شکم مقام های امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۷/۴/۲۹ کد خبر: 152885 منبع: پرینت

وزیر امور داخله از بزرگ شدن شکم های برخی مقامات امنیتی اظهار نگرانی کرد و تعهد کرد که یک کمیسیون حقیقت یاب را به شکم های مقامات فرستاده تا پس از بررسی های همه جانبه دلایل فربه بودن این شکم ها را پیدا کنند.

کاری به نگرانی وزیر داخله ندارم، این واقعا برای خودم هم نگران کننده شده است، نمیدانم در این شکم بزرگ تعمیر مجلس را ساخته اند یا اتاق تشریفات ریاست جمهوری را و یا هم میدان ورزشی غازی استدیوم؟

خُب این بسیار بد است که مقامات اینقدر شکم بزرگی داشته باشند، حداقل از شکم رییس جمهور اشرف غنی کمی حیا کنند، درست است که بسیاری از شکم ها را با جیغ کشدار خود لرزانده اما ببینید این فرد رییس جمهور است اما فاقد شکم؛ و اگر بی بی گل به رییس جمهور اجازۀ فکر کردن به این موارد را می دادند تا حالا باید اجلاس دوره ای سازمان ملل متحد در شکم ایشان برگزار می شد.

یا دورتر نمی رویم همین عبدالرووف ابراهیمی که فکر میکنی تمام دارایی های جهان را بلعیده اما شکسمش مانند تونل سالنک خشک و دراز و بدون عوارض مانده است.

حالا از مودل های شکم های لاغر و قحطی زده و بدون جمپ و جول مقامات می گذریم ولی این بد است که بخواهی در کنار کمیسیون حقیقت یاب موسا ظفر و احسان سلام و من را هم داخلش بیندازی تا ما در مورد شکم های متذکره نقادی کنیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شکم مقامها
ثاقب
نظرات بینندگان:

>>>   در قانون اساسی افغانستان سایز شکم برای وزرا روسا وقوماندانان نظامی تعیین نگردیده بنا وزیرداخله درینمورد کاری کرده نمیتواند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است