فرمانده کماندو: در کشتار محافظان قیصاری دست نداریم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۰    ۱۳۹۷/۴/۲۵ کد خبر: 152744 منبع: پرینت

فرمانده عمومی کماندو می گوید: به صورت قطعی کماندو در کشتار و لت و کوب محافظین فرمانده قیصاری دست ندارد!

تظاهرات گسترده مردم سمت شمال در مورد چگونگی دستگیری قیصاری و برخورد وحشیانه و ضدبشری با محافظین وی و پخش وسیع عکس ها و ویدیوهایی که نمایانگر جنایت علیه بشریت است در شبکه های اجتماعی دم و دستگاه شوونیزم و فاشیزم را دست و پاچه ساخته و اکنون کسانیکه در ابتدا آن را مایه افتخار می پنداشتند و پیروان شوونیزم و فاشیزم در پارلمان به نام های عبیدالله‌ بارکزی و کمال صافی از آن به نام جهاد اکبر نام می بردند اکنون در سدد توجیه اعمال خود برآمده‌ اند و می خواهند تمام گناه را به دوش آنهایی اندازند که به امر مقامات بالا دست به اعمال جنایت هولناک، ضد بشری بر مبنای تعصب قومی زده اند اندازند.

در حالیکه در ویدیوها به وضوح دیده می شود که افراد مسوول و قانونی در مرکز نظامی که در درون دفاتر افراد مسوول، قانونی و بالا رتبه نشسته اند افراد فرمانده قیصاری را شکنجه دوامدار می نمایند، با امبور ناخن آنها را می کشند، افراد دست بسته را لگدمال می کنند و حتی با آنها عکس های یادگاری و سلفی می گیرند و هیچ کسی مانع آنها نمی گردد.

آیا می توان باور کرد که اینها خودسرانه افراد قیصاری را به مدت سه شبانه روز آزار و اذیت کرده اند و هیچ کسی خبردار نبوده است؟ بگذارید قبول کنیم که این کار کماندوها نبوده است و به قول امرالله صالح افراد اشخاص خاص از کابل بوده اند که بخاطر انجام همین وظیفه در ولایت فاریاب گسیل شده اند.

مهم این‌ است‌ که‌ این‌ها هرکسی بوده اند به امر رییس جمهور و شورای امنیت ملی برای تطبیق این وظیفه گماشته شده اند و مسوول اصلی این فاجعه ضدبشری هم سران رژیم شوونیستی و فاشیسی است نه آن کسانیکه موظف به تطبیق اوامر آنها بوده اند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کوماندوها
محافظان قیصاری
رژیم فاسد
نظرات بینندگان:

>>>   حسن علی! شکر الحمد لله که در افغانستان بعد از ظهور اسلام(۸ثور) چنین کار اسلامی نکرده بود که غنی کرد! خوبش کردن ! ظالمان باید ازین بدتر شکنجه شوند! من به ان بیغیرتان حیرانم که ازین سګ وحشی دفاع میکند!
حسن علی!
علی هم چنین ظلم میکرد که به سبب ان قبر ان نیز معلوم نیست! بهمین ترتیب قیصاری و دوستم هم از همین ظالمان اند!

>>>   روى تو متعصب و دروغكو سياه!! تو ديدى كه انها ناخن هاى تناموا كشيده اند؟ بلى جهاد اكبر بر تو و إنسانان مثلى قيصارى روزى مطلق هست!!

>>>   نظر دهنده اول اگر غنی میخواهد با ظلم وظالمان بر خورد کند چرا اول با گلبدین کفتاریار بر خورد نمیکند مگر وحشی تر از گلبدین ظالم تر از گلبدین پیدا میشود
بیایید بدور از قومگرایی صحبت کنیم من نمیدانم قیصاری ظالم است یا مظلوم
ولی میدانم که غنی یگ ظالم قومگرا متعصب.است که ثابت شده
....مگر از گلبدین بدتر هم است..
مصطفی ورزگانی.

>>>   😍خوب تاجك هزاره اوزبك
فكر كن كه حقيقت داره امنيت ملي و كماندو اينها را شكنجه كرده شما كاري كرده ميتوانين أصلا كاري از دست تان ساخته نيست نوبت يكي يكي تان خيلي زود خواهد رسيد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است