یک چرخبال در سروبی کابل سقوط کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۴۶    ۱۳۹۷/۵/۱۰ کد خبر: 153314 منبع: پرینت

یک چرخبال در ولسوالی سروبی با برخورد به پایه برق سقوط کرده و در نتیجه یک تن جان باخته و چهارتن دیگر زخمی شده اند.

تاکنون روشن نیست که از اثر مشکلات فنی، این رویداد به وجود آمده است و یا کدام علت دیگر در مورد دخیل است. اما طبق گزارش ها، تحقیقات پیرامون سقوط این چرخبال آغاز شده است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
چرخبال
سروبی کابل
نظرات بینندگان:

>>>   چند بال چرخبال گدانی شده داشت اینهم یک آن .....رسید یا بالهای زخمی شکسته که معیوب حساب میشود که قدرت پرواز را ندارد . یک ضرب المثل است میگویند . سر کمی کوتاهی هم شد . مگر غصه نخورید مغز متفکر جهان فورآ اقدامو بلا تاخیر دست بکار میشود تا چندین فابریکه هلیکوپتر سازی تاسیس میکند که هر روزه یک الی 2 چرخبال انتاج میکند.آنگاه برعلاوه مصرف مایحتاج داخلی به کشور جهان هم چرخبال صادر میکنیم. شما به عزم مطین و اراده قوی وی بکلی باورمند باشید چطوریکه در کمپاین انتخاباتی 2014 به مردم بدخشان مردانه وار قول داد که بدخشان را مرکز تجارت بین المللی می سازم شما دیدید که در مدت کوتاه ولایت بدخشان به مرکز تجارتی جهان تبدیل و مورد استفاده جهانی قرار گرفت که کشور های جهان وبه خلاقیت اش و عمل کردش حیرت زده شدن.

>>>   درافغانستان چیزی که بسیار فعال است وتطبیق میشود تشکیل کمیته جهت بررسی و شروع تحقیقات اما از گزارش آن اصلا خبری نیست که نتچه چه شده وچه خواهد شد.
غوری

>>>   Azimi
به دولتی که بخاطر بیرون ساختن ، جانیان داعشی از محاصره ، طیاره میفرستد و لی نیروهای نظامی خود را هفته ها در محاصره گذاشته و میگذارد تا سلاخی شوند میتوان اعتماد کرد؟

>>>   حتماً برق را دزدي ميكردند،. ههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است