آمریکایی‌ها معاون اوباما را به ترامپ ترجیح می‌دهند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۹۷/۵/۱۱ کد خبر: 153320 منبع: پرینت

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که «جو بایدن» معاون رییس جمهور سابق آمریکا در صورت نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، دونالد ترامپ را شکست خواهد داد.

نتایج یک نظرسنجی توسط موسسه «پولیتیکو/ مورنینگ کنسالت» نشان می دهد که جو بایدن معاون باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا، در صورت کاندیدا شدن در انتخابات آتی ریاست جمهوری، رییس جمهور فعلی دونالد ترامپ را شکست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق این نظرسنجی، 44 درصد از رای دهندگان حمایت خود را از بایدن برای انتخابات سال 2020 اعلام کرده اند، در حالی که طرفداران ترامپ تنها 37 درصد بوده اند.

با اینکه بایدن برنامه ای قطعی مبنی بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام نکرده است، ولی در مصاحبه های مختلف به تمایل خود برای آزمودن بختش اشاره کرده است.

معاون سابق اوباما از حمایت قوی دمکرات ها برخوردار است، به نحوی که 80 درصد از شرکت کنندگان دمکرات در این نظرسنجی، به طرفداری از بایدن در صورت نامزد شدنش رای داده اند.

این نظرسنجی با شرکت 1993 رای دهنده ثبت شده و در فاصله 4 تا 8 مرداد ماه انجام شده است.

در همین حال، گزارش دیگری که اخیرا توسط موسسه پیو منتشر شده نشان می دهد که میزان محبوبیت ترامپ در 18 ماه ابتدایی ریاست جمهوری اش نه تنها ثابت نمانده، بلکه نظرسنجی ها حاکی از بروز اختلافات شدید میان حزبی در آمریکا است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است