آقای حكمتيار؛ اوباش مترادف غول است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۹    ۱۳۹۷/۴/۲۸ کد خبر: 152877 منبع: پرینت

حكمتيار به صورت مستقيم لطيف پدرام و غير مستقيم جامعه غير اوغان را كه افغانيت را قبول ندارند اوباش خطاب كرده است و گفته آنها را مردم يكی از مساجد شهر با چوب چنان بزنند که موتر و پكولشان موقع فرار يادشان برود!

آقاي حكمتيار؛ به نطق خودت فكر كن آنها را با چوب مردم يكی از مساجد بزنند! اولا در كلام و عملت اوباش گری است در عين حال فراموش نكن آنهايی که با موتر و پكول می آيند از پا برهنگان چوب بدست با موتر فرار نمی كنند.

آقای حكمتيار!
خودتان را با آقای پدرام از نظر فهم، دانش و از نظر پاكي مقايسه نكنيد. وقتي تصوير و سخنان كينه ورزانه شما نشر مي شود صدها هزار مادران داغ ديده، فرزندان يتيم، معيوب و... زخم هاي بدنشان آشفته و حس انتقام و نفرت از شما در وجودشان زنده مي شود.

وقتي تصوير و سخنان پدرام را مي بينند و مي شنوند احساس عدالتخواهي، آزاديخواهي، انسانيت و بخشش در وجودشان بر انگيخته مي شود اگر قرار باشد مردم شهر مجرمي را مجازات كنند حكمتيار (قصاب شهر) را مجازات مي كنند و به پدرام دسته گلي تقديم خواهند كرد.

راستي جناب حكمتيار!
فكر كنم مكتب نرفتي كه بدانی اوباش مترادف غول است!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
توهین
نظرات بینندگان:

>>>   برادران و خواهران
منحیث یک شهروند افغانستان
نه پشتون اسمعیل یونی
نه تاجک خراسانی پدرام
فقط منحیث دارنده پاسپورت افغانستان که در ان نوشته شده افغانی
در کدام ماده از قانون اساسی افغانستان امده که یک فرد عادی یک رهبر یک حزب بدون داشتن یک موقف دولتی هر روز از تربیون های دولت ع وغ جار زاده میرود فلان بخش دولت غلط است خراب است از اوغان است از تاجک است از فلانه است
جکاره است حکمتیار
معاون سوم غنی یا عبدالله
ریس دوم مشران جرگه
ریس دوم مجلس سنا
ریس دوم ستره محکمه
یا لوی سارنوال دوم
چرا ما مردم بی غیرت شده ایم و گوش میکنیم چرنداین ادم ره
نظر به کدام موقف دولتی میتواند اینقدر کنفرانس مطبوعاتی به مراتب قویی تر از غنی و عبدالله بدهد
قانون گذاران محترم دارین توجه ایی قانونانی نظر به کدام ماده از قانون اساسی
یا اینکه مرحوم ملا محمد عمر همین است

>>>   عطا صفوی
انگلیس یک فرزندش را به کمال پیری رسانید وحالا....!
------------------------------------------------------
از آنجاییکه کشوری بنام "افغانیه" (افغانستان) و "اسراییل" براساس جعل تاریخ وبه فرمان انگریز نامگزاری و تشکیل یافته است ؛ و ازبدوتشکیل چنین فرمان وجنایت تاریخی منطقه وحتی جهان هرگز روی خوشی وخوشبختی را تا اکنون ندیده است. اگر تادیروز " اسراییل " توانست توسط برنامه های انگلیسی سرزمین های فلسطین را غضب نماید وهمه را درحیطه وتسلطه قرار بدهد ولی امروز تازه پارلمان اسراییل یک جنایت ضد بشری دیگری را مرتکب شد که برای نخستین بار اسرائیل را به عنوان وطن مردم "یهودی" ثبت نمود واین کشور به عنوان یک کشور" یهودی " معرفی شد ، گزشته از اینکه 35 تا 40 درصد باشندگان این کشوربه اصطلاح یهودی ، اعراب ...اند و یهود نیستند .
دقیقآ تحمیل هویت های جعلی بر دیگران ازهمان سناریوی انگلیسی است که یکی پی دیگرتطبیق میگردد ، حالا نوبت فرزند جعلی دیگرش (افغانستان) رسیده است که باید به ثمر برسند تا تاریخ وهویت اصلی این سرزمین را نابود کنند وبازهم یک هویت جعلی دیگری زیرنام " افغان " تحمیل نمایند ، یعنی جعل اندرجعل ( اسم کشورجعلی باهویت جعلی) واین سناریوی وحشتناک ( یهودی - افغانی) هرگز شمه ای ازیک دیگرتفاوت ندارند زیرا هردو برادران " دوگانه " صیهونیزم وفاشیزم افغانی است که ازیک تبارپدری اند.

