قیومی تمام پست های دولتی را گرفته است (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۷/۵/۱۱ کد خبر: 153335 منبع: پرینت

محمد همایون قیومی مشاور ارشد رییس جمهور در امور زیربناها و سرپرست وزارت مالیه است و حالا با حفظ وظایف فوق و حفظ حقوق و امتیازات نماینده خاص رییس جمهور درمورد کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قزاقستان می شود.

این یعنی چه؟
اگر وزیر مالیه نماینده خاص رییس جمهور در مورد چهار کشور مذکور است پس وظیفه ی سفیران افغانستان که نماینده ی رییس جمهور کشورشان در آن کشورها می باشند چیست؟
چه رابطه و پیوندی میان تخصص در امور مالی و امور خارجی و دیپلوماتیک وجود دارد که وزیر مالیه در هر دو بخش توظیف می شود؟
اینگونه تعیین و توظیف یک فرد در چند مقام توسط رییس جمهور غنی به شایسته سالاری، قانونمداری و عدالت چه پیوندی دارد و چه رازی در آن نهفته است؟
آخر شما را به خدا این هم شد حکومتداری خوب، قانونمداری و عدالت محوری؟


قیومی پست دولتی سند اشرف غنی



محمداکرام اندیشمند

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیومی
پست دولتی
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شد كه امى كارگر بدنام پس شد بسيار فساد كد ده اى كشورهاى روسى زبان

>>>   اشرف غنى با اين مقررى دست اتمر را از اين كشورها كوتاه كرد شاكر كارگر هم كاسه و موزه ليس اتمر است از خود هيچ اختبار نداره و فقط ده سفرها لپ و جپ اتمر ره ده هوتل ها ميگرفت

>>>   كارگر آبرويى بره مردم و حكومت افغانستان نماند در اين كشورها بايد بركنار ميشد ولى بسيار دير شد

>>>   ادم دیوانه خود خواه از خود راضی قومگرای معتصب که به تقلب و اغوا و فریب و حمایت امریکا پا در میانی جانگیری ریس جمهور توافقی ساخته شده نتیجه اش غیر از خرابی و ضرر رسانی بمردم کشور ما و کار سفله گری و خیله خندی دیگر چیزی نیست کجای ان به ریس جمهور یک کشور مطابقت دارد چیغ زدن و توهین کردن هایش از وزیر گرفته تا پایین یکتازی هایش دیوانه گی هایش گوش ناشنوی هایش خود کامگی هایش دست اندازی هایش نفاق افگنی هایش عوام فریبی هایش دروغ گفتن هایش عهد شکنی هایش بیکاره گی هایش و ده ها های دیگر همانطوریکه خود غنی احمدزی خود را پروفشنل پنداشته کار های زیادی را در قبضه خود گرفته در حالیکه کارکرد اش بصورت واضح ناکام است اقای قیومی دوست سابقه اش را هم با خیال کودکانه اش جمالالکمالات میداند در حالیکه این شخص چاپلوس دهان پر خنده بدتر از غنی احمدزی بیکار تر است و با دهان پر خنده به ریش غنی میخندد ومیگوید بچیم مه نقط ضعف ات را پیدا کردیم که انسان چاپلوس صفت کن خودت را خیلی دوست داری اگر مفسد تر ازهمه باشد.

>>>   از اين تصميم حمايت ميكنيم يك شخص فاسد و رشوه ستان بركنار شد كارگر چوكره حنيف اتمره و استعمال ميشه بره جعل و رشوه از قراردادها ديگه نه سواد داره نه كاكگى

>>>   درینوطن قحط الرجال است یک آدم باید چندین پست داشته باشد و دیگران بیکار

>>>   در افغانستان قحط رجال است، اين أشخاص بشمول چاچا غني همه شان از سن تقاعد بيشتر عمر دارند

>>>   Abdul Lalzad
سخنان رولا غنی!
==========
آنچه رولا غنی در مصاحیه خود گفته، تبلیغات دروغین و تلخی است که نمایندگان فاشیزم دولتی در طول سالیان طولانی از «طریق لابیگری» و «مظلوم نمایی» در محافل و نشرات رسمی و شخصی با جامعه جهانی بر آن تاکید کرده اند. اگر شما با هر خارجی صحبت کنید، همین جملات را می شنوید:

«پشتون ها باشندگان اصلی و اکثریت نفوس افغانستان را تشکیل می دهند. پشتون ها مردمان متمدن بوده و تاریخ چند هزار ساله دارند؛ کسانیکه در آن جغرافیه زندگی می کنند، خود را با افتخار افغان و پشتون می دانند...

تنها پشتیبانی پشتون ها کافی است که یک شخص به آسانی در انتخابات پیروز گردد. اما اقوام دیگر مانند ازبیک ها، تاجیک ها و هزاره ها چنین ظرفیتی ندارند که بالای خود اتکا کنند.

دموکراسی ضعیف و عدم احترام به قوانین دموکراسی در افغانستان باعث گردیده که اقلیت ها با این واقعیت مخالفت نموده و تفوق خود را از طریق سلاح و خشونت تحمیل کنند. در هر کشوری که اکثریت در حاکمیت نباشد، کشور به بحران و خشونت سوق داده شده و در آستانه سقوط قرار می گیرد»...
+ + +
واقعیت تلخ این است که بزرگان و سیاسیون اقوام دیگر در حالیکه نه لابیگری را یاد دارند و نه کدام نشرات و تبلیغانی در این راستا دارند؛ غربی ها را متهم می سازند که آنها فقط بالای افغان ها = پشتون ها سرمایه گزاری می کنند و بر ضد اقوام دیگر اند...

