آقايان عطا و محقق شما چه می كنيد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۷/۴/۲۷ کد خبر: 152825 منبع: پرینت

پيام مردم را می خوانيد يا از غنی را يا هيچ كدام را بلكه مصروف مسیج بازی با... هستيد!!

اگر پيام غنی را می خوانيد به شما چه گفته است كار نداريم زیرا دوست و همكار هستيد اما به ظاهر دشمن شايد هم زمانی به شما مسیج بدهد كدامتان معاون می شويد ولی توصيه می كنم فكرتان باشد هر دوی شما را غنی فريب می دهد و باز شما مردم را فريب می دهيد!

اگر مصروف مسیج بازی با... هستيد مساله شخصی است باز هم كار نداريم اميد است زندگی عاشقانه و رويايی داشته باشيد اما مراقب باشيد خانمتان نداند که شب خانه رفتيد با كف گير در سرتان می زند!

راستی اگر پيام مردم را می خوانيد گپ مردم اين است شما به مردم دروغ می گویيد و مردم را اسير كرده ايد برای برنامه طنز و دروغ گفتن خوب هستيد! اشرف غنی راست گفت كه اينها جلسه مي گيرند و انتخابات را تحريم می كنند دروغ می گويند اینها نه برنامه دارند نه عمل!

گفته ها و سخن های متضاد و دروغين شما در فضای مجازی زياد است.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
محقق
سخن دروغ
فریب
نظرات بینندگان:

>>>   ایندو باید تقاعد کنند

>>>   گل جان اميرى واقعا گل گفتى

>>>   من عطا را خوب نمی شناسم اما محقق واقعا باید بشرمد و از این مردم معذرت خواهی کند. 40 سال مردم فریب دادن فقط ار یک شیطان ساخته است انسان این گونه فریب دادن و شیطنت بلد نیست.

>>>   هر 2 آن یک کدوی بیشتر نیستند بگزارید که اشرفغنی فاشیست و نیرنگ باز بالای پالان پالان زده مثل الاغ سواری شان نموده توسط شان بار کشی و مرام خود را حاصل کند.

>>>   شرایط طوری شده که حتا یک دهقان وچوپان قشلاقی هم به رسانه ها وصل وازموضوعات روزباخبرشده اند.همچنان گذشت زمان تمام چهره هارا به مردم افشا ساخته مردم دیگر فریب وچال این چهره هارا نخواهند خورد.

>>>   یکی در فکر دندان شکستن است و یکی در غم جوکی بعدی ولی تاریخ هردویشان گذشته باید توبه کنند و بروند از مردم شا معذرت بخواهند

>>>   چقدر ساده هستيم ، محقق بگفته خودش چهار خانم نكاحي دارد، از او بيچاره چه توقع داشته باشيم، او مسكين تمام شب مصروف است و از طرف روز هم از جنگ زنها خود را در كدام گوشه پنهان ميكند.
معلم عطاء هم تمام روز در فكر ساختن خود است و هر وقت در فكر ميباشد كه اگر فلان كس عليه من اين و آن كرد من عليه او بايد چنين و چنان كنم، و روز و شبش در همين جنگ دماغي سپري ميشود، و يك اندازه وقت هم براي سپورت و آرايش و آسايش خود نياز دارد.
فلهذا از اين ها هم چيزي ساخته نيست، و آخر جاي شان هم يا تركيه و سعودي و يا ايران و تاجكستان خواهد بود.

