رییس جدید دارالانشای کمیسیون انتخابات را بشناسید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۷    ۱۳۹۷/۴/۲۸ کد خبر: 152880 منبع: پرینت

احمدشاه زمانزى، از نزديكان حضرت عمر زاخيوال و عضو حزب افغان ملت است كه امروز توسط ارگ با وجود مخالفت رياست اجرايي به حيث ريیس دارالانشاي كميسون انتخابات تعيین شد.

احمد شاه زمانزي در ماه فبوري سال ٢٠١٧ ، در مصاحبه‌ که توسط ارگ براي انتخاب ريیس دبيرخانه كميسيون انتخابات انجام شده بود، از اينكه در مصاحبه ناكام شد، نتوانست كه مورد تاييد رياست اجرايي و سرور دانش معاون دوم اشرف غني قرار بگيرد، از روند گزنيش خارج مي شود.

در مورد گزنيش احمد شاه زمانزي با رياست اجرايي هيچ مشوره صورت نگرفته و بدون اینكه رياست اجرايي اطلاع داشته باشد، ارگ زمانزي را به حيث ريیس دبيرخانه كميسون انتخابات اعلام كرده است.

احمد شاه زمانزي در زمان تصدي رياست عمومي عوايد وزارت ماليه و پشتني بانك به اتهام اختلاس مالي از سوي دادستانی متهم بود، ولي با مداخله انوارالحق احدي تحت پيگرد قانوني قرار نگرفت.

احمد شاه زمانزى که ریيس عمومى عوايد و گمرکات وزارت مالیه بود، متهم است از قرارداد با شرکت مالیه دهنده سوپريم گروپ و بخاطر اعلام این شرکت در لیست مالیه دهنده های وزارت مالیه، سیصد هزار دالر دریافت کرده است.

همچنین احمدشاه زمانزی متهم است که در زمان تصدی پست ریاست عمومى عوايد و گمرکات تعداد زیادی از چوکی های گمرکات را با هماهنگی زاخیلوال و تیم وی فروخته است و در بدل فروش پست های گمرکات میلیون ها افغانی به جیب زده است.

زمانزی در سال 88 از بابت 75 سالن عروسی در کابل به بهانه مالیات 50 میلیون افغانی جمع آوری کرده که به گفته یک منبع در وزارت مالیه فقط بیست درصد آن به حساب دولت واریز شده و بقیه پول دریافتی مشخص نیست که کجا شده است.

این فرد در دو زمان جداگانه به عنوان نماینده خاص زاخیلوال وزیر مالیه وقت، به سفارت آمریکا رفت و آمد می کرده است.

یک منبع دیگر از کارمندان وزارت مالیه در هرات گزارش داد که احمدشاه زمانزی در ماه اسد سال 89 طی سفری به هرات عواید گمرک و بقیه درآمدهای هرات را بررسی کرد و سپس برای اینکه از یک اختلاس در سطح کلان چشم پوشی کند مبلغ 500 هزار افغانی رشوت گرفته است.

احمدشاه زمانزی تابعیت آمریکایی دارد و خانواده اش نیز در آمریکا زندگی می کنند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
زمانزی
نظرات بینندگان:

>>>   نمیدانم ایا کمبود انسان نورمال است در افغانستان؟ زمانی که احمدشاه زمانزى ریس عمومي عوايد وزارت ماليه بود بنده شاهد ابتکار هایش است
۱، امر حوزه های جمع آوری مالیات وزارت ماليه از اقوام پشتون تعین کرده بود حتا یک شخص از دیگر اقوام نبود،
و هر امر حوزه ماهوار ۲۵۰۰۰ دالر برایش شرینی میدادند، هر امر حوزه مالک خانه وچند بلند منزل استند که مردم با ایشان حتمن اشنایی دارند.
۲، احمدشاه زمانزى پول های خود را در دبی با تاجر پشتون که اصلن پاکستانی است در شرکت باربری لوژیستکی سرمایه گذاری کرده و هر سه ماه یک و یا بیشتر دبی میرود.
۳، یکی دیگر از شریک های دزدی و چپاول احمدشاه زمانزى شخصی است بنام وفی الله افتخار که پدرش وفی الله پاکستانی است وفی الله از وزارت مالیه برکنار شد چون از سنگ و چوپ کابل حق میگرفت، وفی الله افتخارکاندید احتمالی پارلمان است که بقول نزدیکان وفی الله، احمدشاه زمانزى برایش وعده کرده که تو خود را کاندید کن من تر در پارلمان مینشانم.
قضآوت به ریس جمهور و مردم افغانستان.
اسماعیل تاجر ازحوزه ۲ کابل

