دوستم می آید و چه می کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152949 منبع: پرینت

براساس تاریخ و سنت همیشگی و کردار سیاسی رهبران قومی در افغانستان برگشت دوستم به سرشکستگی بیشتر ازبک ها خواهد انجامید.

دوستم به همت و فداکاری مردم سمت شمال از بدنامی تبعید به اتهام تجاوز جنسی به زودی برخواهد گشت. تیاره حامل او نه در شمال بلکه وارد کابل خواهد شد. این شرط را او پذیرفته است. پذیریش این شرط در واقع معامله ی فداکاری مردم و بخصوص ازبک ها درشمال برای موقعیت شخصی و اشغال دفتر لوکسی در دم دروازه ی ریاست جمهوری اشرف غنی است (نگویید که دفتر او در ترکیه لوکس تراست).

اطاق لوکس در دم دروازه قدرت خوبی اش این است که در آنجا باتور دوستم نشسته ومردم ازبک دسته دسته می آیند و دست پدر و پسر را می بوسند مثل اینکه هزاره ها هم به هر بهانه ای می روند و دست باقر و تقی را می بوسند.

یادتان باشد هیچ کاری نخواهد شد بقول آن شاعر خوش گفتار که گفت: "تا که این مکتب است و این ملا حال طفلان خراب می بینم." مصالحه و معامله اینها برای موقعیت شخصی است اشرف غنی و اتمر رهبران نه بلکه "گوساله های سامری" اقوام را چنان مصروف تنبان و شکم شان نموده اند که هرگونه شرایط را برای زندگی پذیرفته و خواهند پذیرفت.

رجا رفیق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دوستم
مردم ازبک
نظرات بینندگان:

>>>   Najib Salam
شوونيست هاى قبيله در تنگنا اند اگر عدالتخواهان قادر شوند تيكه داران اقوام شان را مهار كنند و پوتانسيل مردمى را به نغع عدالت و تغيير نظام استفاده نمايند شكى نيست كه در فرجام مردم يك قدم به پيروزى نزديك خواهند شد .
گزينه فدرال در يك خراسان دموكراتيك مرگ شوونيزم قبيله و پايان يك تاريخ سياه خواهد بود ، همه انرژى را بايد به اين دو گزينه متمركز نمود.

>>>   بد بینی تا حدی تابع شرایط افغانستان است ولی تحت این عنوان فحش و ناسزاگویی به مردم خوب و شریف ازبک و هزاره کار بسیار غلطی است که از شما سر زده است آقای رفیق!!

>>>   میآید جواب ایشجی رامیدهد

>>>   راست گفتی بزرگوار باز اقوام محترم ترکتبار مارا به کسی دیگری خواهد فروخت
امرالله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است