ارگ اصلاح مریضی سیاسی را وارد بازار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۶    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152958 منبع: پرینت

بعد از "ستون پنجم" و "شبکه خاکستری" سومین اصطلاح جنجالی تحت نام "مریضی سیاسی" از سوی خبرچین های ارگ وارد بازار شد.

تفاوت که میان "بیماری سیاسی" و سایر بیماری ها وجود دارد این است که این مریضی توسط پزشکان اناتومی انسان طبیبی نمی گردد بلکه تداوی این بیماری تنها از مجرای میانجیگری و تظاهرات مردمی ممکن و میسر بوده و بس.

از دید برخی ها ما چقدر یک ملت بیمار و دچار اختلالات روحی و روانی هستیم که هیچ نمی دانیم در این مملکت چه می گذرد شک ندارم اگر روزی هستی ما از عینک بعضی خبرچین ها دیده شود شاید همه چیز را به پرسش مواجه کنند.

قرار است امروز جنرال دوستم وارد کشور شود اما استادی مرتضوی جناب چخانسوری صاحب گفته است که جنرال دوستم مراحل تداوی اش تکمیل شده و امروز وارد کشور می شود.

عصمت الله راغب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
دوستم
نظرات بینندگان:

>>>   ذبیح الله از کابل درد ایچی چه خواهد شد .

>>>   این مریض معرفی کردن از میراث زمان کمونست ها است آنها هم وقتی مشکلی بروز میکرد میگفتند غرض تداوی به مسکو سفرکرده !

>>>   خداوند برای هر بنده خود دهن داده است ازین زبان و دهن هر کس هر چه می گوید شخصیت وی را معرفی می کند اگر کسی یک روز یک چیز و روز دیگر دیگر چیز می گوید این برای انجام وظیفه و دریافت لقمه نان است. یکی نان را به گفتن راست پیدا می کند و دیگری به گفتن دروغ. اما جالب شاید نزد همین سخن گویان این باشد که پیش خود فکر کنند که عجب دروغ خوب را گفتم و بادارم راضی شده اینکه مردم و شنوینده چه قضاوت میکند هیچ پروا ندارد....

>>>   اگه بگه که دولت به دوستم به توطئه ما جنجال براه انداخت ابرو نداشته دولت میره، مجبوره بگن که جنابعالی خارج از کشور برای تداوی مانن صد ها تن هموطن برای معالجه به خارج از کشور می‌روند چونکه در افغانستان نه دکتر، دکتر است نه نرس، هیچ چیز سر جای خودش نیست مردم بیچاره چه توانای دارند مردم که محتاج لقمه نانی چه کنن، هیچی سکوت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است