرى از قتل همراهان قيصاری كه بشير احمد تهينج سخنگوى جنبش در صفحه رسمی اش نشر نموده نشانگر لجام گسيختگى وحشيانه و ددمنشانه ای است كه حتى اقوامى كه فاقد اصالت تاريخى اند نيز به چنين اقدامى مبادرت نمى ورزند زيرا اقوام وحشى نيز مطابق اصول و رسوم پذيرفته شده ى قبيله شان با دشمنان خود برخورد مى كنند.

حتى اگر قيصارى مليشه ى آدم كش، خودسر و بى بند و بارى هم بوده باشد نه تنها بر اراذل و اوباش طالب كه سخاوتمندانه در ايام عيد از آنها استقبال صورت گرفت شرف و برترى دارد بلكه با دولتى طرف است كه ساخته و پرداخته متمدن ترين كشورهاى جهان است و در رهبرى آن كسى قرار دارد كه اسم و رسم كاذب استادى پوهنتون و دومين متفكر نامنهاد جهان را يدک مى كشد.

در دنياى امروز هيچ مرجع رسمى حق ندارد احدى را بدون تحقيق و محاكمه و طى مراحل قانونى به قتل برساند آن هم در صورتیکه خود مظنون هنوز محاکمه نشده و زنده است چگونه می توان کسانی را صرفا به جرم همراهی او بدون پیگیری عدلی و قضایی تیرباران نمود اين كار جز از تروريستانى متصور است كه به هيچ اصل، ارزش و ضابطه اى پابند نيستند.

اگر آنطوريكه سخنگوى ارگ، وعده ى تحقيق و حقيقت يابى اين قضيه را داده كارى صورت نگيرد من بعد هيچكس را بخاطر هيچ جنايتى نمي توان ملامت و سرزنش نمود زيرا ماداميكه دولت با در دست داشتن قانون اساسى بعنوان وثيقه ى ملى مرتكب چنين جنايتى شود از ديگران به طريقه ى اولى انتظار بايد داشت.

محمد عارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیصاری
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   ای اضافه از یک میلیون انسان را در کابل صرف بدون محاکمه و دادگاه به قتل رسانیده شدند و قاتلین شان با کرات و مرات دعوای حقوق و انسانیت را میکنند کجای عدالت است او عارف منصوری جواب این قتل و قتال را داده میتانی یا اینکه با یک کشته و مقایسه آن با یک میلیون قتل ناشدنی است.؟ عجب نا خرد های استید شما کمی سر از گریبان بیرون کنید چهره های تانره ملت بخوبی میشناسد. بس است بس است.

>>>   قیصاری ۲۹ دوسیه جنایت دارد - آنهم مستند که خود مردم قیصار علیه اوشهادت میدهند - این ساجق جویدن های جایی را نمیګیرد

>>>   نور محمد تره کی نابغه شرق بود وجناب اشرف غنی متفکر دوم در سطح جهان !
افغانستان شخصیت های دارد که در در سطح جهان دارای مرتبه علمی هستند !!!

>>>   عمر راوی
مردمیکه امروز زنده اند و در خراسان حضور دارند، گواه یک رویداد بسیار مهم تاریخی میباشند. به چشم خود می بینند که حاکمیت و فرمانروایی پشتونی چگونه با خون و آتش و کشتار و جنایت و نیرنگ و خیانت ساخته میشود. نقش خودی ها را می بینند، نقش بیگانگان را می بینند. شاهد استند که چه میشود و چگونه میشود که یک قوم سلطه خویش را محکم میسازد و دیگران را به برده گی میکشد. می بینند که چگونه کسانی از اقوام دیگر خود را میفروشند و با فاشیزم همدست و همداستان میشوند و به مردم و قوم خود خیانت آشکار می کنند. می بینند که مردم ، توده ها، چگونه افسون میشوند و قدرت تشخیص دوست و دشمن را از دست میدهند. می بینند که زر و زور چه تاثیر جادویی دارد در غلام ساختن مردمان. این حادثه ها، این جریان ها، این مسایلی که پیش چشم ما روی میدهند، همه مهم اند و ثبت تاریخ می شوند.

>>>   Zahedi
حدس میزنم حمله انتحاری در کابل بخاطر جلوگیری از تظاهرات جوانان جنبش که اطلاعیه‌ای آن دیروز منتشر شده بود انجام گرفت. اینرا به این دلیل گفته ام که در طول سه سال گذشته بارها حلقه خبیثه حکومت از همین شیوه برای جلوگیری از تظاهرات در کابل استفاده کرده اند که اکثرا نتیجه ی مثبت نیز گرفته اند.

>>>   ظهير آريايى
رفته رفته شهادت 50 يا 100 جوان تبديل به اعداد بى معنى ميشودو تنها ارزش يك سرخط اخبار را به خود ميگيرند. انسان ها هيچگاه اينقدر بى ارزش نشده بودند كه در اين كشور شده اند. ما حاضر ايم روز صد تن را براى حفظ نظامى كه نابودى ما و ميهن ما را برنامه درازمدت خود قرار داده ، قربانى دهيم اما حاضر نيستيم براى نجات از اين وضعيت يك تغير چرخش كامل را در پيش گيريم.

>>>   روح امین وتره کی شاد باد! اینها قهرمانانیست که در قرن ۲۲ برای شناخت و تجلیل شان خواهد رسید! این قهرمانان سر ان مرتجعین سیاه ارتجاع سیاه اسلامی ( دزدان غارتګران ادم کشان و.... در پایشان ماندند! اګر امین و تره کی کمی دیګر هم زنده می وبدند این وطنرا از ریش نجس پاک و دزدان را جزا میداد!

>>>   Shamal
به تائید گفته های آقای منصوری که بالفرض قیصاری صد دوسیه دارد آِیا با پیروی از یک قانون اساسی و یک نظام باصطلاح دیموکرانیک میتوان او را با کشتن افراد محافظش آنهم بطور وحشیانه با او رفتار قلدر مآبانه کرد اگر بلی ، پس قلدر کلان کیست؟

>>>   همين آفات فعلي و چهل سال گذشته همه و همه نتيجه تجاوز شوروي وقت و خائنين افغان نما مانند خركار تره كي ، معلم حفيظ أمين ، و جاسوس ببرك كارمل و باند نا بكار شان است، در غير آن حكومت دَاوُدَ خان اين ملك را بطرف بهتر هدايت كرده بودند و دوام كارشان تا حال افغانستان را ميتوانست هم قطار اكثر كشور هاي جهان و منطقه بسازد.

>>>   نمی دانم چرا این ملت اینقدر بد بخت است خلق وپرچم جنایت کردن مجاهدین آمدن جنایت کردن طالب آمد جنایت کرد روشن فکر های غرب آمده جنایت می کنند خدا به داد این ملت برسد

>>>   نمی دانم چرا این ملت اینقدر بد بخت است خلق وپرچم جنایت کردن مجاهدین آمدن جنایت کردن طالب آمد جنایت کرد روشن فکر های غرب آمده جنایت می کنند خدا به داد این ملت برسد

>>>   اگر شما هم به قدرت برسید جنایاتی شما کمتر از دگران نخواهد بود زیرا پول قدرت شما را درنده تر از گلبدین خواهد ساخت .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است