>>>   گلواوباش و منفور و بدبین است
گلو قصاب کابل و بیدین است
گلو فرهنگ و تربیت ندارد
گلو قاتل و شیطان لعین است

>>>   مردم خاین وطنفروش دین فروش را در داخل مسجد با کفش بدهن اش میزند و صدا میزند که اینجا جای تو نیست باید به همین کفش دهنت را بسته کنیم کسی که شهامت و غیرت و عزت و شرف و دین خود را فدای مقام و قدرت و پول کند هر گندگی از دهن پر تعفن ان بیرون میاید .

>>>   اوباش کسی است که در روی دختران تیزاب میپاشید.

>>>   گل میر خان بچم به خیالم که جان جور ته خوش ندارد اگر از نفاق انداختن بین اقوام ومردم لقمه نان به أولاد های جور میکنی خو میگم در افغانستان کار نیست شاید به پول ضرورت داشته باش ویا اگر زیر دول دیگران رقص میکند خو همین کسب به رها کو مثل یک مرد واقعی بدون تعصب به قضایای کشور فکر کو
احمد از ترکیه

>>>   درود بر رهبر هزاره وتاجیک پدرام بزرگ.
هزاره

>>>   این گلو از نوجوانی کمی بی عقلی داشت !
( ص : کرن چلونکی )

>>>   احسنت بسیار جواب نیکو دادی
ای کاش این آرزوی من برآورد شود و روزی ببینم نام‌جعلی کشور به خراسان تاریخی بازگردد
پیرو پدارم خراسان خواه

>>>   انصاف آب می خورد از چشمه ساز فهم
خر کره ها کرند سخن کم شنیده اند
بیدل
قلمت رسا جناب گل امیری