>>>   از جمله كساني است كه در دهه شصت عيسوي در دانشگاه امريكايى در بيروت تحصيل كرده است. از همقطار هاي غني، خليلزاد، احدي. ابنها براي رهبري آينده افغانستان تربيه شده اند. اين مهره ها يكي پشت ديگر ظاهر ميشوند.

>>>   Kakar
اګر رولا غنی با کدام مرد غیر پشتون هم ازدواج میکرد به یقین که برای تمجید وتحسین قوم مربوط شوهرش همین حرفها را میزد۰ ازین ګذشته این را باید اضافه کرد که این خانم از مسیحی های متعصب مارونی لبنان است۰ تمام وجودش را کینه وکدورت مسلمانان فرا ګرفته است۰ مسیحی های مارونی بزرګترین جنایات ضد بشری را در جنګهای داخلی لبنان علیه مسلمانان بخصوص آواره ګان فلسطینی انجام داده اند۰ این ها بحیث ملیشهء داوطلب اسراییل در لبنان عمل کرده اند وهموطنان مسلمان عرب خود را قتل عام کرده اند۰ جنګ سالاران مسیحی مارونی روی طالبان را در جنایت سفید کرده اند ولی امریکا واسراییل هرګز این ها رابجرم نقض حقوق بشر محکوم نکرده است۰ حالا این خانم میخواهد تخم تفرقه های قومی

>>>   رولا غنی بد کرده و....که چنین حرف را زده که پشتون ها اکثریت است در حالیکه پشتون ها اقلیت است درین کشور کثیر الاقوام اقلیت و اکثریت وجود ندارد و گفتن چنین سخن احمقانه است و معما دیگر اینکه زن عیسوی و قوم لبنانی چه میداند از اسلام و افغانستان و اقوام اینکشور اسمان تر کرد و زمین قر که شوهر قومگرای دیوانه صفت اش ریس جمهور توافقی گردیده که حالا زن نادان اش چنین سخن را شوت میکند که نادانی و احماقت انرا بیشتر نمایان کرده است .

>>>   چی کسی شایسته است بانی انقلابی برای رفع مشکل کشور؟
گفته های زهرا فرخنده نادری درعملی پیاده نشد و متفکر روانی دو جهان داکتر بنام اشرف غنی بی برنامه انسان مریض و متعصب کشتی لرزان افغانستان را در طی چهار سال به ساحل کشیده نتوانست. متاسفانه كه غني نه تنها كشور ره نجات داده نتانست بل به غرق شدن نزديك اش ساخته است.
چی کسی شایسته است ، کشور ما را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوزِ بیرون آورد و به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند. هموطنان در بسیاری از کشورجهان نشانداده است که سپردن کار به اهل کار آن در جامعه تحول ایجاد می کند .
بنا ؛ زهرا نادري براي كمپاين از اغراق گويي كرد ولی غنى احمد زی و اطرافيان اش مانند يک باند مافياىی يک گروه فاشيستى را در ارگ جمع كرده است و هر روز مصروف توطئه علیه مخالفین سياسى اقوام غیر افغان ، منتقدین و نیروهای است كه به تبار اش ربط ندارند مصروف است و شكى ندارم كه نیم قلب قبیله ای اش با طالبان است و نیم دیگر آن با آمريكای ها و اسرائیل برای بدنام ساختن مردم شریف شجاع افغانستان است.
هموطنان نظر به گزارش نهاد های اجتماعی به دلیل بی کفایتی و بیکارگی حكومت ضعیف غنی كه امروز از طریق تلویزیون طلوع به نشر رسيد، ١٦ مليون انسان يعنى بيشتر از نيم شهروندان افغانستان زير خط فقر قرار گرفته اند، كه این آمار برای آگاه هان سیاسی خیلی تكاند هنده است.
قابل يادآوريست كه مافياىی ارگ بجاى اينكه فكرى بخاطر إيجاد فرصت هاى كارى و فراهم آورى لقمه نانى به اين فقرا نمايند، تلاش دارند تا در پهلوى نان شان هويت پنچ هزار سال شان نيز گرفته شود و مردم شریف کشور بى هويت شوند.
ضمناَ با ید بپذیریم که این حکومت مستبد ثابت ساخت که اهل حکومت وسیلست نیست, بجای وفاق، نفاق را در جامعه ترویج مي كند و بجای عدالت استبداد را پايگذاري مي نمايد، بجاي صداقت خيانت را رشد مي دهد، بجاي وطندوستي وطن فروشي را تعليم مي دهد، بجاي ازاد منشي، غلامي را آموزش مي دهد و بجاي اخلاق، بد اخلاقي را مروج مي نمايد فرض است!
هموطنان دلسوز ادامه رهبری این حکومت تنبل و سست ٍ ضعیف بی نظم و بی برنامه در مدیریت ا مور رفا ه و آسایش شهروندان قضاوت به دست شما هموطن ! اگربرای شما هموطن زحمت نه باشید یک دوسطر تبصره در پای مضمون کنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است