حکومت رکورد دروغ گفتن را شکسته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۶    ۱۳۹۷/۵/۲ کد خبر: 153019 منبع: پرینت

حکومت وحدت ملی در دروغ‌ گفتن به‌ مردم افغانستان و جهان همه ی رکوردهای جهانی را شکسته است.

به‌ یک رویه‌ی عادی و جاری تبدیل شده است و مثل آبِ‌خوردن دروغ می‌ گوید به‌ همین سادگی. توقع هم دارند که مردم آن را باور کنند شاید باور حکومت این باشد که «اگر دورغی را صد بار تکرار کنی، به‌واقعیت مبدل می‌شود» اما محال است دروغ‌های شاخدار با هزار تکرار هم قرین به‌ واقعیت شود.

اگر قرار باشد آرشیوی از دروغگویی‌های حکومت وحدت ملی را جمع‌ آوری و تولید شود بیشتر از آرشیو چند صد ساله «آرشیو ملی» می‌شود که اخیرا به‌ ارگ منتقل شده است به هر حال در عصر انفجار اطلاعات که مردم با تویتر لحظه‌به‌لحظه از چهار گوشه‌ی جهان باخبر می‌شوند دروغ‌های حکومت بسیار مضحک و خنده‌آور است و عجز، ناکامی و درماندگی خود را به‌نمایش می‌گذارند.

حکومت متاسفانه هنوز چند قرن عقب‌تر از مردم حرکت می‌کند من هرازگاهی که حرف‌های سخنگویان حکومت و دروغ‌های آنها را می‌شنوم خجالت می‌کشم اما نمی‌دانم اینها واقعا چه می‌خورند که اینقدر راحت دروغ‌های شاخ‎‌دار می‌گویند؟!

حسیب معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت افغانستان
دروغگویی
نظرات بینندگان:

>>>   Dehganpoor
جنرال دوستم به جای اینکه از مردم اوزبیک و کسانی که به استقبال او آمده بودند تشکری کند از کسانی تشکری کرد که قصد کشتن او را داشتند و بالاخره که موفق نشدند تبعیدش کردند و یک بار هم برایش اجازه ندادند تا هواپیمای حامل او در خاک افغانستان نشست کند؛ این را می گویند ناسپاسی دربرابرکسانی که جان او را خریدند و با عزت به وطن آوردند وگرنه مرده بیش نبود.
راستی که بسیار یک آدم ساده بوده است و به همین دلیل است که هرکس می تواند از او استفاده سیاسی کند غیراز مردم اوزبیک که برای او جان دادند مگر از طرف او جز معامله ، توهین و تحقیر چیزی دیگری تاکنون ندیده اند و نخواهند دید.
با آمدن جنرال صاحب دوستم هیچ چیزی تغییر نمی کند ( مثبت) برعکس تحت کنترول و مدیریت اشرف غنی احمدزی قرار میگیرد و احتمال قوی دارد که بازهم در انتخابات بعدی از اشرف غنی احمدزی حمایت کند و متحدین سیاسی امروزی اش را که استاد عطا یکی از آنهاست غافلگیر و ناامیدکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است