از عمران خان و چهار زن اش بیشتر بدانید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۷/۵/۷ کد خبر: 153186 منبع: پرینت

پاکستان سرزمین عجیبی است که سیاست‌مداران آن عجیب‌تر از خود این سرزمین هستند.

به هر مقدار که شما در زمینه پاکستان‌شناسی کار کرده باشید، بازهم دشوار است که این کشور را به خوبی بشناسید. اگر قرار باشد پاکستان را در چند کلمه تعریف کنیم، این کشور را هم مسلمان و هم غیرمسلمان، هم دین‌دار و هم بی‌دین، هم مکار و هم همیار و هم دشمن و هم دوست خواهیم یافت.

کسانی که در اداره این کشور نقش دارند نیز نماد همین صفات هستند. مثلاً همین «عمران‌خان» را ببینید که غرق در فساد است اما همواره فعالیت‌های تروریستی را در افغانستان، جهاد خوانده است. او رهبر حزب «تحریک انصاف» و یکی از سیاست‌مداران پاکستان است. حزب او دولت ایالتی خیبرپشتونخواه را که بیشتر جمعیت آن پشتون‌ها هستند، اداره می‌کند.

عمران، جمع صفات اضداد است. او یک سکولار است اما از حکومت دینی هم صحبت می‌کند.
او ورزشکار حرفه‌ای کریکت است اما سیگریت یا سیگار هم می‌کشد و دیگر کارهای غیرورزشی هم انجام می‌دهد.
او خود را یک شخصیت با کلاس و با کریکتر می‌داند که همیشه زندگی تجملی‌اش را به رخ آدم‌ها می‌کشد اما درعین‌حال، آدم به شدت خرافاتی هم هست.

اخیراً در مشاوره با ستاره‌شناسان یا منجمان، با خانمی به اسم «بشری بی‌بی» که دارای چهار فرزند است ازدواج کرد. بشرا یا بشری بی‌بی، اهل منطقه «پاک‌پتنگ» در ایالت پنجاب است. او علاوه بر زمین‌های زیادی که دارد، از مریدان برجسته پیر منطقه نیز است. او حتی ادعا می‌کند که خودش پیر و مرشد بوده و صاحب کرامت است.

ستاره‌شناسان، پیش‌بینی کرده‌اند عمران‌خان با این ازدواج، در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۱۸ پیروز می‌شود و به کرسی نخست‌وزیری دست می‌یابد.

یکی از اعضای شرکت‌کننده در مراسم عروسی عمران‌خان با بشرا بی‌بی که به صورت مخفیانه برگزار شد، یک خبرنگار بود که عکس‌های جنجالی از این ازدواج منتشر کرد. عمران‌خان سرانجام اعتراف کرد که برای چندمین‌بار ازدواج کرده است.

از همسران معروف عمران‌خان، «جمائمه» دختر ششمین یهودی ثروتمند دنیا و «ریحام» مجری تلویزیون است. جالب است که ریحام، شب‌ها موافق عمران‌خان اما روزها مخالف او است و علیه‌اش توطئه می‌کند. حتی گفته می‌شود که زندگی آنان به جدایی کشیده اما هنوز شب‌ها با هم دیده می‌شوند.
جمائمه هم سرگذشت عجیبی دارد، در حالی که او هنوز یهودی است پس از حضور کوتاه‌مدت در پاکستان، نام اسلامی برگزید و خود را «حقه» نامید.
عمران خان هنوز هم با جمائمه در ارتباط است و حتی کمک مالی از وی دریافت می‌کند.

این را هم بدانید ازدواج جمائمه و عمران‌خان، با انگیزه‌های اقتصادی و سیاسی صورت گرفت. عمران‌خان به خاطر ثروت پدر جمائمه با او ازدواج کرد و پدر جمائمه نیز دخترش را برای نزدیکی اسراییل و پاکستان به عمران‌خان داد.
یهودی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که عمران‌خان روزی، نخست‌وزیر پاکستان خواهد شد. همان پیش‌بینی که اکنون منجمان نیز به کمک یهودی‌ها آمده‌اند.

بد نیست بدانید که عمران خان پیش از ازواج با جمائمه، یک دوست‌دختر آمریکای به نام «سیتاوایت» داشت. اکنون یک دخترخانم ادعا کرده است که دختر عمران‌خان و سیتاوایت است. این دخترخانم حتی به یک دادگاه در آمریکا نیز مراجعه و ادعای خود را مطرح کرده است.

گفتم که پاکستان سرزمینی عجیبی است که شناختن آن سخت و دشوار است. حالا تصور کنید که افغانستان از جبر زمانه، با چنین کشوری همسایه شده است که نه دوستی‌اش به دوستی، نه دشمنی‌اش به دشمنی و نه سیاست‌مدارانش به سیاست‌مدار می‌مانند.
اگر زبان اردو بلد هستید، برای اطلاعات بیشتر درباره عمران خان، به لینک زیر مراجعه کنید.
http://javedch.com/latest-news/2018/02/19/417633
مرادی


عمران خان

عمران خان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عمران خان
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   باز هم از افغانستان کرده عجیب تر نیست و رهبرانشان هم مسکین تر و معصوم تر از رهبران ما هستند.

>>>   عمران خان یک پشتون است و پشتونهای افغانستان خوش هستند از انتخاب او

>>>   چه وجه اشتراک عجیب غریبی بین اشرف غنی و عمران خان وجود دارد هر دو نفر پشتون یک همسز یهودی دارد که یک نام اسلامی هم برایش انتخاب نموده است

>>>   غنی عمران خان را به افغانستان دعوت کرد این اولین بار است که رئیس دو دولت هم جوار در جهان پشتون میشوند و اگر توطئه شود میتوانند خطری جور کنند
اشرف غنی رییس جمهور افغانستان در تماس تلفنی با عمران خان صدر اعظم جدید پاکستان ضمن ابراز تبریکی بخاطر پیروزی موصوف در انتخابات پارلمانی پاکستان از وی دعوت کرده است تا به کابل سفر کند.
ریاست جمهوری افغانستان با نشر خبرنامه‌ای گفته است که اشرف غنی در این تماس تلفنی به صدر اعظم پاکستان گفته است: "تمرکز ما به گذشته نبوده است بلکه به آینده ی روشن می باشد و براساس آن بنیاد مناسبات را در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می گذاریم".

>>>   عمران خان کسی دیگری نیست جز یک انتحاری طالب بچه اوغان دیگر۰ سگ زرد برادر غال۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است