نگرانی کمیسیون انتخابات از انسداد دفاتر در شمال
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۷/۴/۲۵ کد خبر: 152757 منبع: پرینت

کمیسیون انتخابات کشور روز شنبه 22 سرطان از بسته شدن شش دفتر ساحوی اش در شمال این کشور شدیدا ابراز نگرانی کرده است.

عزیزالله ابراهیمی معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات افغانستان گفته است که در کل دفاتر کمیسیون در شش ولایت شمالی این کشور از سوی معترضان بسته شده و کمیسیون در این رابطه "نگرانی شدید" خود را اعلام می‌ کند.

ابراهیمی از معترضان خواست تظاهرات‌ ها را براساس حقوق شهروندیشان و بصورت مسالمت‌آمیز پیش ببرند نه اینکه به یک نهاد مستقل و ملی و پروسه‌ های ملی صدمه بزنند.

او علاوه کرد معترضان با بستن دفاتر ولایتی کمیسیون، حقوق شهروندان دیگر را که برای اشتراک در انتخابات ثبت نام کرده‌اند نقض می‌کنند و ممکن است که کمیسیون انتخابات مطابق تقسیم اوقات خود کارها را به پیش برده نتواند.

به گزارش اطلاعات روز، ابراهیمی اظهار کرد: کمیسیون از حکومت و نهادهای امنیتی می‌خواهد "تدابیر شدید" امنیتی را برای باز شدن دوباره این دفاتر روی دست بگیرند.

کد(14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخابات
دفاتر
اعتراضات مردم
نظرات بینندگان:

>>>   عزیز الله ابراهمی معاون دروغگوی (سخنگوی) کمیسون انتخاباتی ارگ از مستقل بودن این کمیسون که بودن دستور ارگ هیچ کاری را انجام داده نمیتوانند سخن میزند شرم است که از مستقل بودن شان حرف میزنند و خنداور هم است کدام کار را مستقلان و بدون هدایت مخفیانه ارگ انجام دادهمیتوانند که حرف و حدیث از مستقل بودن شان در رسانه ها میزنند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است