>>>   Homayoun Paiez
مخاطب من توده های مظلوم و از دنیای بی خبر افغان= پشتون نیست؛ خطابم به مشتی فاشیست دیوانه و هاری است، که در قرن بیست ویکم و در عصر اطلاعات و آزادی های سیاسی و مدنی و فردی و... این جامعه را به فقر مضاعف، بی آبرویی در مقابل تمام دنیا، خون ریز ی های بی پایان... و به سوی بر بادی و فاجعهء جبران ناپذیر، با قمچین جهل و جعل و تعصب و تبعیض رانده اند و هی رانده روان اند.
نمی دانم، این آقای متفکر جهان، اگر علمی دارند؛ که نه دارند(!) آیا ذره ای از وجدان در روان و روح بیمار شان وجود دارد؟! اگر وجدانی داشته باشند؛ مگر می شود قانون تصویب شده از سوی شورای ملی و بعدن توشیح شدهء خود را زیر پا کنند؛ و بخاطر یک آقایی بنام یون و چند نفر دیگر، خواست هفتاد در صد مردم این مملکت را نا دیده می گیرند؛ و از افغانیزه کردن جبری غیر افغان ها به هیچ قیمتی صرف نظر نمی کنند...
هزاران هزار مردم چندین ولایت شمال افغانستان، بیست روز است برای عدالت فریاد می زنند؛ هیچ کسی صدای شان را نمی شنود؛ ولی چند تا طاقت ها و یون ها، به خاطر کشتن حق و عدالت برای چند ساعتی در کوجه های کابل، خواست های کاملن نا مشروع را مطرح می کنند؛ گپ آنها حجت می شود و قانون توشیح شده در مورد شناسنامه ها، به گروگان گرفته می شود و عامدانه کشور را به سوی بحران سوق می دهند...
و اما آقای ویس برمک!
ایشان وطندار من و آشنای خوب من و در رشتهء خود متخصص هستند؛ آدمی هستند خوش بر خورد و در رابطه با مسلک شان، دارای تقوا...
اما، نمی دانم از تاریخ و تمدن و فرهنگ تا چه حد آگاهی دارند؛ ایا دربارهء هویت چیری می دانند؟! اگر می دانستند که باید آن را با هیچ قیمتی معاوضه و معامله نمی کردند!
آقای برمک، باید بدانند، اگر این جا از معنای لغوی برمک صرف نظر کنیم؛ که در قدیم متولیان معابد پیش از اسلام را به این نام می خواندند؛ بعد از اسلام، و در زمان خلافت عباسیان، تمام مسایل فرهنگی و دبیری و دیوانی و اداری خلافت عباسیان، به دست برمکیان بلخ بود؛ و این برمکیان، در حفظ و پاسداری از هویت و فرهنگ خراسانی، در تاریخ مشهور اند؛ ویکی از عوامل مقهور شدن شان به دست خلیفهء عرب، همین عشق شان به هویت و تمدن خود شان بود....
حالا، چرا باید برمک ما، در برابر یک چوکی عاریتی مصلحتی چند روزه، تاریخ و تمدن و هویت هزاران سالهءخودش و مردمش را بایدبه معامله بنشیند؟!

>>>   گلو و غنی و حفیط الله امین هرسه یک اندیشه داشته و دارند.
دیکتاتوری فردی
و این ممکن نیست مگر اینکه فرد عمر نوح و اکنانت سلیمان را داشته باشد.

>>>   بنظر بنده پدرام و حكمتيار از هم كدام فرقي ندارند چراكه هردويشان نوكران بيگانه هستند به بيگانه ها كار ميكنند كوشش ميكنند كه در بين اقوام ساكن تفرقه إندازي كنند دو روي يك سكه سگ زرد برادر شغال هيچ كداميش برتري از ديگريش نداره هر دو خائنين وطن فروش هستند .
لالا هراتي

>>>   ناكرزه در اين جهان كيست بگو .وان كس كه كناه نكرده چون زيست بگو .من بد كنمو تو بد مكافات دهي .پس فرق مياني منو تو چيست بگو حاجت من و تو نكرده كه تعريف توصيف يكبره بكنيم و ديگريشه گپ هاي بد و رد بگويم هر كدام كه خوب بود خداج اوره خوب تر كنه اويكه خوب نيست خداج أورام خوب كنه كه ممليكت بسازند من و تو چرا گردن خوده بسته ميكنيم .
پرواني

>>>   دو روي بك سيكه اند هيچكداميش تعريف نداره هر دويش تحصيل كردهاي پوچ مغز هستند ايخواني هاي بيكله .
هروي