>>>   عطا صفوی
انگلیس یک فرزندش را به کمال پیری رسانید وحالا....!

از آنجاییکه کشوری بنام "افغانیه" (افغانستان) و "اسراییل" براساس جعل تاریخ وبه فرمان انگریز نامگزاری و تشکیل یافته است ؛ و ازبدوتشکیل چنین فرمان وجنایت تاریخی منطقه وحتی جهان هرگز روی خوشی وخوشبختی را تا اکنون ندیده است. اگر تادیروز " اسراییل " توانست توسط برنامه های انگلیسی سرزمین های فلسطین را غضب نماید وهمه را درحیطه وتسلطه قرار بدهد ولی امروز تازه پارلمان اسراییل یک جنایت ضد بشری دیگری را مرتکب شد که برای نخستین بار اسرائیل را به عنوان وطن مردم "یهودی" ثبت نمود واین کشور به عنوان یک کشور" یهودی " معرفی شد ، گزشته از اینکه 35 تا 40 درصد باشندگان این کشوربه اصطلاح یهودی ، اعراب ...اند و یهود نیستند .
دقیقآ تحمیل هویت های جعلی بر دیگران ازهمان سناریوی انگلیسی است که یکی پی دیگرتطبیق میگردد ، حالا نوبت فرزند جعلی دیگرش (افغانستان) رسیده است که باید به ثمر برسند تا تاریخ وهویت اصلی این سرزمین را نابود کنند وبازهم یک هویت جعلی دیگری زیرنام " افغان " تحمیل نمایند ، یعنی جعل اندرجعل ( اسم کشورجعلی باهویت جعلی) واین سناریوی وحشتناک ( یهودی - افغانی) هرگز شمه ای ازیک دیگرتفاوت ندارند زیرا هردو برادران " دوگانه " صیهونیزم وفاشیزم افغانی است که ازیک تبارپدری اند.

>>>   همی ترامپ خویش و قوم ندارد که مستقیم درین کشور مقرر گردند!!! هاشمی دزد خو به آرمانش رسید!!!

>>>   مردم و اکثر رهبران جهادی و سیاسیون کشور از عملی سازی انتخابات مهندسی شده اشرف غنی احمدزی و تیم فاشست خاین ان اگاه هستند و به همین اساس است قبل از قبل رهران جهادی و سیاسی به ارگ هشدار داده اند که چنین تقلبات پر از تقلب را نمی پذیرند و انرا تحریم کرده اند چه رسد بر اینکه ریس تعین شده دبیر خانه وابسته به ارگ این دزد و خاین را قبول کنند غنی احمدزی خوب میداند که نظر به عملکرد نادرست غیر قانونی و نقض اکثر از مواد قانون اساسی را مرتکب گردیده برنده انتخابات اینده سال بعدی شده نمیتواند از همین اکنون راه و چاره تقلب انتخاباتی را روی دست گرفته است انتخاباتی که رهبران بزرگ جهادی و سیاسی انرا نمیخواهند و نه قبول دارند روز تا روز خیانت های ارگ بر ملا شده میرود و نفرت مردم را بیشتر به ارگ نشینان کرده میرود.

>>>   همه دولت از طرف يك جهت مشخص غصب شده، اگر ملت صداي خويش بگوش باداران خارجي نرسانند، در غير آن ديگر اقوام بزودي زوب ميشوند.

