اسدالله خالد با جریان سیاسی جدید به میدان آمد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۷/۵/۱۲ کد خبر: 153343 منبع: پرینت

"سازمان ملی امید سبا" به رهبری اسدالله خالد، رییس پیشین امنیت ملی در کابل اعلام موجودیت کرد.

اسدالله خالد که نزدیک به جناح حامد کرزی می باشد، با موافقت کرزی این جریان سیاسی را ایجاد کرده و به عنوان نمونه از اکثر اقوام در این جریان عضویت گرفته است.

اسدالله خالد حکومت را به کم کاری و قانون شکنی متهم کرده در رابطه با انتخابات و ثبت نام مردم برای رای دادن با دیده شک و تردید می تگرد: چه کسی باور می‎کند که ۹ میلیون تن برای رأی دادن در انتخابات ثبت نام کرده‌اند؟ حکمتیار صاحب اخیرأ گفت که تنها دو میلیون تن بگونۀ واقعی برای رأی دادن ثبت نام کرده‌اند، اما من بالای این دو میلیون نیز شک دارم.

وی ناامنی در کشور را توجیه پذیر ندانسته می گوید: متأسفانه اوضاع امنیتی روزبروز بدتر می‌شود و حکومت هیچ برنامه‌یی برای بهبود امنیت ندارد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسدالله خالد
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   همانطوری که حامد کرزی در دوران انتخابات، کاندیدات های مختلف را از خارج و داخل کشور، بشمول نابغه ها و پروفیسور ها و غیره جمع آوری کرد و در آخر خود را برنده انتخابات قلمداد کرد، حالا اشرف غنی نیز گروه ها و اعتلاف های مختلف را منحیث اپوزیسیون دولت تشکیل میکند، تا ارزش گروپ ها و اعتلاف های مطرح را پایین بیاورد و در نتیجه خود را برنده انتخابات معرفی کند.
در مورد رییس اجراییه نیز چنین کرد. گروپ ها و سازمان های مختلف دارای رییس اجراییه شدند. کم مانده بود که اتحادیه خبازان و کراچی وانان و بوت دوزان نیز دارای رییس اجراییه شوند.

>>>   Saif Ullah Formuli.
شما زن اشرفغنی ( رولا غنی ) را دیده اید که چگونه نگرش و روایت سنتی فاشیزم پشتونی را شیرین و زیبا بیان میکند و در جهان ذهنیت سازی می نماید. اگر زن زلمی خلیلزاد ( شیرل بنارد ) را ببینید، سخنانش را بشنویید، نبشته هایش را بخوانید ، حیرت تان بیشتر از این خواهد بود. زن او نیز امریکایی است و عضو برجسته مهمترین اتاق فکر برای طرح سیاست جهانی امریکا (RAND) می باشد. اشرفغنی، خلیلزاد و چند تای دیگرش در رکاب همین زنان امریکایی و کجایی و کجایی توانستند خود را به جای هاییکه میخواستند برساندند. فاشیستها ، همه چیزشان ، در خدمت هدف شان است.

>>>   Kakar
اګر رولا غنی با کدام مرد غیر پشتون هم ازدواج میکرد به یقین که برای تمجید وتحسین قوم مربوط شوهرش همین حرفها را میزد۰ ازین ګذشته این را باید اضافه کرد که این خانم از مسیحی های متعصب مارونی لبنان است۰ تمام وجودش را کینه وکدورت مسلمانان فرا ګرفته است۰ مسیحی های مارونی بزرګترین جنایات ضد بشری را در جنګهای داخلی لبنان علیه مسلمانان بخصوص آواره ګان فلسطینی انجام داده اند۰ این ها بحیث ملیشهء داوطلب اسراییل در لبنان عمل کرده اند وهموطنان مسلمان عرب خود را قتل عام کرده اند۰ جنګ سالاران مسیحی مارونی روی طالبان را در جنایت سفید کرده اند ولی امریکا واسراییل هرګز این ها رابجرم نقض حقوق بشر محکوم نکرده است۰ حالا این خانم میخواهد تخم تفرقه های قومی

>>>   پول امریکا را گرفته فکر میکند که رهبر بعدی اگر نباشد در قطار کرزی و غنی خو میاید

>>>   عمر راوی
حاکمیت واداره مناطق پشتون نشین شرق و جنوب در دست خود پشتونهاست. در این زمینه کدام مشکل بزرگ ندارند. اما همه گپ،همه تپ و تلاش شان در این جهت است که مناطق غیر پشتون را تابع خود سازند و حاکمیت پشتونی را در آن قایم و دایم گردانند. همه نیروهای مسلح و ملکی پشتون، همه حزبها و افراد مطرح سیاسی اش، هرقدر که با هم اختلاف داشته باشند، در این گپ همنظر و همپیمان اند که مناطق غیر پشتون را به قیمومیت و اسارت خویش درآورند. این کار را هم از طریق دولت پشتونی - تعیین والی های پشتون، تعیین مسوولین امینتی پشتون، تعیین رییس های پشتون و غیره - هم از طریق نیرو های مسلح به ظاهر غیر دولتی طالب ، گلبدینی و دیگران شان ، انجام میدهند. از چندین جهت ، با چندین نیرو ، با چندین طرح و نقشه ، به سوی تامین همین هدف به پیش میروند تا حاکمیت مطلقه پشتونی شان تکمیل شود. بعد برنامه های خطرناک دیگری که دارند عملی خواهند کرد. مناطق زیست تاجیکان آماج اصلی کنونی شان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است