ترامپ: رسانه‌ها می‌توانند باعث جنگ شوند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۰    ۱۳۹۷/۵/۱۵ کد خبر: 153420 منبع: پرینت

رییس جمهوری آمریکا بار دیگر به انتقاد شدید از رسانه‌ های این کشور پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، روز یکشنبه بار دیگر رسانه‌های را هدف انتقاد قرار داد و آنها را "دشمن مردم" خطاب کرد که می‌ توانند "باعث جنگ شوند".

وی در اولین توییت های روز یکشنبه خود به وقت آمریکا خبرنگاران را افرادی خواند که عمدا باعث ایجاد تفرقه و بی اعتمادی در آمریکا می‌ شوند.

ترامپ دراینباره گفت: رسانه‌ های جعلی از اینکه آنها را دشمن مردم خطاب می‌ کنم از من متنفر هستند، زیرا آنها می‌ دانند این حرف صحیح است. من با توضیح این موضوع خدمت زیادی به مردم آمریکا می‌ کنم.

البته این اظهارات درحالی از سوی ترامپ مطرح شده که ایوانکا ترامپ، دختر رییس جمهوری آمریکا هفته گذشته به مخالفت با پدر خود پرداخت و گفت که به نظر او رسانه‌ ها دشمن مردم نیستند. البته ترامپ نیز بعدا با نظر دخترش موافقت کرد و گفت که حرف ایوانکا درست است اما رسانه‌ های دروغین که بخش اعظمی از رسانه را تشکیل می‌ دهند دشمن مردم هستند.

وی در بخش دیگری از توییت خود به انتقاد از واشنگتن پست پرداخت که گزارش داده بود ترامپ نگران است دونالد جونیور ترامپ، فرزندش او را درگیر مشکلات حقوقی کند.

وی در توییت دیگری نوشت: رسانه‌ های دروغین کاملا به دروغ گزارش می‌ دهند که من نگران جلسه پسر فوق‌العاده‌ ام، دونالد، در برج ترامپ هستم. این جلسه‌ ای برای کسب اطلاعات درمورد رقیبم بود، (کاری) کاملا قانونی که همیشه در سیاست انجام می‌شود- و به جایی نرسید. من اطلاعی دراینباره نداشتم.

طبق گزارشات منتشر شده رابرت مولر، درحال بازجویی از ترامپ جونیور برای نقشش در تنظیم جلسه‌ ای در ژوین 2016 در برج ترامپ بین یک وکیل روسی و مقام های کمپین ترامپ است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
رسانه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است