مولوی انصاری هم فکاهی زیاد می گوید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۷/۴/۲۸ کد خبر: 152861 منبع: پرینت

یک ملای هراتی به نام مولوی انصاری فتوا داده است که "جهاد علیه خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان فرض است، هر کسی اینها را از بین ببرد جهاد کرده و هر کسی از دست اینها کشته شود شهید می شود".

یعنی فتوا به پولیس و کارمند و قاضی و دادستان و تاجر و زن و تقویم و کتاب و دوسیه پلاستیکی و پپسی و مکرونی تا فعلا داده شده بود فقط رسانه و خبرنگار مانده بود که اینهم به برکت فتوای مولوی انصاری تکمیل شد.

ولی واقعا تعجب می کنم در قسمت فتوای ایشان که گفته بود هر کسی توسط اینها یعنی خبرنگاران کشته شود شهید می شود مثلا یک خبرنگار بیاید و از کسی بپرسد: نظر شما در مورد آینده ی افغانستان چیست؟ طبیعتا باید قبول کنیم که آن فرد از شدت ثقیل بودن این سوال کشته شده و از جمله شهدای صالحین به حساب می رود و فعلا در جوار 72 حوریه اصل بهشتی آرام و بصورت سایلنت آرامیده است.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مولوی انصاری
خبرنگاران
نظرات بینندگان:

>>>   ثاقيب بچيش تخطي از فرهنگ فارسي كردي حرف سايلنت بكار بردي نظر به قانون پدرام و پدراميان تو بايد بدار أويخته شوي نظر به قانون سكولار و كوكولاري پدرام بايد محاكمه شوي تو فاشست شدي بسيار ننگ است بتو كه حرف بيگانه را بزبان اوردي بخود بيا .
شيربچه پنجشير

>>>   ملاها به نیکویی درک کرده اندکه همه این مردم احمق هستندوهرچتیات ما راباورمیکنند.

>>>   جهاد برضد اینگونه ملا ها واجب است

>>>   لعنت بر نوکران عرب

>>>   ثاقب بی ....مولوی هراتی چیزی که تو میگوی نگفته بلکی گفته تلویزونهاورسانهای که فلم های مبتضل وسریال هیای غیر دینی به مردم مسلمان بخانه هایشان وبه اولاد هایشان به نمایش میگذارند جهاد بر علیه شان فرض است.

>>>   از نظر ملأها بهترين چينال تلويزيوني xix tv است اونموره بانين كه فعاليت كنه اي چينال هايكه ده افغانستان هست وقت مردم ضايع ميكنه اونمو خوب تربك ياد ادم ميته بابد سر اوردن ازونو كار كرد .
جاغوري


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است