نجات نیروهای داعش یک معمای لاینحل است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۷/۵/۱۱ کد خبر: 153332 منبع: پرینت

نجات نیروهای داعش توسط هلیکوپترهای افغانستان در ولایت جوزجان به یک معمای لاینحل شباهت دارد.

اکنون اکثر رسانه های ملی و بین‌المللی و همچنان شبکه های اجتماعی این خبر را تصدیق کرده اند که در حدود 154 نیروی داعش که در محاصره طالبان در آمده بودند بشمول سرکرده های آنها توسط قوای مسلح افغانستان نجات داده شده اند.

گرچه بعضی مقامات امنیتی پایین رتبه می گویند که داعش تسلیم نیروهای امنیتی کشور شده اند اما داعش با طالبان نزدیکتر است نسبت به دولت افغانستان در بسا موارد در یک جبهه علیه نیروهای امنیتی و مردم افغانستان جنگیده اند همین دوسال پیش در قتل عام مردم هزاره در میرزاولنگ در یک سنگر متحد قرار داشتند و فرق آنها فقط در بیرق سفید و سیاه آنها است وگرنه اکثرا در افغانستان طالب داعش است و داعش طالب.

حالا که نیروهای امنیتی افغانستان با داعش ایتلاف کرده اند اسرار و معمایی است که مشکل است کسی بتواند به آن پی ببرد ده ها بار نیروهای امنیتی افغانستان در محاصره طالبان از بین رفته اند و متحمل سنگین ترین تلفات شده اند هیچگاه به این سرعت نیروهای مسلح افغانستان به کمک هم مسلکان خود نشتافته اند و واقعا این چه معجزه و معمایی است که نیروهای مسلح افغانستان داعش را از چنگال مرگ نجات می دهند؟

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعشیان
دولت افغانستان
نجات
نظرات بینندگان:

>>>   داعش کیست ؟ منابع مالی شان ، تسلیحات مدرن شان، عراده جات مورد استفاده شان و....از کجا تمویل میشود ؟ باید جواب را در سوریه ، عراق و بلندی های جولان سوریه به خوبی گرفته باشیم.و حتی ملاقات سران آمریکا با داعش در ترکیه و سوریه.

امریکا داعش را بعد از القاعده و طالب به صحنه آورده تا دیگر مانند گذشته ها از نیرو انسانی خود و تلفات آمریکای جلوگیری کرده فقط پشت صحنه کار کنند و هم رنگ و بوی اسلامی به آن داده تا از احساسات جوانان استفاده سو کرده باشد. و همچنان دستان داعش را در جنایات باز گذاشته و حتی به بهانه های موسسه‌ های خیری و کلاه سفید های ملل متحد همکار شان است.
هنگام شکست به بهانه های مختلف به یاری شان شتافته آن ها را به نقاط امن ذریعه هلیکوپتر و .....انتقال میدهد.

جای شک نیست در افغانستان صد فی صد داعش از طرف آمریکا پشتبانی شده و در مقایسه با طالب در افغانستان به نفع آمریکا عمل میکند .حکومت کوچی زی هم نقاط مثبت در داعش می بیند بخاطر خشن بودن میتواند در مقابل اقوام دیگر در افغانستان استفاده کرد

سوال اساسی که به ذهن هر افغانستانی است اینکه چرا رهبران خود فروخته اقوام دیگر که خود با چشمان شان اوضاع را می بینند خود را به کوری زده و در دسترخوان کوچی زی که از طرف آمریکا پهن شده است نشسته از شراب و کباب آمریکا و معاشات آمریکا ها سیر نمی شوند با خون مردم معامله کرده و از خون اطفال و مردم بیگناه بنام این و آن خود را مشغول سمت های بی صلاحیت ساخته اند.
تا وقتی که این دسترخوان پهن باشد و این رهبران وجدان خفته دور آن باشد از تمام اعمال آمریکا و حکومت کوچی زی چشم پوشی کرده و انتظار بد تر آن را داشته باشیم ورنه همه میدانند که داعش کیست و از طرف کی پشتبانی میشود.
سابق مردم ترس از خدا داشت . ولی امروز ترس از خدای وجود ندارد ترس از آمریکا و سربازان آمریکا (داعش) وجود دارد.
(غفور)

>>>   این عمل کرد دولت ثابت کرد که داعش مورد حمایت دولت قراردارد. پیش از این گفته می شد که دولت در جابجایی و انتقال داعش به مناطق مختلف افغانستان نقش دارد و با هلیکوپترها از محلی به محل دیگر انتقال داده می شوند. اما در این حادثه کلملا روشن شد که تمام سخنان گذشته حقیقت داشته است. امروز دولت برای همگان ثابت کرد که حامی داعش است. اگر نه نباید دولت داعش را از چنگ طالبان نجات می داد. هیچ انگیزه و علتی جز حمایت دولت از داعش این قضیه را توجیه نمی کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است