مسوولین مبارزه با فساد خود سرتاپا غرق در فسادند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۱    ۱۳۹۷/۵/۱۱ کد خبر: 153323 منبع: پرینت

در افغانستان آنانی که مسوول مبارزه با فساد اداری هستند خود سرتاپا غرق در فساد هستند.

سیگار یا اداره سرمفتش آمریکا برای بازسازی افغانستان روز گذشته برای اولین بار گزارش بسیار جالب، جامع و به اصطلاح عامیانه پوست کنده را به نشر رسانید که از محتوای آن فهمیده می شود که آمریکایی ها به گند و چالبازی سران حکومت وحدت ملی پی برده اند و می دانند که تمام مبارزه در افغانستان علیه فساد فقط در روی کاغذ بوده و یا اینکه از پشت انسان های کم زور و بی واسطه رفته اند.

در گزارش جدید سیگار مرکز عدلی و قضایی و اداره دادستانی کل افغانستان بشمول وزارت داخله تا گلو غرق در فساد هستند و 40 درصد کارکنان آنها از تست دروغگویی (پولیگرافی) ناکام مانده اند در این گزارش از شخص دادستان کل آقای حمیدی انتقاد صورت گرفته که نه اراده مبارزه با فساد توسط زورمندان را دارد و نه اجازه می دهد که نتیجه تست دروغگویی دادستانان و اداره مرکز عدلی و قضایی نشر گردد.

در این گزارش باز هم از افغانستان به مثابه فاسدترین کشور جهان نامبرده شده و از قوای مسلح افغانستان به مثابه فاسدترین قوای مسلح در جهان یاد گردیده است سیگار از گزارش وزارت عدلیه آمریکا یادآوری کرده است که دولت افغانستان را یک دولت ناکارآمد و آلوده به فساد می داند که اصلا اراده سیاسی برای مبارزه با فساد مالی ندارند چون در افغانستان تمام سیاستمداران و زورمندان در فساد غرق هستند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسوولان
مبارزه بافساد
سیگار
نظرات بینندگان:

>>>   Mansoor Badry
میگویند جمعه خان همدرد ( اوووو همو جمعه خانی که دزد و راهگیر راه بلخ - آدینه مسجد "چاربولک" بود ، یاد تان آمد ؟ ) به امر غنی بابا والی ولایت هرات شده است . آیا شایسته سالاری اوغانی ازین بالاتر می شود ؟ نمی دانم این دزدان مشهور چرا همیشه باید والی شوند ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است