خطوط اساسی سیاست خارجی غنی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۵    ۱۳۹۷/۵/۹ کد خبر: 153247 منبع: پرینت

«هر کشوری‌ -چه دور یا نزدیک- اگر از سلطه و هژمونی ما برای سرکوب داخلی حمایت می‌ کند دوست ما است و هر کشوری که حمایت نمی‌کند دشمن ما است.»

برای همین است که اینها در ازای حمایت یک کشور منطقه به‌ مکاتب حمله نظامی می‌ کنند؛ برای جلب حمایت چند کشور خلیج دست به‌ سرکوب یک گروه مذهبی می‌زنند و به‌ فرمایش کشور دیگری به‌ سرکوب یک گروه قومی دیگر می ‎‌پردازند.

چرا خطوط اساسی سیاست خارجی جهت تصویب به‌ پارلمان فرستاده نمی‌ شود؟

حسیب معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیاست خارجی
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   غنی احمدزی مغز تعصب دشمنی از روی حسادت به اقوام غیر افغان کشور درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی احمدزی کوچی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو به گزافه گوی های غنی شوونیسم در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردى جوان شده است و نيم قلب قبيله ای اش با طالبان تروریست است و نیم قلب دگر به ظهو پشتونیسنان است اومردم شریف اعتما د به گپ های دروغین چرب غنی مکار نکنید.
جوانان شجاع دلیر وارث این سرزمین کابلستان ، زابلستان ، تخارستان ، بلخ بومی شما هستسد ، هرچه عاجل برخیز در مقابل ظلم ستم و استبداد فاشیست وجنایت کاران ارگ نیشن و همدستان تروریست خونخوار خود را آماده کنید.
باید خاطر نشان ساخت که از هیچ تهدی نه ترسید نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطریکه از بین بردن ظلم , ستم , استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و این فرصت خوب یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه ای های خبیثه فاشیست و تروستان درون حکومتی است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی از دست ندهید.
مبارزان , دلیر شجاع وطن یک روز حرکت قیام برای نجات از ظلم , استبداد , ستم برتری جویی قومی ازحلقه فاشیست , شوونیسم قبیله گرا را از بیخ بنیاد برکنید, و موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان ، پیر و برنا بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این قتل و کشتارمردم بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه بیگانگاه آتش نفرت در کشور غزیز ما افغانستان است , هموطن عزیزو آگا هان قلم بدست سکوت و محافظه کاری راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان بیاید.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند.
هزاره عزیز م , تاجیک عزیزم ، افغان عزیزم ، ازبک عزیزم و ترکمن عزیزم طراح طرح ها ی ترورستی عاشقان حراست وطن و نخبگان با ننگ و ناموس کشورعزیز ما از طرف این حلقه تروستی درون حکومت ارگ طی این 18 سال صورت می گیرد کیست ؟

غنی مرد ِ عصبی بیمار روانی و جسمی است و شهود آن چیغ و صدا و مرد بدخوی غش و مکار و حیله و مرد نامرد ، مرد بی وفا در دوستی ، و مرد بی برنامه رفاه و آسایش است و هم به عدالت اجتماعى، برابرى اقوام و تبارها، دموكراسى، تقسيم مساويانه ثروت و ارزش هاى انسان ساز باور ندارد .
چون غنی دارای مغز پوچ گنیده است از بابت رفتارتعصب و عمل شیطانی اقوام شریف افغانستان را بنام اوغان دارانی , اوغان غلجی , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عزیرما نفاق قوم انداخته و هیچ کار بنیادی برای رفا ء و آسایش در این چهار سال انجام نداد و نکرده است.
هوطنان عزیزم این مفکوره رقابت سالم من برای بهبود وطن عزیزم افغانستان ا ست.

>>>   پارلمان والله اگر معنی سیاست خارجی را بفهمد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است