تنش میان ع و غ برسر توزیع شناسنامه برقی (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۷/۵/۸ کد خبر: 153208 منبع: پرینت

بحث شناسنامه های الکترونیکی میان ارگ و سپیدار به مصداق کامل ضرب المثل معروف دم خروس و قسم حضرت عباس تبدیل شده است.

بنظر می رسد‌ حاکم ارگ کابل نه تنها زبان دیپلماسی کاخ سپیدار را نمی فهمد بلکه به واکنش های رسانه‌ی و اخطارهای متناوب داکتر عبدالله در عدم توزیع شناسنامه های الکترونیکی عملا توجهی ندارد.

آخرین مکتوب ارگ به دادستانی کل نشاندهنده ی تصمیم قاطع مبنی بر اجرای قریب الوقوع صدور شناسنامه های الکترونیکی در سراسر کشور می باشد احتمالا تاکید ایتلاف مبنی بر اجرای بایومتریک می تواند بهانه ی خوبی برای صدور شناسنامه های الکترونیکی به دست ارگ بدهد.


شناسنامه الکترونیکی ارگ سپیدار



عبدالحی خراسانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
سپیدار
شناسنامه الکترونیک
نظرات بینندگان:

>>>   به خدا این اشرف غنی نژاد پرست است یعنی در قله نژاد پرستی قرار دارد می خواهد برای کلمه افغان و پشتون همه کشور را به باد فنا بدهد. درج کلمه افغان در تذکره چه مشکلی رادر کشور حل می کند که اشرف غنی بر آن اصرار دارد؟ جز این است که می خواهد سیادت و آقایی پشتونها را بر دیگر اقوام تثبیت کند؟ این برخورد و موضع گیری اشرف غنی باعث می شود که سایر اقوام نیز بر قومیت خود اصرار بروزند و در برابر پشتونیزم قد علم کنند.

>>>   باز پشتونها فریاد میزنند که پدرام ملامت است .اگر وجدان دارید واگر انصاف دارید واگر اخرت دارید پدرام ملامت است یا غنی که به خاطر یک کلمه کشور را به آشوب کشیده؟؟؟؟؟؟

>>>   تو هم در هرجی جنگک میندازی خراسانی خان

>>>   خاموش : نظر دهنده عزیز من شخصآ از کلمه تاج ، پشتون ، هزاره ، ازبک سخت تنفر دارم ومخالف همچو واژه های که از آن بوی تفرقه وجدایی ها به مشام میرسد نفرت دارم این همه تخم تعصبات قومی ، لسانی مذهبی ونژادی را یهودان بخصوص امریکا یی هاصرف بخاطر بقای خود وبردن داروندار منابع زیرزمینی کشور ماپاشیده تا ما سال ها باهم دیگر در مناقشه وجدل باشییم وآنها منفعت برند در یک کلمه خمت شما دوستان عزیز به عرض برسانم اینکه زمانیکه ماوشما به خارج از کشور سفر نمایم در خارج بهکدام نام ونشان میشناسند بنام تاجک، هزاره ، پشتون ، ازبک وغیره وغیره صرف به نام افغان میشناسد وهویت ما نزد شان افغانیست
وسلام

>>>   تذکره یک مشکل را حل می کند وان ایجاد یک کشور مانند اسرائیل است افغانستان به اسرائیل دوم تبدیل می شود وفرعون های زمان مانند غنی به تاخت وتاز خود ادامه خواهند داد.
اریائی نژاد

>>>   این تنش ها وجنجال ها ومخالفت ها ظاهری وزرگری است انهای که دندان می شکستند وهمدیگر را بد ورد میگفتند وبه اصطلاح ظاهرا به خون همدیگر تشنه بودند همین شب گذشته در خانه صلاح ربانی نشستند وخندیدند وهمدیگر را دراغوش گرفتند معلوم نیست چه معامله ای در جریان است وبالای خاک کشور وخون ملت کدام بندوبست ومعامله در حال اجرا میباشد اگر انصاف دارند وحال زار مردم پریشان ودربند کشیده وزیر استعمار قرار گرفتهراملحوظ میدارند حد اقل این دوستی ها وکنار امدن ها و دور شدنها وباز به این زودی ها کنار امدن باهم چسپیدن خیلی در حق اتباع وپیروان جفا وناروای خواهد بود ودر اینده کسی بالای انها اعتماد نخواهد کرد
کریم خدام والی سابق سمنگان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است