>>>   امتیازاتش نسبت به دیگران :
- زی است
- تابعیت امریکارا دارد
- دزد واختلاس گر دریا نوش است
-دزدی هایش دز سطح بالا بوده نه اینکه مانند بعضی مامورین چند هزار افغانی باشد
- دردزدی متخصص است

>>>   Mansoor Badry
هموندان اواغنه من ، مرا متعصب و مریض خوانده پیام ها و نوشته های مرا نقد می کنند که گویا من با افاغنه تبعیض دارم و به وحدت اقوام باشنده اوغانستان خدشه وارد می کنم .
درین دو فرتور تقدیر نامه موسسه دانشگاهی از دو ولایت اواغنه نشین ( ننگرهار )و دیگری غیر اواغنه نشین ( بلخ ) خوب متوجه شوید که کی متعصب است ؟
بلخی ها یا ننگرهاری ها !
در تقدیر نامه بلخی ها به دو زبان اوغانی و پارسی نوشته شده است . با زبان اوغانی برای احترام به طرف راست با وجودیکه اکثریت مطلق شهروندان بلخ غیر اواغنه اند نوشته شده و پارسی که زبان اکثریت مطلق شهروندانش است به جناح چپ . چرا ؟
اما در تقدیر نامه یک موسسه دانشگاهی در ولایت ننگرهار هیچ خبری از ربان پارسی نیست . کی ها دامن می زنند نفاق و تعصب را ؟ کمی بشرمید که دم تان مانند بز بلند است و از جست زدن گوسفندی قهقهه نر و ماده تان می برآید. این هم سند :

>>>   Seddiq
آمریکا و اسرائیل و انگلیس از پشتون ها هرگز تیر نمی شوند.....چرا که پشتونها .... های وفادار و بهترین وطن فروش هستند.... غنی و کرزی و یون و احدی کاملا دل شان جمع است.....که آمریکا و اسرائیل و انگلیس از پشتونها صد در صد پشتیبانی میکنند... به همان خاطر پشتون ها زور میگویند سر اقوام دیگر کشور....دیگر اقوام باید از روسیه و چین و ایران کمک بخواهند در غیر آن از تظاهرات هیچ چیزی را به دست آورده نمی توانند...با دشمن باید از نوک میل سلاح گپ زد....نه تظاهرات و اعتراضات مردمی. ....پشتون ها به هیچ صورت تسلیم تظاهرات و اعتراضات نمی شوند زیرا دل شان سر آمریکا و اسرائیل و انگلیس جمع هستند....مگر غنی به ولی مسعود نگفته بود که ما شما را به زور قوم و به زور سلاح و به زور آمریکا و اسرائیل و انگلیس از کشور اخراج تان میکنم.....این گپ غنی کدام ساده نیست...... دل غنی به تمام معنا سر آمریکا و اسرائیل و انگلیس پر است.....به یاد داشته باشید غنی به هیچ چیز تمکین نمی کند.....تنها زور است که غنی و کرزی و یون و احدی و در کل کل پشتونهای وطن فروش را شکست میدهد...... عطا لوده را آمریکا و اسرائیل و انگلیس صد در صد بازی میدهد....مارشال بوده را چطور آمریکا بازی داد....حتی آمریکا مارشال لوده را بادی گارد کرزی ساخت و غنی مارشال لوده را زهر داد....حالا پسر لوده مارشال لوده لنگی کرزی را در سر دارد....مثل پدر اش بادی گارد استانکزی وطن فروش شده. .....عطا لوده را هم چند وقت بعد آمریکا کون اش را لچ میکند.....فقط منتظر زمان باشید

>>>   ازهمه کسان دیگر این شخص خوبتر است ازقندهار است و یک شخصیت عالی و خیلی فهمیده است .

>>>   کسیکه ملا اختر منصور رهبر طالبان را مجاهد میداند رئیس دبیرخانه کمیسیون انتخابات شد.

>>>   یک ....میرود و ....دیگر میاید
یک دوزد میرود و یک دوزد دیگر میائید
....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است