>>>   باکمال تاءسف باید گفت که آقای گلبدین بااین ریش انبوه ابا وقبا بااین القاب ...رهبر...قضاوت ومنطق تان درسطح کوچه یی وتروریستی میباشد سال ها سیاست ترور,اختناق,کشتار,غارت,تجاوز به ناموس مردم درقلمروهای تحتاثرتان,چوروچپاول در مناطق تحت اثرتان,انداخت راکت های کور بر شهر کابل. دیگر چیز خوبی تا حال اززبان وعمل تان دیده شنیده نشده است.منطق قومگرایی فاشیستی که دراسلام هم جانداردازجناب شما شنیده میشود.ولسوالی هاییکه بدست شما بود چه حالت جریان داشت؟؟؟بخودتان وپیروان تان معلوم بود که یک فضای وحشت وترور بود.کسیکه عدالت بگوید منطقی داشته باشید بگویید که عدالت خواهی مجاز نیست؟؟؟؟چرا کشتن وچرازدن وبستن؟؟؟درین قرن 21 اینقدر وحشت ...خداوند هدایت تان کند تا اصلاح شوید.
بااحترام عبیدالله.کابل دارالامان.

>>>   زمانيكه شرم وحيا از وجودى مانند حكمتيار خارج شد و تنهـا پيكر پير و مغز گنديده او جز گفتار بچه گانه و لوده صفت چيزى ديگر از اين شخص انتظار نداشته باشيد.

>>>   پشتون های محترم من میدانم بسیاری از شما همچو سایر اقوام میدانید اشرف غنی دروغ بزرگ گفت و کشور را تباه کرد او یک دیکتاتور جلاد و همدست داعش و طالب است بیایید با مردم سایر اقوام همدلی کنید شما را به خدا بیایید تمدن باشکوه خراسان را احیا نماییم نام خراسان یک چتر برای عدالت بین همه اقوام افغانستان میباشد و تبعیض ها را کنار میبرد نام خراسان معنی نیک دارد محل برآمدن خورشید است نه نام ناله و فغان که در بعضی زبانهای خارجی نام سگ میباشد نام خراسان گذشته افتخاری ما را زنده میکند و نام دانشمندان و بزرگان و شاعران جهانی را یاد می آورد نام خراسان منسوب به محل است و مربوط به هیچ قومی نیست که او ناراضی و دل پریشان شود
شما با این نام آیا دوشمنی دارید؟ من فکر نمیکنم چنین باشد پس شما هم به نهضت خراسان به پیوند شوید که قبل از صد و پنجاه سال پیش قرن ها همی نام بر وطن ما اطلاق داشته است و مردم با صلح و صفا با هم زنده گی میکرده است هیچ گپ از اختلافات قومی نبود یا روباه پیر استعمار انکلیس جنایتکار نام افغان ستان را بر کشور ما قرار داد و از آن روز حتی یک روز خوش نبوده است و ای وطن در اشغال انکلیس و روس و آمریکا سوختانده و سیاه روز شد واقعا امروز نام قراردادی انکلیس بر کشور ما صادق شده است و این گپ تلخ یا شیرین واقعیت شده است چون صدای ناله وفغان در هر کجای این وطن بلند شده است جایی از فقر و جایی از تبعیض و ناعدالتی و جایی از انحار و انفجار بیایید دست در دست همدگر خراسان را احیا کنیم و بر عدالت قومی و آبادانی کوشش نماییم
هم وطن جمعه خان پریشان

>>>   و قتى نيا كا نت و أردأ تى از هندو ستان با شد و مد فو ع احمد خا ن تا هنوز در كو ه هاىً سليمان خشك نشده است در حاليكه در اين سر ز مين تا جيك ها تنها ٧٠٠٠ سال نوروز تجليل مى كنند و هزاران سال. ز با ن و فر هنك فار سى بالاى تان حكو مت كرده و مى كنند
و نيا كا نت را ز با ن تا جيك ها با سو اد سا خته و مسلملن سا خته اند
تَو كى هستى كه اد عاى
ملكيت مى كنىً نيا كا ن من
حضر ت نعمان / اما م ابو حنيفه اجد ا دت را خدا پر ستى ياد دا ده است تَو كسى و حيزى نيستى
كه بر اى گفتن حر فى دا شته با شى !

