برگشت جنرال دوستم باید باقتدار باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۵    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152941 منبع: پرینت

عزرایيل طالبان بعد از يک دوره بيماری سياسی كه به اتهام دروغين فحشای ايشچی در دام پشتونيست ها گير افتاد و در زندان تبعيد مدتی بسر برد به لطف خون محافظان قيصاری كه سيلابی را در شمال خون آن جوانان شجاع بطرف كابل سرازير كرد دولت غنی را وادار به آزادی جنرال دوستم كرد!

اينبار جنرال طالب كُش اشتباه گذشته خود و عبدالله را تكرار نكند با ضعف و اعتماد به دشمن به كابل نرود، با اقتدار وارد كشور شود و همراه با نشان دادن توان قدرت مردمی خود وارد دفتر كارش شود نبايد اين فرصت بزرگ را به آسانی از دست بدهد.

تيم امنيتی جنرال دوستم مراقب انتحاری های ارگ باشند و در ميان مردمی كه به پذيرايی وی می آيند گُل نپاشند جنرال دوستم رهايی قيصاری را حتما در دستور كار قرار دهد، مجازات قاتلان و عاملان حمله به محافظان قيصاری را پيگيری كند، پرونده ايشچی را جمع كند، نقيب الله فايق و ديگر اعضای رانده شده را كه در كنار غنی قرار گرفته اند با آرامی تابع خود سازد و
ایتلاف نجات را در مراسمی در كابل تشكيل دهند...

هر چند به پيروزی دوستم عليه فاشيست ها ترديد دارم زیرا دولت غنی برخی از اعضای جنبش را خريداری كرده و درعين حال در كنار خود از جمله كرزی، دانش، خليلی، احدی و... را برای فريب دادن دوستم در اختيار دارد اما به دل خوشی و احترام مردم اعتراض كننده اين داستان را كه به عملی شدن آن بی باور هستم نوشتم!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دوستم
اقتدار
نظرات بینندگان:

>>>   Anwar Rawi
پشت این همه شان و شکوت و دبدبه نگردید که فاشیست ها قبر جنرال صاحب را آماده کرده اند و با این تشریفات وهیاهو جنازه را با پای خودش به قبرستان می برند !فکر می کنم یکی از تپه های کابل را برای قبرجنرال صاحب اختصاص داده اند ؛ می ترسم که مرگ جنرال صاحب را به گردن تاجیکها به اندازند !
آی مردم فاشیست ها را دست کم نگیرید و به قول و قرار خارجی ها فریب نخورید ؛ فاشیست ها و اربابان بزرگ دست بدست هم دارند و در تمام دسایس و توطه ها شریک می باشند !

>>>   از آسمان صاف ،باران خواستن یک ارزوی بیهوده است.
خسن گوساله کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است