فرانسه جام 2018 را برد ولي این زن دل همه مردم جهان را
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۳۹۷/۴/۲۷ کد خبر: 152804 منبع: پرینت

اين زن قهرمان و دلسوز كي است و چرا براي كشورش اينقدر محبوب است؟

هواپیمای ریاست‌جمهوری كرواسي و تعداد 35 موتر مرسدس بنز ، مخصوص وزرا را فروخت و درآمد حاصله را به خزانه‌ی دولت تحويل نمود!

فروش و خصوصی‌سازی موسسات استراتژیک دولتی را ممنوع کرد.

حقوق و دستمزد خود را به ۳۰درصد کاهش داد تا با درآمد عمومی برابری کند!

پاداش‌ها و سرویس‌های ویژه‌ی دیپلماتیک را لغو کرد!

برای کاهش هزینه‌ها، سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های غیرضروری در خارج از کشور را بست!

برای سفرهای دیپلماتیک بین‌المللیِ خود با خرید تكت از پروازهای عمومی استفاده ميكند!

او به مردمش گفت: اگر از بانک جهانی وام نگیریم از گرسنگی نمی‌میریم. و وام نگرفت!
او گفت: ما تنها به پروژه‌های سودآوری که درآمد خزانه‌ی دولتی را افزایش دهد، فکر می‌کنیم.

مالیات افراد کم‌درآمد را لغو کرد!

با فساد اداری در تمام سازمانهای دولتی مبارزه کرد و پيروز شد.

کشور خود را که به تازگی از جنگهای داخلی بیرون آمده بود به یکی از کشورهای پایدار و موفق از نظر اقتصادی تبدیل کرد!

برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورش با هزینه‌ی شخصی و خرید تكت عادی و نه درجه اول به روسیه سفر کرد و در هوتل بسيار عادي زنده گي كرد!

به محض رسیدن به شهر سوچی به استادیوم رفت اما در ابتدا در جایگاه ویژه ننشست!

با در دست داشتن تكت مسابقه در بین طرفداران کروواسی روی چوكي معمولی نشست، سپس با آمدن مدودف و دعوت او، به جایگاه ویژه رفت!

در طول مسابقه، تیم ملی کشورش را تشویق کرد و در پایان مسابقه و پیروزی بر روسیه‌ی میزبان در نیمه‌نهایی به محل رخت پوشي تیم کرواسی رفت و در شادی آنان شرکت کرد، پیروزی و موفقیتی که ممکن است دیگر سالها اتفاق نیفتد.

آنچه نوشته شد همه در مورد کالیندا سی کیتراویچ، شیرزن باغیرت و باشرف، وطن‌پرست و مردم‌دوست، قوماندان عمومي قواه مسلح و رییس‌جمهور کشور کروواسی بود.

احسنت به رفتار، منش، شخصیت، انسانیت، شرافت، غیرت، وجدان کاری، حس وطن‌پرستی و مردم‌دوستی چنین رييس جمهوري.

سمیع مهدی
برگرفته شده از منابع ازاد (شوشل ميديا)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرواسی
جام جهانی
نظرات بینندگان:

>>>   این ریشداران دزد ما صدقه این زن شود!

>>>   این است فرق مسلمان و غیر مسلمان و حقوق زن در اسلام و غیر اسلام انسانیت عدالت دین مذهب نمی شناسد اما در جوامع و کشور های اسلامی یک نمونه از ان دیده نمی شود

>>>   من ؛ فلم مستندي را كه در مورد اين بانوي قهرمان تهيه شده است ديده بودم. او علاوه بر تمام اين مشخصاتي كه شما ذكر كرده ايد داراي چهره و ظاهرِ فوق العاده زيبا هم هست. به گفته بعضي ها هم سيرت نيك و هم صورت خوب دارد.
حُسن يوسف ؛ دَم عيسي، يَد بيضا داري
آنچه خوبان همه دارند ؛ تو تنها داري

>>>   ما هم‌ دختران قهرمان در دشت برچی داریم که یک تجارت بی‌ مصرف و همرایی درامد سرسام آور شروع نموده است کشور را به بسیار زودی به سطح کرویشیا خواهد رساند.

>>>   این زن ریس جمهور کرواسی است آیا میدانید کروات ها خود را از ریشه خراسانی میدانند آیا میدانید ریس جمهور سابق کرواسی به کشور ما و ولایت خراسان ایران سفر نمود و با آن ها اعلام نمود مردم ما از تبار خراسان میباشد که به ناحیه بالکان مهاجرت کرده است آیا میدانید ریشه نام کرواسی =خرواتسکا بدل یافته ای از نام خراسان میباشد؟ آیا میدانید برانکو ایوانکویچ سرمربی کرواسی تیم پرسپولیس ایران از ولایات خراسان دیدن نمود و خودش را مفتخر به تمدن باستانی خراسان دانست؟ شاید فکر کنید این گپ ها شوخی است اما متاسف استیم که مردم ما در روزگار بیسوادی از استعمار بیگانگان هویت تاریخی و سابقه تمدن پرشکوه خود را فراموش کرده است و رو به استحاله فرهنگی پیش میرود مردم کرواسی به ریشه خراسانی خود افتخار میکنند آنگاه ما مردم بومی خراسان که دو ربع اعظم ولایات خراسان کهن در میان ماست چگونه اجازه دادیم در این سده اخیر انکلیس نام کشور ما تغییر دهد؟ روشنفکران و بزرگان ادب فارسی کدام وقت میخواهند بیدار شوند آیا نمیخواهید آثار عطار و خیام و مولوی بلخی و ابوریحان بیرونی و فرخی سیستانی رابعه بلخی خواجه عبدالله هروی و ناصرخسرو بلخی ابوعلی سینا رودکی سنایی غزنوی و سایر مفاخر را جست و جو نمایید شاید از این خواب دراز بیدار شوید آنها به نام خراسان افتخار میکردند اما حال یک قبیله میخواهد همه ما را هویت و تابعیت اوغانی بدهد که معلوم نیست از کجا و چه زمان در تاریخ ما داخل شده است و خودمان ندانسته ایم که چگونه این هویت جعلی را بگویند قبول دار شوید هرگاه فرهنگ و سابقه مردمی به تاراج رود در مقابل خواست زورگویان تسلیم خواهد شد و این سرنوشت خود ماست که به بازی گرفته میشود.

>>>   در مسابقه فاینل که در مقابل تیم فرانسه باخت، با وجود آنهم تیم کرواتی را در هنگام توزیع مدال های جایگاه دوم، هرکدام را جداگانه، با وجودی که باران سخت میبارید و تمام لباس هایش تر شده بودند، جداگانه در بغل میگرفت و فشار میداد و میبوسید و تبریکی میگفت.
خصوصآ ترینر تیم کرواتی را که لباس هایش کاملآ تر شده بود و زیرپیرانی اش از زیر معلوم میشد و سر و رویش کاملآ تر شده بودند، برای یک دقیقه مکمل در آغوش گرفته بود و رها نمیکرد.
اینطور یک صحنه عاشقانه و رومانتیک را در طول هشتاد و شش سال مسابقات جام جهانی فوتبال، تا بحال هیچ کس ندیده بود.

>>>   بنده که صحنه در آغوش گرفتن های بازی کنان را از تلویزیون تماشا می کردم بسیار صحنه زیبا بود واقعاً‌این زن از تبار اصیل جهان است.
زنده باد رئیس جمهرو کرواسی
اریا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است