>>>   هو يت ملى در يك كشور و قتى افتخار مى با شذ كه همه شمو ل و قا بل پذ ير ش و قا بل احتر ام همه با شذ و هر گز هو يت يك قو م نمىً با شذ ، اين شر م بز ر گ است
كه تَو با بى چشمى گپ از تحميل مى ز نى . اين مر گ است بر اى شما و قتى د يكر ان بالاى تَو، أعمال شما ها و هو يت شما مى شر مند اگر شما منطق و مغز مى دا شتبد و و جد ان مى دا شتيد از ما پيش كو چه بد ل مى كرديد
و قتى يك هزاره بالاى هو بت و أعمالا مى شر مد با يد خود را حلقه اويز كنىً از شر م . !

>>>   Kohistani
دانشگاه کابل درهژه سال پسین در گروی فاشیزم وتحت مدیریت افغان ملت
هشت صبح نوشته
همین چند روز پیش بود که طغیان ساکایی، استاد دانشکده‌ی زبان و ادبیات دانشگاه کابل در اعتراض به وضع یکی از دانشکده‌های دانشگاه نوشت: «قابل درک است که چرا استاد واصف باختری نتوانست شامل این دانشگاه شود؟ چرا دکتر مهدی را اجازه‌ی ورود به این دانشکده ندادند و چرا دکتور آرزو را نگذاشتند این‌جا تدریس کند؟» طغیان ساکایی همچنان نوشته بود: «استاد سرور همایون در اثر این وضعیت سکته کرد.
ارشیف ملی را دست حلیم تاریک سپرده اند که جعل مدارک را تمام کنند وافغانگری را به پایه اکمال رساند
وریاست انرا هم به فاشیست ترین افراد ویا چاپلوس ترین افراد که زیر زانوی فاشیزم افغانی خوابیده در تصرف دارند
بهترین شخصیت های علمی را در این دانشگاه راه نمی دهند تا سند افغانیت نداشته باشند
وای به حال دانشگاه یی که پوهنتون شد تا مرکز صدور بنیاد گرایی گردد
فاشیزم چاهار دست وپاه مصروف زدودن هویت غیر افغان است افغان فلم را به خانه خود برده اند ارشیف را در گروگان حزب گلبدین داده اند ونماینده گی مردم را بدست کوچی های بیسواد داده اند مجالس دوگانه ما اشخاصی نصب شده اند که نوشتن نام خویش را بلد نیستند حرف زدن را که نپرس
چه بلای برسر ما اورد این انگلیس لعنتی چون مزدور نشدیم
عجب صبری خدا دارد اگر من جای او بودم

>>>   [] گلب الدین، که اعراب کلب الدین، قلب الدین، غُلب الدین و جُلب الدین مینویسندش باز دهن نامبارکش را باز کرده و مردم را حیوان گفته است.

[] اول برویم دنبال واژه«گلب» ، که در هیچ فرهنگ فارسی و پشتو وجود ندارد.
میماند املای عربی اش به دلیلِ نداشتنِ (گاف) در الفبای زبان عربی، که معنی های مسخره‌ی در زبان فارسی دارد.
غُلب :در گویش هراتی سوراخ را میگویند!
کلب: در عربی سگ را میگویند و در لغتِ زند و پازند کلبا به همین معنی ضبط شده است!
قلب: معنی غیر از دل اش وارونه و واژگونه است در فارسی. همچنان قلب به معنی ناخالص و ناچل هم ضبط شده است.

[] روشن است، که با این همه عوارض فقط در نام وی چه تاثیرات منفی بر روانش به جا گذاشته است!

[] خدایا! این عطایت را به لقایت بخشیدیم بيا ببریش نزد خودت باشد!
(الهى! مال بد بیخِ ریشِ خاوند را حتماً شنيده باشى)

#مسعود_اطرافی

>>>   امیری بجیش
شما اوباشان و اقای حکمتیار هیهات هیهات او بدون شک پدر جهاد افغانستان است و شما بدون دزدی غارت و تعصب دیگر هنری ندارید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است