نتیجه مذاکرات احزاب با حکومت و یوناما و کمیسیون
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۹    ۱۳۹۷/۵/۱۳ کد خبر: 153374 منبع: پرینت

احزاب چهار دور مذاکرات با حکومت و یوناما و کمیسیون انتخابات داشتند.
دیدگاه احزاب در مورد شفافیت و نظارت انتخابات و در مورد بایمتریک و ام دی آر به صورت واضح و روشنی به حکومت و یوناما گفته شد.

کمپنی بایمتریک با ارایه گزارش و پریزنتشن در وزارت خارجه و در دفتر یوناما با مشارکت ده ها متخصص و مسلکی هیچ شکی باقی نگذاشت که می شود رای دهندگان را در روز انتخابات بایمتریک کرد و از تقلب و دو بار رای دادن جلو گیری کرد. حالا توپ در میدان حکومت افتاده و احزاب منتظر پاسخ شفاف و قاطع در عرصه شفافیت ، نظارت و بایمیریک و سیستم" ام دی آر" می باشد.

البته مذاکرات احتمالا ادامه می یابد اما نمایندگان احزاب توپ را در میدان آنها انداخته اند و منتظر جواب از جانب حکومت و جامعه جهانی هستند.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مذاکرات احزاب
کمیسیون
نظرات بینندگان:

>>>   عمر راوی
تاجیکان باید یاد بگیرند که اول دل شان به خود شان بسوزد. هیچ قوم دیگری به دلسوزی تاجیکان نیازمند نیست. دایه مهربانتر از مادر برای دیگران شدن و اما برای بهبودی و بهروزی خود فکر نکردن ، هوشیاری نیست، ساده گی و خوشباوری و حماقت است. نیازمند ترین مردم ، زیر ضربه ترین مردم ، از همه جای رانده شده ترین مردم ، همین لحظه ، در خراسان ، تاجیکان استند. ما باید به حال و روز خود دقیق شوییم و برای کشیدن خود از این حالت ، از این منجلاب ، چاره جویی کنیم. پشتون و هزاره و اوزبک و غیره و غیره در وضعیت بهتری نسبت به ما قرار دارند. همان گپ مشهور است که ما اول به خود آش ببریم ، بعد از آن اگر برای دیگران سمیان بریدیم باز پروا ندارد .

>>>   در توزیع تذکره الکترونیکی سنگ اندازی میکنید و حالی بایمتریک و ابزارهای شفافیت را در این زمان و شرایط پیش انداخته اید!
خدا سایه نحس احزاب مافیایی و معامله گر را از سر مردم همیشه مظلوم افغانستان گم کند

>>>   درصورتیکه عملی سازی سیتم بایومتریک سرنوشت استیکر و ثبت نام چه میشود سرنوشت است 9 ملیون رای دهنده که تذکره های شان استیکر خورده چه میشود درصورت ناکامی بروسه ثبت نام سیستم استیکر اعضای کیمسیون باید محکمه علنی شوند ایا حکومت این توان را خواهد داشت
قیام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است