کشتار شیعیان در پکتیا به همین سادگی!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۳    ۱۳۹۷/۵/۱۳ کد خبر: 153353 منبع: پرینت

به همین سادگی بر در مسجد خود را می رسانند، ابتدا محافظان را به رگبار می بندند، بعد به همین سادگی داخل مسجد میشوند برنمازگذاران که دست دعا بر درگاه خدا بلند کرده اند، بدون هیچگونه عطوفتی، بمب هارا بالای شان پرتاب میکنند و بعد به همین سادگی خود را در مسجد شیعیان گردیز مرکز ولایت پکتیا منفجر میکنند و به همین سادگی نزدیک به صد نفرشهید و زخمی میشوند.

سپس به همین سادگی تروریستان زیر نام طالب و یا داعش، مسوولیت حمله را به عهده میگیرند. اگر آنها این حمله را به عهده نگیرند، بدان معنا است که روی اهداف معین و پلان شده، دولت غنی - گلبدین این حمله را به همین سادگی از طریق انتحاری های امنیت ملی، به مقصد جنگ خونین مذهبی سازمان داده اند.
اما دولت غنی - گلبدین، به همین سادگی مثل یک آب قرت دادن نزدیک به 200 داعشی را با چرخبالهای دولتی از چنگ طالبان نجات داده و به سلامت به قلمرو دولت منتقل میکنند.

این داعشیان چشم سفید میگویند اگر دولت با ما بد رفتاری کند، ما دوباره در جبهه جنگ میرویم و دولت غنی در زمینه ساکت است.
به همین سادگی دولت در رسانه ها از جمله در تلویزیون طلوع خبر را بگونه ای نشر میکند، که گویا در گردیز در یک مسجد دو انتحاری خود را ترقانده اند، اما اینکه این مسجد مربوط به شیعیان گردیز است سکوت میکنند. تا ملت خبر نشود که در مرکز پکتیا، شیعیان مسجد دارند. غنی و تیم متعصب و فاشیست او تصور میکنند که جامعه را میتوانند به نحوی فریب بدهند. اما خبر ندارند که مردم به همین سادگی فریب نمیخورند و این را میدانند که در گردیز مرکز ولایت پکتیا این انتحاری ها، در مسجد شیعیان مردم پکتیا بنام «مسجد امام زمان» خود را منفجر کرده اند.

به همین سادگی شیعیان پکتیا این شعور را دارند که هرگز با جنایات تروریست ها در قالب، طالب، داعش و دولت، دست به اقدام تلافی جویانه ی فرقه گرایانه ای مذهبی نزنند. تنها رهایی شان را در چوکات قانون و حق انسانی شهروندی، عدالت ملی - مذهبی، جستجو کنند و باافراط گرایی مذهبی، در آویزند.
من به تمام خانواده های این شهدا - آنهم در هنگام نیایش به درگاه خدا - عرض تسلیت میکنم و برای بازمانده های شان شکیبایی و صبر جمیل آرزو می نمایم.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پکتیا
شیعیان
نظرات بینندگان:

>>>   آقاي تقواي ايا تجزيه افغانستان بهتر ازين روز نيست ؟؟؟تا ديروز شما دم از نجات افغانستان ازتجزيه ميزديدايا تنها راه نجات ملت مظلوم افغانستان تجزيه كشور نيست؟؟؟ بنضر من تجزيه افغانستان كاري شايسته اي هست براي تمام اقوام ساكن در افغانستان و هركدام از اقوام ميتواند كشور موردي علاقه خود را داشته باشد.
حق گوي از جلاد أباد

>>>   مردم مومن پکتیا وبالخصوص مردم مومن غیرتمند متحد شهر گردیز درطول تاریخ باهم متحد بودند ودردوران جهاد مقدس علیه آشغال گران اتحاد شوروی سابق رشادت و مردانگی خودهارا ثابت ساختند. دشمنان رنگارنگ تحت هرنام و نیرنگ نمی تواند که اتحاد ویگانگی مردم شهر پرویز و اطراف آنرا خدشه دار سازد.مسجد که عبادت گاه است نباید مورد تهاجم و انفجار گیرد خواه مسجد مربوط به کدام مذهب خاص باشد. ملت متحد و یکپارچه افغانستان این توطئه و دسیسه دشمنان و شیاطین را درک کنند وبرای خنثی سازی انواع چنین تهاجم را با نیروی دولتی همکاری نمایند.
الا لعنت الله علی القوم الظالمین.آمین
ع.ناصری ازآسترالیا

>>>   بلی مسجید مربوط شیعیان ولایت پکتیا از قوم سادات میباشد.
خداوندا (ج)تمام ان حیوان صفتان حتا از حیوان هم پست تر است که فقد چهیره انسانی دارد انسان های بیگناه را میکشد ریشه کن بگردان .

>>>   ای دغضب خودا شوند کسانی کی به خانه خدا حمله میکنند خدایا جزای ای کافرانه بته

>>>   خاموش:
من به تمام خانواده های شهدا معظم مسجد امام زمان ولایت پکتیا که هنگام نیایش به درگاه پروردگار یکتابودن تسلیت عرض میکنم واز دربار خداوند متعال برای شهدا عزیز بهشت برین برای مجروهین شفای کامل وبه بازمانده های شان صبر جمیل از خداوند منان آرزو می نمایم.
دوست عزیز حق گوی که ناحق میگوی واز حقیت آگاهی نداری وناخود آگاه آب در آسیاب دشمن میریزی تجزیه افغانستان راه حل منطقی نیست یگانه راه حل اساسی وحدت ملی برادری ،باهمی وهمدیگر پزیری است وبس تخم نفاق راکه امریکایی ها واروپایان توسط مذدوران ، کاسه لیسان ،غلامان حلقه بگوش ومعلومالحال شان در وطن ما کشت نموده وملت مارا پارچه پارچه نموده تا به اهداف شوم خود که هماناغارت وتاراج ذخایر زیر زمینی ماست با استفاده از بی اتفاقی ما به یغما ببرند ومن وتو سالها سال در همین بدبختی تعصبات قومی ، نژادی سمتی وزبانی باهم در گیر باشیم بیایم که با خود بیایم وواقعیت های پس پرده را درک نمایم

>>>   کسانیکه این جنایت را مرتکب شده اند خداوند تباه وبرباد شان کند
امایکتعداد جاسوسان باید ازین وقت نازک استفاده نمایند و بگویند این کاررا فاشیزم کرده ازکوه سلیمان آمده اند اینها خراسانی بودند توسط افغانها کشته شده اند وغیره وغیره باید این چانس طلائی را ازدست ندهند خراسانیهای محترم شروع کنید

>>>   حسین حسین شعارماست---شهادت افتخارماست

>>>   شیعیان افغانستان با داشتن لشکر فاطمیون متوانند به حیث یک کشور شیعه قدرتمند منطقه دربیاید، اسم کشور هم جمهوری شیعه خراسان پرچمش هم سیاه ابومسلم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است