درگیری مسلحانه در بهارستان کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۷/۴/۲۸ کد خبر: 152867 منبع: پرینت

شام روز گذشته میان پولیس حوزه دوم امنیتی در منطقه بهارستان و سه راهی کوته سنگی و افراد مسلح درگیری صورت گرفت که در نتیجه تعدادی کشته و زخمی شدند.

پسر گل نبی احمدزی فرمانده سابق گارنیزیون کابل که معاونت حوزه دوم امنیتی پولیس را برعهده داشت بر اثر درگیری با افراد مسلح ناشناس با دو محافظ اش کشته شد و چند تن از مردم ملکی از جمله یک کارمند شهرداری زخمی شدند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
درگیری
نظرات بینندگان:

>>>   افتخار بر این شهدای قهرمان وطن! افرین بر غیرتش! روح اش شاد و صب جمیل برای بازمانده کانش

>>>   انسان در کل نباید با مرگ هیچ کس خوش شود ولی امروز باید برای گل نبی گفت که چوب خداوند صدا ندارد چندی قبل بخاطر غنی بر روی هموطنانت گلوله باری کردی و جوانان مان را بخاک و خون کشاندی امروز خودت در سوگ فرزندت نشستی ایا چوکی دو روزه حکومت غیر قانونی غنی ارزش کشتن کسی را داشت که جناب شما همراهی کردی . بخاطریکه فرق بین تفکر ما و شما باشد برایت تسلیت میگم .

>>>   نمی دانم این همه احمد زی از کجا پیدا شده اند. یا ستنوزی است یا احمدزی است یا پوپلزی است یا نبی زی است همه اش زی زی است که اشرف غنی آنها را به دنیا اورده است!!

>>>   درکشتن وبستن وشکنجه محافظین قیصاری در میمنه داخل لوا هم برادر یا پسر گلنبی احمد زی حضور داشت ودرحالیکه دست های محافظینشان به پشت سر بسته وپاهایشان نیز بسته بود بالگد برسر ورویشان کامندوها میزدند وبالای سینه هایشان با بوت های کامندویی بالا میشدند با افتخار شکنجه میدادند.احمدزی هم قوانده میداد.آه مردم دیرگیرد سخت گیرد.آه مردم دیرگیر وسختگیر است.خاوند رحمتشان کند وخداوند بازماندگانشانرا هدایت نماید.
بااحترام.ع.ازکاپیسا.

>>>   این جمله درکتاب های اسلامی و آسمانی تذکر داده شده.و این که هیچ وقت مردم به این موضوع خیلی مهم اصلا اهمیت نمیدن.گفته هر عملی زشت که بالای دیگران انجام می دهی وبه دیگران تحمل می کنید.دوباره برمیگردد به خود همان شخص از ظلم گرفته تا قتل هرچیزی که باشد.بعضی مواقع زود سراحت میکند و بعضی موقع باتخير.آدمی ذات نباید به کشته شدن دیگران خوشحال شود .کسی را بکشی صددرصد کشته میشوی
( مولوی حق شناس

>>>   انسان درچوکی دوروزه حکومت های لنگ حمام‌ مغرور نشود هر جا بری هر کار کنی از مردم‌و وطن دور شده نمیتوانی یک روزی چرا با روی سیاه با کسی مقابل شوی حالا درد فامیل های کشته شدگان را احساس کردی واو آتش بچشم تماشا کردی بس است برای خودت وامثالت باید پند بگیرد خداوند‌جوانان را مغفرت کند و برای شما صبر جمیل نصیب گرداند.

>>>   قیصاری ومحافظین باغی وجنایتکار زیاده ازین باید مجازات شوند دولت از کرده پروان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است