آزار و اذیت جنسی مسافران در میدان‌ هوایی کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۵    ۱۳۹۷/۵/۷ کد خبر: 153156 منبع: پرینت

شماری از موظفین پولیس در میدان هوایی کابل دست به آزار و اذیت مسافران می‌زنند و در برخی موارد،‌ از آزار جنسی نیز گزارش‌هایی رسیده است.
به گزارش 8 صبح، ویس‌احمد برمک،‌ وزیر داخله که روز شنبه (۶ اسد) در مراسم معرفی فرماندهان جدید در میدان هوایی کابل صحبت می‌کرد، گفت که شماری از موظفین در این میدان از مسافران به ویژه دختران با مطرح‌کردن سوال‌های بی‌‌مورد آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

وی افزود: «پولیس میدان هوایی از مسافر افغانستانی که از امریکا یا جای دیگر به کشور می‌آید، به جای این‌که به او بگوید خوش‌آمدی و در افغانستان برایت خوش بگذرد، سوال‌های بی‌جایی مانند در امریکا چه کار می‌کردی، چه وظیفه داری، می‌پرسد که برای پولیس شرم‌آور است.»
آقای برمک افزود که گفته شده برخی از موظفین پولیس در میدان به خاطر این‌که به دختران و زنان مردم نگاه کنند، ‌آنان را معطل نگه می‌‌دارند.

با این حال او هشدار داد که اگر بار دیگر چنین مواردی در میدان هوایی تکرار شود،‌ فرد متخلف را «محکمه‌ی صحرایی» خواهد کرد.
آقای برمک گفت: «اگر رفتارتان در مقابل مسافران داخلی و خارجی اصلاح نشود، شخصاً آمده متخلفین را محکمه خواهیم کرد، باز هرچه نام می‌گذارید، بگذارید محکمه‌ی صحرایی و یا هم چیز دیگر.»
وزیر داخله همچنان گفت که شماری دیگر از موظفین در میدان هوایی کابل در انتقال مشروبات الکلی دست دارند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
میدان هوایی
آزار جنسی
برمک
نظرات بینندگان:

>>>   چرا در میدان هوایی کامره مخفی نصب نمیشود تا برخورد نا مناسب کارمندان میدان هوایی ثبت و مطابق سند ویدیویی آنها به جزایشان محکوم شوند؟

>>>   بهترین اخطار را داده به واقعیت آنعده از مردمان که دست به همچو اعمال زشت و غیر انسانی میزنند باید محکمه صحرایی شوند چون آنان نه خواهر خوده میشناسند نه مادر خود را بناً پلید ترین و پست ترین انسان نه بلکه حیوانات در جامعه استند.
وسلام

>>>   الله دخترای که از خارج میایه خصوصاً امریکا اف خوردنی می باشند شوق پولیس چی که شوق مولوی صاحب هم سر شان میایه.
ملا قدیر

>>>   اخر مسلمان وقتي كتاب خدا را با رفتار خود زير پا ميكنه
دور بين چي خواهد كرد
پاي سنگ ملت ما از روز اول كج بوده و با اين مسلمان بودن خود حتا انسانيت را هم فراموش كرديم
بايد بدانيم كه ما را خداوند پيش از همه انسان خلق كرده بعد دين و ايين داده كه ما بنام مسلمان زيست ميكنيم ولي از انسانيت و اسلام حقيقي كاملا دور استيم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است