تیراندازی در شیکاگو با 25 کشته
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۷/۵/۱۵ کد خبر: 153440 منبع: پرینت

پولیس شیکاگو از مرگ 25 نفر در جریان خشونت‌ های مسلحانه در نقاط مختلف این شهر خبر داده‌ اند.

به گزارش رویترز، پولیس شیکاگو اعلام کرد: در جریان خشونت اسلحه در این شهر در طول 7 ساعت یعنی از نیمه شب شنبه تا اوایل صبح یکشنبه حداقل 40 نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته‌ اند و 4 نفر جان خود را از دست داده‌ اند.

بر اساس این گزارش، تشدید خشونت‌ های اسلحه در شیکاگو در شرایطی است که مقام‌ های این شهر پیش از این از کاهش خشونت اسلحه در سال 2018 میلادی خبر داده بودند.

فرد والر از مقام های ارشد اداره پولیس شیکاگو گفت: اینها هم تیراندازی های تصادفی و هم هدفمند در خیابان‌ های ما بوده است. اکثر این تیراندازی‌ ها مربوط به خشونت گروه‌ های تبهکار بوده است.

شیکاگو با 2.7 میلیون نفر جمعیت سومین شهر بزرگ آمریکا به شمار می رود. رسانه‌ های خبری شیکاگو اعلام کرده‌ اند که بیشترین خشونت اسلحه طی ساعات گذشته در مناطق غربی این شهر رخ داده است به طوری که 25 نفر در حمله های جداگانه هدف قرار گرفته‌ اند.

البته والر معتقد است که تیراندازی‌ ها در سال 2018 میلادی کمتر از سال گذشته بوده است. شیکاگو تریبون که آمارهای تیراندازی را دنبال می کند، گزارش داده است که تعداد تیراندازی ها تا اول آگوست یعنی 5 روز قبل نسبت به مدت مشابه سال 2017 میلادی 533 مورد کمتر شده است.

والر این کاهش چشمگیر تعداد تیراندازی‌ ها را یک پیروزی می‌ داند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شیکاگو
تیراندازی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است