دوستم اجازه ورود پیدا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۳۹۷/۴/۲۵ کد خبر: 152752 منبع: پرینت

اشرف غنی اجازه برگشت جنرال دوستم را محتمل دانست!

غنی قاضی، وكيل، بازپرس و... است جرم ،مجرم، آزادی، تبعيد و... را تعیين می كند و حالا خبر برگشت جنرال دوستم را می دهد. شما عزيزان متوجه داستان شده ايد؟ می خواهند در بدل كشته های سربازان و زندانی شدن قيصاری و خوابيدن اعتراض ها معامله صورت گيرد كه دوستم برگردد!

روز گذشته نوشتم اعتراض بجايی نمی رسد تعدادی از دوستان ناراحت شدند و گفتند مردم را نااميد نكنيد! وقتی بزرگان ما هفده سال است با خون جوانان سرزمين ما معامله می كنند،
شهرها را تحويل طالب داده اند چه بنويسم؟ بنويسم همه چيز خوب است؟!

نه عزيزان اينطور نيست گفتن و شنيدن حقيقت شهامت می خواهد خون سربازان قيصاری چه می شود؟ نتيجه اعتراض ها چه می شود؟ خون كشته های معترضان چه می شود؟
شخص آقای قيصاری چه می شود؟ آنهايی كه عليه قيصاری جرم كرده اند چه می شود؟ و...

من دليل نمی آورم و تحليل نمی كنم تا احساسات شما برانگيخته نشود خودتان قضاوت كنيد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دوستم
اشرف غنی
اعتراضات
نظرات بینندگان:

>>>   با امدن دوستم بکشور تظاهرات همچنان پا برجاست تا زمانیکه قیصاری از زندان رها نگردد با متباقی افراد اش که در زندان بسر میبرند اگر حکومت از خود لجاجت بیشتر در مقابلخواست برحق مظاهره کنندگان برایش سخت تمام میگردد با تعبید جنرال دوستم کسی مظاهره نکرده که با امدان ان تظاهرات شان خاتمه پیدا کند پس از گرفتاری و زندانی قیصاری و بادیگاردان اش این تظاهرات بزرگ در چندین ولایت براه افتاد و روز تا روز شدت کسب کردتا زمانی که قیصاری و دیگر بادیگاردان اش از زندان رها نگردد که خواست که خواست اصلی مظاهره کنندگان همین است خاموشی تظاهرات نا ممکن است در جریان تظاهرات به این خواست موضوع ورود چنرال دوستم خواست دیگری شان بود .

>>>   بازگشت دوستم خواست غني نه ، بلكه خواست تركيه، أمريكا، و سياسيون مخالف غني است.

>>>   گل امیری جان تو میخواهی که بار دیگر صحنه ای جنگ های کابل را از دور نظاره کنی و وطن عزیز ما را به سوی تجزیه سوق بدهی، تا هر پارچه ای آن را همسایگان شرور ما غضب کنند.
خداوند ترا به راه خیر رهنمائی کند.

>>>   اولش امدن وزیر خارجه امریکا
باز کنفرانس بروکسل
به اندازه ....باربر هردویشه ایزارکشی کرده و در بلجیم به اولین بار در موتر فلانکوچ سفارت رفتن مقر ناتو کارت دخول هم نداشتن بالاخره بعد از سه ساعت انتظار برشان اجازه دخول داده شد
بمورین هردویت اله ولیله

>>>   >>>   من در عجبم به این مردم، این همه هیاهو داد و واویلا برای چی و برای کی، فرض را بر آن گیریم که فردا این گویا جنرال ملیشه که سر گروه یک مشت آدمهای بی بند وبار بود و هر حاکم در زمان خود از او استفاده کرده و بعدا وی را بدور انداختند، بیاید، کدام درد ملت را دوا خواهد کرد، آیا کدام مکتب، دانشگاه، کارگاه، بیمارستان و،،، با خود میاورد؟؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است