عملكرد رياست اجرايی، روزمرگى بوده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۳    ۱۳۹۷/۵/۱۰ کد خبر: 153289 منبع: پرینت

مردم يک هدف داشتند و دارند و آن هدف در قالب برنامه هاى انتخاباتى تيم اصلاحات انعكاس يافت.

هر گونه فشار چه از طرف مردم، نهادهاى مستقل و احزاب سياسى بر ارگ كه توافقنامه حكومت وحدت ملى را زير پا گذاشته و از تعهدات خود عقب نشسته در راستايى اجراى اين توافق نامه مفيد واقع مي شود و به نفع رياست اجرايی است.

رياست اجرايی اما متاسفانه كه قرار بود نيمی از قدرت را داشته باشد نه تنها قادر به اجرای توافقنامه و فشار بر ارگ نشده بلكه نتوانسته از صلاحيت هاى ادارى خود نيز برخوردار شود. عملكرد رياست اجرايی جز روزمرگى چيز ديگرى تا اين دم نبوده است حتى يک مورد از مواد توافقنامه عملى نشده است.

اگر رياست اجرايی نتواند با استفاده از شرايط موجود كه ارگ را فشارهاى مردمى در بدترين شرايط قرار داده گامى براى اجراى تعهدات برندارد و ارگ را وادار به اجراى توافقنامه نسازد اجراى اين توافقنامه ها با نزديک شدن به اخر كار دولت نه تنها عملى نيست بلكه ضعف كارى عبدالله يک خيانت می تواند محسوب شود.

اگر صلاحيت هاى قانونى را غنى و تيم ارگ غصب نموده اند اين توجيه و دليل نمى شود تا داكتر عبدالله برائت حاصل كند بلكه عبدالله منحيث نماينده ميليون ها راى از همان آغاز فكرى براى اما و اگر می كرد و با وجود همه هشدارها ايشان با تكبر و غرور بر توافقنامه انشا زد و غنى که بازنده انتخابات بود را ريیس جمهور كرد كه جز منحيث يک كاغذ پاره ارزش و تضمين اجرايى نداشت.

حامد رهگذر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ریاست اجرایی
ضعف کاری
نظرات بینندگان:

>>>   در طول چهار سال چیزی کرده نتوانستندحال چه خواهند کردبگزارید که یک چند روز دیگر هم زنده بمانند
قریش

>>>   Salam
من مسعود را نه براى آنكه مجاهد بود و يك فرمانده مى پسندم !
من مسعود را با همه نقد هاى كه به او دارم براى دو خصلت خيلى برجسته اش دوست دارم ؛
١:نپذيرفتن امر و نهى خارجى ها .
٢: نپذيرفتن حاكميت پشتونيزم .
شناخت كه من از اين مرد آزده دارم در همين دو ويژه گى خلاصه مى شود . شما يك تصوير و يك صورت را در تمام عمر مسعود نمى يابيد كه اجازه داده باشد يك قبيله گرايى پشتون از او پيشتر قدم برداشته باشد ، مسعود مى فهميد كه نبايد اجازه داد قبيله گرايان بيش از اين تاريخ را به نفع خود بنويسند .
و اما ياران نيمه راهش و نزديكترين اعضاى فاميلش آيا اين پيام مسعود را گرفته اند !

>>>   واقعا این نوشته بامفهوم تان سلی است بردهن مداحان عطامحمد نور و عبدالله ودیگران اش است که اینها به پاره های آب های گندیده وکثبف تبدیل شده اند.

>>>   کارهای که داکتر عبدالله درقسمت فیشن و ارایش برای خود و خانواده خود انجام داده چشم پوشی از ان خیانت است
مصور سمنگانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است