>>>   نام گیرگ
در زمان سلطنت نادر « غدار » یک تعداد آزادیخواهان کوهدامن ، شبانه ناپدید می شدند ، آوازه شد که بلایی پیدا شده ، در تاریکی شب با گرفتن لقب خانواده گی افراد و اشخاص را صدا می کند و کسی که با شنیدن نامش بیرون می رود ، دو باره بر نمی گردد .
از آنجاییکه « حکومت کلان کوهدامن » به شکایات مردم هیچ کاری انجام داده نتوانست ، وحشت و هراس مردم روز تا روز بیشتر می گردید و نماز گزاران صبح از همدیگر می پرسیدند که امشب « نام گیرک » کسی را نبرده .
صد ها تن آزادیخواهان ناپدید شدند ، تا مردم فهمید که « نام گیرک » بلا نه ، بلکه اربکی های ویژۀ نادری بودند .
نادر این گونه ترس و وحشت را در بین مردم حاکم ساخت ، که حتا با شنیدن نام شان خموشی اختیار می کردند .
حالا متفکر دوم جهان ، با اعزام خود کفانک ها ، در بین تجمعات عدالت خواهان و به خاک خون کشانیدن فرزندان این مرز و بوم ، چنان ترس و وحشت را جاگزین ساخته ، که دیگر کسی پیدا نشود ، تا دم از عدالت ، برابری و برادری بزند .
در واقعیت غنی بابا پروژه های نا تکمیل امان الله خان را نه ، بلکه پروژه های نا تکمیل اهداف فاشیستی نادر غدار را در عمل پیاده می کند .
کریمی استالفی

>>>   Mazdak Farid
شما ل هندو کش گام به گام به سوی هرج ومرج !
طالب ـ داعش این سوی آمو دریا و آمادگی برای واکنش در آن سوی آمو دریا روشن تراز هر زمانی دیگر دیده می شود . پاسخ اعتراض های شمال افزایش حضور و نقش طالب ـ داعش خواهد بود . فعالیت های دولت مرکزی بیشتر به تقابل با نیرو های مخالف طالب ـ داعش می انجامد و نیرو های ضد طالب ـ داعش برنامه ی منسجم مقاومت و مبارزه برای تحقق اهداف خویش ندارند . مهم ترین هدف اعتراضات شمال باید براندازی و شکستاندن ساختار های طالبی ـ داعشی باشد که در بیش از یک دهه ی اخیر در شمال برپا شده است . در شمال باید باتفکر طالب ـ داعش و سلفی گری چونان دشمن تمام وطن مبارزه شود . شیمه و انرژی حرکت های اعتراضی شمال نباید برای تحقق هدف های کوچک به هدر برود .

>>>   Qubad Zareh
چندین شهر و بندر شمال در کنترول هواداران جنبش است که از حمایت متحدین جمعیتی و وحدتی خود نیز برخوردار هستند و اما چرا ژنرال دوستم وارد کشور نمیشود ؟ ۱. اینها از نظر روانی، شدیدن وابسته به آقای غنی و کرزی هستند و برنامه ها و اهدافشان وابسته به تصمیم و رضایت آقای غنی است. بنابرین، وارد شدن بدون رضایت آقای غنی، هیچ امتیازی در پی ندارد و برای ژنرال دوستم بی معنی است. ۲. برای بعد از ورود، خصوصن بدون رضایت و امتیاز دهی از سوی آقای غنی، هیچ برنامه یی ندارند و نمیدانند که چرا داخل شوند و چی کاری بکنند. تصور میکنند که خوب، فکر کن داخل کشور شدم، بعدش چی ؟ پاسخ این پرسش را با متحدینشان ندارند و مردم هم اصلن این پرسش را از خود و رهبراشنان نپرسیده اند. اگر این ایتلاف امتیاز طلب برنامه یی بعدی و استراتیژیک داشته باشند، همین اکنون زمینه طلایی برایشان مساعد شده. ژنرال دوستم میتواند در موج ده ها هزار نفری هوداران جنبش، جمعیت و وحدت وارد افغانستان شود و اما همانگونه که گفتم، مشکلشان اینجاست که بعد این نیرو و قدرت را در عدم رضایت آقای غنی چگونه و برای چی راهی استفاده کنند ؟ پاسخ این پرسش را بدلیل نداشتن برنامه ندارند. اگر سی ملیون نفوس افغانستان هم در جاده خا بریزند، این آدم ها بدون رضایت آقای غنی یا کرزی، به این نیرو اتکا نخواهند کرد. زمانیکه مردم به جاده ها میریزند، امتیاز نمیدهند، بلکه مردم امتیاز میخواهند و اما برعکس حکومت امتیاز دهنده است. از همینرو به چنین رهبرانی، حکومت، بسیار مهمتر از مردم است.

>>>   مجقق میخ مخرد تا به فرق مردم بکوبد وعطا گک روغن میخرد تا .... چرب کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است