حقوقدان آمریکایی: ترامپ باید تست اطلاعاتی بدهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۷/۵/۷ کد خبر: 153188 منبع: پرینت

مایکل آوناتی (Michael Avenatti) وکیل یکی از شاکیان رییس جمهوری آمریکا خواستار انجام «تست اطلاعاتی» شایستگی احراز این سمت برای تمامی نامزدها انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا و دونالد ترامپ شده است.

تارنمای آمریکایی هیل روز یکشنبه با اعلام این خبر نوشت: آوناتی وکیل استورمی دانیلز (Stormy Daniels) بازیگر فیلم های غیراخلاقی که علیه ترامپ برای سوءاستفاده جنسی اقامه دعوی کرده، گفته نتیجه تست اطلاعاتی باید برای آگاهی همگانی انتشار یابد.

هیل نوشت: آوناتی گفته تمامی نامزدهای انتخابات آتی ریاست جهموری آمریکا باید مانند بازیکنان فوتبال که قبل از ورود به لیگ حرفه ای تست می دهند، این آزمون را پشت سر گذارند.

آوناتی در تیئیت خود نوشته است: چرا نباید تمامی نامزدهای ریاست جمهوری تست مرتبط را انجام ندهند و یافته ها هم برای همه آشکار نشود؟ این موضوع باید همه نامزدهای انتخابات سال 2020 از جمله ترامپ را شامل شود. باید بدانیم سطح اطلاعاتی این افراد که می خواهند رییس جمهوری ما شوند چه اندازه است.

تارنمای هیل در پایان یادآوری کرده است: ضرورت انجام چنین تستی از سال گذشته در پی انتشار گزارش هایی مطرح شد مبنی بر این که رکس تیلرسون نخستین وزیرخارجه دولت ترامپ وی را «کم عقل» توصیف کرد.

مطرح شدن این موضوع همچنین می تواند با نگرانی کارشناسان اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به ویژه تلاش های پیگیرانه ترامپ برای دیدار با رهبران کوریای شمالی و روسیه باشد که پشت درهای بسته صورت گرفت.

شبکه خبری سی ان ان نیز 27 سرطان با اعلام اینکه «جامعه اطلاعاتی آمریکا اعتمادی به ترامپ ندارد» گزارش داده بود: مقام های اطلاعاتی درباره حفاظت از اطلاعات محرمانه ای که در اختیار رییس جمهوری آمریکا قرار دارد و وی پشت درهای بسته با ولادیمیر پوتین همتای روس در هلسینکی فنلاند ملاقات کرد، نگران هستند و اعتماد خود را از دست داده اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:

>>>   از این گپ ها بگذرید باید نام افغانستنان را از سر این کشور دور کنیم تا که نامش افغانستان باشد یعنی کشور درد و غم و اه و ناله این وضعیت خراب دامن گیر ما است . نام با شخصیت و هر چه که هست در ارتباط است و باید به ان توجه کرد و باید این نام نحس را تبدیل کنیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است