تداوی جنرال دوستم از پسخانه ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152943 منبع: پرینت

شما اگر مریضی دارید که نا علاج است، نیازی نیست تا پول مصرف کنید و به هند و پاکستان برای تداوی بفرستید، فقط یک مظاهره در فاریاب کنید، چند راه تجاری را ببندید، مریض شما در شفاخانۀ وزیر اکبرخان صحت یاب می شوند.

حکومت فکر کرده است که مردم چیزی نمی فهمند یا اگر می فهمند یک فیصد میفهمند و نود و نه فیصد نمی فهمند، شما فکر کنید که جنرال دوستم از مدت زمان بسیار در ترکیه است و تا حالا شش ایتلاف و چهل ملاقات سیاسی و سه هزار و سیصد و هشتاد تماس های داخلی و بیرونی داشته است، یعنی این مراحل تداوی هست که جنرال دوستم میگذراند.

بعد نظام الدین قیصاری وقتی زندانی شد، این در حقیقت یک پیچکاری بود که به رگ جنرال دوستم زده شد.

راه آقینه هم وقتی بسته شد، سه تابلیت برای صبح و چاشت و شب تجویز شد، یعنی مریضی جنرال دوستم بسیار وخیم بوده که هر روز صبح جناب جنرال ورزش صبحگاهی می کرده و کمی به تفریح می رفته است.

خوشحالیم که چخانسوری از پسخانۀ ارگ ریاست جمهوری گفت که مراحل تداوی جنرال دوستم تمام شده است و قرار است برگردد در غیر آن ما نمی دانستیم که تا چند سال دیگر مراحل تداوی جنرال دوستم تکمیل می شود.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
ثاقب
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار مقبول واقعیت هم اینست ع وغ فکر میکنند همه مردم مانند جنرال دوستم بیعقل و دور از شعور سیاسی اند،خداوند رحم کند بالای این جنرال نادان چقدر زود فریب میخورد
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است