قیصاری فراموش شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۷/۵/۶ کد خبر: 153128 منبع: پرینت

چرا نظام الدين قيصاری آزاد نشد؟

زندگی خصوصی، تصاوير و سخنان قيصاری نشان می دهد وی به مردم خود وفادار بوده است و در كنار مردم خود يک زندگي ساده داشته است. در آن مجلس كه مسوولان امنيتی فارياب را با عصبانی و دلي پر از درد تهديد می كند اگر طالب آمد مردم ما را... نشان از شهامت، مردم دوستی و وطن پرستی آن فرمانده ساده زيست و شجاع دارد تصاوبر نشر شده نشان می دهد قيصاري نسبت به مردم خود بسيار دلسوز و مهربان بوده است.

اما چرا قيصاری آزاد نشد؟
بنظر من دولت پشتونگرا اگر او را آزاد كند با يک مشكل بزرگ روبرو خواهد بود زیرا از بطن حادثه ها قهرمانان بلند می شوند اين روزها قيصاری به نماد افتخار بخشی بزرگ از مردم شمال تبديل شده است در چنين شرايطی اگر او آزاد شود و به شمال برگردد نقش بسيار پررنگی در معادلات سياسی و نظامی براي جايگزينی دوستم در آينده خواهد بود از اينرو فاشيست های پشتونيزم اين ريسک را نخواهند كرد که او را به آساني آزاد كنند.

دولت غنی سعی مي كند در برابر خواست دوستم مقاومت كند و با فريب و وقت كشی به اين ماجرا بدون آزادی قيصاری خاتمه دهد يا در صورت فشار زياد قيصاری را در كابل حفظ كند و مانع رفتن وی به شمال شود تا نتواند در كنار مردم خود عليه ورود طالبان و... اقدام كند.

آنقدر كه گرفتاری قيصاری به دولت غنی سنگين تمام شد که بيشتر از آن آزادی وی دولت غنی را دچار هراس كرده است. دوستم به لطف قيصاری وارد شد نبايد سكوت كند بدون قيد شرط و معطلی خواستار آزادی فوری آن شود اين برنامه پشتونيست ها است که آدم های صادق و شجاع غيرپشتون را زندانی و قاتلان اوغان را آزاد می كنند.

نبايد قيصاری فراموش شود...

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیصاری
دولت غنی
نظرات بینندگان:

>>>   از نوشته ات هویدا است که شخص متعصب و بدون حقیقت موضوع را تحریر کرده اید قیصاری بالای مردم فاریاب تجاوز کرده است نیروهای امنیتی را تهدید و توهین کرده است حتی به فامیل خویش نیز رحم نکرده است وظیفه داکتر اشرف غنی حفظ جان و مال و ناموس مردم است و دفاع از حقوق فریابیان و دگر مرد افغانستان است این لندغران و لوجکان باید زندانی و اعدام شوند تا کسی نتواند بالای مردم ظلم و ستم روا دارند.

>>>   هموطنان عزیز!
لطفا مصاحبه صالح درایور شخصی دوستم را که شاهد جنایات دوستم از جمله قتل خانمش شکنجه ها و تجاوز بوده است در روزنامه نیویورک تایمز مطالعه کنید.

>>>   مليت وقوم را بهانه گيرد نكنيد سهو استفاده از اينها ديگر در بين افغانها جاه ندارد ثابت شد كه قيصارى. يك دزد ، قطاواطريق ، ادم كش ، گروگان گير ، و انواع و أقسام جرايم را مرتكب شده قرائن و شواهد نشاندهنده أنست. كه موصوف از نام جنبش بخصوص از نام دوستم سهو استفاده كرده است به جنبش و دوستم لازم است تا از چگونگى جنايات و جرايم اين مجرم قيصارى مردم را در جريان گذاشته و اورگانهاى كشفى و تحقيقى تمام اعترافات موصوف را بأمرهم كشور شريك سازند تا باعث پند ديگران گردد

>>>   هرکه برای مردم خدمت گرد نام ملقب به او بزنید وبگوید خیانت،دزد،جنایت کار به خاطر جلو پیشرفت داعش وطالب را درشمال نه بلکه درتمام نقاط افغانستان می گرفت.
قیصار قهرمان معرکه میدان نبرداست
قیصار مرد روزکار سخت مردم است
قیصاری مفکوره طالبی می داشت اوزندانی نه بلکه مدال غازی امان الله خان برایش داده می شد

>>>   قیصاری در روز دوم امدن دوستم از بند رها شده دولت به خاطر ترس از مردم خپ و چپ است

>>>   گل أميري خوب ميداني كه گپ در كجا است؟ قيصاري با مردم عوام بد ماشي كرده بود، ولي نميدانست كه باند ضربتي اشرف هر كار ميكند، از اين لحاظ مردك زده و زخمي نزد امنيت لنگ ها است، و شايد دير وقت بگيرد تا زخم هاي او خوب شده و در ميدياء ظاهر شود.

>>>   حالا اشرف غني نمي خواهد با دوستم روبرو شود، چون ميترسدكه دوستم وي را مورد عكاسي ايشچي مانند قرار ندهد.

>>>   قیصاری کی است یک جانی و آدمکش کلپ ویدیوئی زن برادرش را ببینید که بدست قیصاری کشته شده باز قضاوت شهامت غیرت و وطنپرستی را برایش بزنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است